Vammainen...
Työtön...
Ylipainoinen...
Alkoholisti...
Rahaton...
Ruma...
Tupakoiva...
Tätimäinen/ Setämäinen...
Onneton...
Mielenterveys ongelmainen...
Ym.. ym.. lista ois loputon....
Niin...
Miten haluaisit, sinua kohdeltavan täällä?...
Lempeästi...
Säälien...
Armottomasti...
Hällä väliä tyylillä...
Tuomiten...
Ym.. ym.. lista ois taaskin loputon....
Syy tämän kysymyksen esittämiseen, löytyy ihan tuota palstaa lukien...
Miten sinä haluaisit, että sinut otetaan vastaan?...
Ja....
Miten sinä vastaat, muiden esittämiin kysymyksiin?...
Pohdittavaa, meille kaikille!........
Jos olisit?....
25
1876
Vastaukset
- vaihtoehtoja
Armottomasti lähettäväksi Auschwitziin.
- (.)Y(.)
Niin.. kysyjät kuin vastaajatkin?.. :DD
Vai, pelkästään miut.. :DDDD
Onneks, siel ei oo, uunit enää toiminnassa.. ;)))
*huokasee helpotuksesta*
Ensin siis pitäisi olla jotain, vaikkapa noista esimerkeistä, sitten täällä kertoa siitä.
Haluaisin, että mua kohdeltaisiin lempeän armottomasti, hivenen hälläväliä tyyliin kuitenkin. En ihan hirveästi pidä siitä, että asioihini puututaan. Eri asia tietty, jos itse kysyn neuvoa tms.
Itse en ole hyvä vastaaja, koska en pohdi tarpeeksi asiaa. Saatan heittää jotain ns. lonkalta. Sitten kun viesti lähtenyt, sitä on paha lähteä kovin paikkailemaan. Voisi asia vaan entisestään mutkistua.- (.)Y(.)
vaan pitää olla kyky, asettautua toisen ihmisen asemaan.. ;))
Hmm.. Oisko se sitä "kykyä" myötäelää, mitä viisaammat sanoo fiksummin empatiaksi.. ;)))
Sen sijaan että ovat, nakkaamassa sen ensimmäisen kiven.
Sekä kertomassa paatoksella, kuinka sinun "pitää" ja "kuuluu" elää, että oisit kelvollinen.. ;))
Hyvä Sanin, siitä toisten asioihin puuttumisesta, täs olikin kyse.. ;))) - Sani
(.)Y(.) kirjoitti:
vaan pitää olla kyky, asettautua toisen ihmisen asemaan.. ;))
Hmm.. Oisko se sitä "kykyä" myötäelää, mitä viisaammat sanoo fiksummin empatiaksi.. ;)))
Sen sijaan että ovat, nakkaamassa sen ensimmäisen kiven.
Sekä kertomassa paatoksella, kuinka sinun "pitää" ja "kuuluu" elää, että oisit kelvollinen.. ;))
Hyvä Sanin, siitä toisten asioihin puuttumisesta, täs olikin kyse.. ;)))..jatkaa pohdintaa ;)))
- (.)Y(.)
Sani kirjoitti:
..jatkaa pohdintaa ;)))
siul kaik, on ihan reilas.. :))
Jätä pohtimiset, ainaki tält päivält.. ;)) - Sani
(.)Y(.) kirjoitti:
siul kaik, on ihan reilas.. :))
Jätä pohtimiset, ainaki tält päivält.. ;))Tuota siun avaustais niin tunnollisesti seurasin.. ku se ol miust nii hyvä.. Siin ol se viimene lause pohtimisest ;)
Koitan pohtia & olla pohtimatta, sopivassa suhteessa, sopivana ajankohtana ;))
- tuffe
Ja hyvin osasit kuvailla palstan viime aikainen henki...
Se olisi hienoa jos tänne voisi kertoa mielipiteitä ja kokemuksia, ilman että tuomitaan. Toisaalta, taitaa olla inhimillinen piirre, enkä voi väittää kirkkain silmin etten olisi siihen syyllistynyt. Se on ollut työtapaturma :)
Lisäksi, kun nyt kerta olen vauhdissa :) Nyt kun lapset aloittivat koulun tuli huoli siitä kuinka ne voivat välttyä koulukiusaamisesta. Ja surullista nähdä että aikuistenkin keskellä vallitsee toisten hallitsemista ja ruotuun tunkemista. Enkä nyt ajattele kukkoa, uskon että hän pärjää hienosti ilman minun myötätuntoa ;))- (.)Y(.)
Sie ymmärsit heti, mistä oli kyse.. ;))
Niin, ain ei pitäis, teilata toista, ennenkuin tietää asiast enemmän.. ;))
Niin, noita työtapaturmii varmasti sattuu,
meille jokahiselle.. ;))
Mut, ei tarvii tahallaan ilkeillä.. :(
- Alffi-06
siis eihän noista muut napsahtut kuin toi rööki, ja miten haluaisin kohdeltavan, ihmisenä, siinä se.
Ihmisenä...
pienine vikoineen ja puutteineen.. ;)))
Täydellistä ihmistä, kun ei oo olemassakaan..
Mutta, niitä jotka luulee olevansa, niin helkutin hyvii ja täydellisiä, niitä riittää maailman sivu...
Kannattais vissiinkin, näiden ihmisten ostaa itselleen:
Joululahjaksi...
Helvetin ISO..
ja SUURENTAVA peili..
silleen oma ego, ois ihan "oikeessa" kuosissaan?..
Maybe?.. ;)))- Alffi-06
tanssitaanko kirjoitti:
Ihmisenä...
pienine vikoineen ja puutteineen.. ;)))
Täydellistä ihmistä, kun ei oo olemassakaan..
Mutta, niitä jotka luulee olevansa, niin helkutin hyvii ja täydellisiä, niitä riittää maailman sivu...
Kannattais vissiinkin, näiden ihmisten ostaa itselleen:
Joululahjaksi...
Helvetin ISO..
ja SUURENTAVA peili..
silleen oma ego, ois ihan "oikeessa" kuosissaan?..
Maybe?.. ;))).. siis ei munkaan mielestä täydellistä ja virheetöntä ihmistä ole olemassakaan, tosin tähän tuo poikkeuksen tämä palsta tänne niitä on siunaantunut jokunen, olemme siis etuoikeutettuja kun edes saamme olla täällä, loistavassa seurassa.
Alffi-06 kirjoitti:
.. siis ei munkaan mielestä täydellistä ja virheetöntä ihmistä ole olemassakaan, tosin tähän tuo poikkeuksen tämä palsta tänne niitä on siunaantunut jokunen, olemme siis etuoikeutettuja kun edes saamme olla täällä, loistavassa seurassa.
päivää toisten loisteessa.. eikös?.. ;)))
- PirreXX
joku näistä mitä mainitsit...
niin toivoisin tottakai että saisin lempeän kohtelun ja ennenkaikkea kuitenkin asiallisen kohtelun, mukana myös empatiaa...ettei heti tuomittaisi ekassa vastauksessa..Elä ja anna muidenkin elää.. ;))
Tavallaan..
Ilman että tuomitset.. ;))
Kaikilla vain ei ole kykyä,
hahmottaa suurempia kokonaisuuksia.. :((
Kas kun, jäädään tuijottamaan, silmät kierossa siihen likatäplään, oman nenun päällä.. :DDD
Jää, se metsä huomaamati, kun tuijottaa yhtä ainuaa puuta.. ;))
Ja, se puu ompi:
Se oma napa.. :DDDD
Et silleesti...- PirreXX
tanssitaanko kirjoitti:
Elä ja anna muidenkin elää.. ;))
Tavallaan..
