Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hotellin varaaminen netistä

Kysyttävää

Onkos teillä tietoa ovatko nuo hotelleja välittävät sivustot ja niiden takana olevat firmat luotettavia? Prahasta tarjoaa hotelleja esim. www.octopusTravel.com ja hinnat vaikuttavat hurjan halvoilta. Onko teillä tietoa ko. firman toiminnasta? Kiitos vastauksista!

5

1619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin

      olen varannut juuri netistä kaikki hotellini jo useamman vuoden ajan. Myös Prahasta vuosi sitten. kaikki varaukset ovat tähän saakka onnistuneet täysin. Olen aina varmistanut ennen varaamista, että ko hotelli on todella olemassa.

      Sen jälkeen olen varannut ja maksanut varausmaksun. Sitten olen pyytänyt varmistuksen varauksestani varaamastani hotellista vielä. Hyvin on mennyt ja tyytyväinen olen ollut. Olen nimittäin varannut majoitukseni juuri hintalistan alapäästä.

      Eikun varaamaan vaan. Näyttähän tuo suomestakin tarjoavan ihan olemassaolevia hotelleja Helsingistä niin miksei muualtakin.

      Onnea matkalla. Praha on hieno kaupunki eikä näin turistikauden ulkopuolella ihan pullollaan ulkomaalaisia paitsi viikonloppuisin.

      • Räkä

        Olen käyttänyt matkatoimisto MrTravelia tähän saakka. Hinnat ovat olleet käypiä mutta asuntolainan korko on nousussa ja säästöä pitäisi löytyä niin tuo itse varaus kiinnostaa.

        Minua alkoi askarruttaa miten tarkistat onko hotelli olemassa. Etsitkö toiset nettisivut, soitatko vai faksaatko?

        Kiitos jos vastaat.


      • toiset
        Räkä kirjoitti:

        Olen käyttänyt matkatoimisto MrTravelia tähän saakka. Hinnat ovat olleet käypiä mutta asuntolainan korko on nousussa ja säästöä pitäisi löytyä niin tuo itse varaus kiinnostaa.

        Minua alkoi askarruttaa miten tarkistat onko hotelli olemassa. Etsitkö toiset nettisivut, soitatko vai faksaatko?

        Kiitos jos vastaat.

        nettisivut. Näillä hotelleilla, joissa olen ollut ja niitä on kymmeniä, on omat nettisivut. Sinne sivulle olen klikannut ja hyvin on homma pelittänyt. Ja tosiaan kaikki hotellit/retkeilymajat ovat olleet ja ovat hintahaitarin alapäästä. Olen itsekin köyhä, joten pitää olla tarkka mihin rahansa pistää

        Varausmaksun jälkeen olen siis lähettanyt mailin hotelliin pyytäen varmistusta varaukseeni. Tähän saakka jokainen majapaikka on varmistanut varaukseni. Siis minulla on nyt kaksi varmistusta majapaikasta.

        Olen sen jälkeen käyttänyt aikani kohdemaan/kaupungin nähtävyyksien kartoittamiseen.

        Kyllä omatoimimatkalla säästät ja olet vapaa tekemään mitä ikinä haluatkin.

        Hyvää matkaa Prahaan.


      • ...
        toiset kirjoitti:

        nettisivut. Näillä hotelleilla, joissa olen ollut ja niitä on kymmeniä, on omat nettisivut. Sinne sivulle olen klikannut ja hyvin on homma pelittänyt. Ja tosiaan kaikki hotellit/retkeilymajat ovat olleet ja ovat hintahaitarin alapäästä. Olen itsekin köyhä, joten pitää olla tarkka mihin rahansa pistää

        Varausmaksun jälkeen olen siis lähettanyt mailin hotelliin pyytäen varmistusta varaukseeni. Tähän saakka jokainen majapaikka on varmistanut varaukseni. Siis minulla on nyt kaksi varmistusta majapaikasta.

        Olen sen jälkeen käyttänyt aikani kohdemaan/kaupungin nähtävyyksien kartoittamiseen.

        Kyllä omatoimimatkalla säästät ja olet vapaa tekemään mitä ikinä haluatkin.

        Hyvää matkaa Prahaan.

        kandee mennä.


    • Kurrnau

      Yksi hyvin toiminut on ainakin
      http://www.abaka.com/Czech/
      Valitsimme alla olevan hotellin joka oli edullinen ja palvelu todella auttavaista (tarvitsimme erityistä apua bussilippujen kanssa).
      Eikä sijaintikaan ollut hassumpi. Ei luksusta mutta asiallista matkaajalle jolle kaupunki on pääasia!
      http://www.abaka.com/Czech/Davids/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe