G-mallin Astra miten saan alkuperäisen cd-soittimen irti?
Etupaneelissa reiät joka kulmassa mutta mankka ei heilahdakkaan vaikka niihin tunkee puikot ja kuuluu naksaus... Onko hitsattu kiinni tai sulatettu, ei vaan helppikää joku onko mankan takana varmistusruuvi? ei vaan tunnu kun kokeilee alalaatikon kautta taustaa.....
Asialla on tosi kova kiire eli helppivä ja kiitoksia viisaammille.
Astran ym Opel soitin?
3
756
Vastaukset
- lepo
ja varsin vittumaisesti,ellet omista räikän "spiiraalivartta" sitä taipuisaa.
- ripa
Radion takana ei ole ruuvia, vaan radio juuttuu
joskus kiinni asennuskehikkoon. Työnnä irroitus
raudat reikiin, kampea niitä sivulle ja vedä
samalla ulospäin. - romina
Moi!
Itselläni myös opel Astra ja sain kauan taistella mankan irroituksen kanssa irroitin etupaneelin ja työnsin rautalankaa molempiin reikiin yhtä aikaa ja toistin saman toiselle puolelle ja johan irtosi nyt pitäis saada jostain uusi mankka koska tuo on vaan kasettisoitin ja ei lähde kasetit ulos enää joutuu käyttään naisen logiikkaa :)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056