Ilman että tuomitset.. ;))
Kaikilla vain ei ole kykyä,
hahmottaa suurempia kokonaisuuksia.. :((
Kas kun, jäädään tuijottamaan, silmät kierossa siihen likatäplään, oman nenun päällä.. :DDD
Jää, se metsä huomaamati, kun tuijottaa yhtä ainuaa puuta.. ;))
Ja, se puu ompi:
Se oma napa.. :DDDD
Et silleesti...eletään ja annetaan muidenki elää..:)
Eikä tuomita liian pian..
vaan annetaan toiselle mahdollisuus..
kertoa enemmän, sanoa sanottavansa, oikoa väärinkäsitykset... PirreXX kirjoitti:
eletään ja annetaan muidenki elää..:)
Eikä tuomita liian pian..
vaan annetaan toiselle mahdollisuus..
kertoa enemmän, sanoa sanottavansa, oikoa väärinkäsitykset...elä sadalla ja anna muidenkin elää tavallaan.. ;)))
Kaikki kun ei oo ain ihan, mitä se ens alkuun näyttäs olevan.. ;)))
Äkkinäisiä johtopäätöksiä, on syytä välttää tekemästä.. ;)))
Itselläkin, on tuossa paljon oppimista...
- kalle-p
jokainen ihminen on laulun arvoinen, lauloi Veikko Lavi...
- (.)Y(.)
Jokainen.. :)
- MysNa
ei tähän juuri olekaan, niin paljon hyviä kirjoituksia on jo tullut.
Itse en katso voivani, enkä halua tuomita ketään olemuksen tai
tapojen takia.
Kunnioitan ihmistä oli hän
pitkä tai pätkä
laiha tai lihava
rintava tai lauta
mieltymyksenään paisti tai sika-nauta… :)))
Eri asia on, jos kirjoittaja itse heittää huumoria ominaisuuksistaan
tai tavoistaan, voi siihen kuittailla – edellyttäen että tuntee
toisen huumorin tason.
Tästä tulikin mieleen, että lupasin Tyffelle, jotta laitan profiiliini
varakirjaimia noudettavaksi, kun jatkuvasti kirjaimia hukkailen :(((
Edellisestä vastauksestakin jäi AINAKIN yks i pois…
Täytyypä hoitaa tuo lupaus ensitilassa,
mutta nyt on unten aika… Hvää Ytä j Kaniita Uunia!!! :DDD- (.)Y(.)
Ja, huumorii silloin, kun se on paikallaan.. ;))
Kanit, uunista ulos, ulkon paistaa aurinko.. :DD
- Marion.T
Olen yksi noista ja haluan että minua kohdellaan kuten muitakin ihmisiä - niin ja oikeastaan myönnän vielä tupakoivanikin HYI HYI HYI minua !!!!!!
Sääli on varmaankin pahinta mitä tiedän - onneksi minun kohdallani ei sitä ole juuri ollut, koska oma vammani ei tällä hetkellä juurikaan näy pahasti ulospäin... Siis ainakaan nyt kun olen taas kunnossa, jossain vaiheessa jos liikuntakyky heikkenee niin sitten taas näkyy...mutta nyt menee hyvin ja voi olla että pysyykin tälläisena ihan hyvät mahdollisuudet on siihenkin :DD
Ja oma julmetun pahansisuinen luonteeni estää turhat säälittelyt :DDD- (.)Y(.)
ihmiselle, siinä olisi vissiinkin, se tasapainoisin tilanne?.. :)
- anki
mun mielestä, kaikilla on oikeus ihmisarvoiseen kohteluun. Hieman empatiaa ei ole koskaan pahitteeksi.Kohtele toisia siten, kuin haluat itseäsi kohdeltavan.
- (.)Y(.)
ei ookkaan mitään lisättävää.. :)
Siihen, kiteytyy kaikki.. :)
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä282693- 911034
- 58901
- 66875
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26847Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6827Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37800Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65794Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu135708