jamon D590

toni

himoitsen jamon d590 kajareita lähes puhtaasti ulkonäöllisistä syistä vaikka toki liikkeessä upeasti soivatkin, ovatko kuitenkaan melko kalliiseen hintaansa( 700e/pari)nähden tarpeeksi laadukkaita ? takakajareiksi ajattelin e370 (150e/pari) vahvarina on yamahan vx800 ja subbarina jammun sw800

4

2902

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jone69

miks dali mainostaa ihan samoja värkkejä ominaan ? tarkoita just noita d590 kajareita... onks jamo ja dali sama valmistaja??

• elbow

dali ja jamo ihan eri juttu, mulla oli Jamo D590, kunnes yks kaveri halusi ne käydessään kylässä, nyt harmittaa kun niiden ovh on n.1100e, jos sais 800e tai alle niin ostaisin.

• Apostoli
        elbow kirjoitti:

dali ja jamo ihan eri juttu, mulla oli Jamo D590, kunnes yks kaveri halusi ne käydessään kylässä, nyt harmittaa kun niiden ovh on n.1100e, jos sais 800e tai alle niin ostaisin.

Saa alle 700€ täältä kainuusta Maxi marketin (Kodintukku)kaiutin osastolta.

• elbow
        Apostoli kirjoitti:

Saa alle 700€ täältä kainuusta Maxi marketin (Kodintukku)kaiutin osastolta.

ostin jo D590 Ylivieskan Kärkkäiseltä, sain alle 800e pari ja olen todella tyytyväinen, vaatii kohtuullisen vahvarin, että soi, huonolla vahvarilla jää kaiuttimista liikaa reserviin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      93
      7639
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      105
      5522
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4738
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4673
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3392
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2768
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2457
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2408
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe