seriffi

helena60

mun mielestä on ensinnäkin hyvä että sä söpöliini vähän johdat tätä juttuu ja sitten asiaan eli BB:n toimintaan.Ei ihan oikeudenmukasta näyttää tiettyjä kohtia noista ihmisisistä ku silloinhan tulee juuri tää leimaaminen.........Ei esim.Mika oli noin symppis mitä se antaa ymmärtää,osaa vaan pelin ja on saanut noin 30%suomen naisista huokaileen......Timo taas ei ole niin toljottava mitä sitä tv:ssä näytetään joten otetaanpa järki k....hyvä BB

7

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kansa janoaa viihdettä ja sitä ei oikean pysty repimään siitä että joka päivä näytettäisiin talon arkea jossa ruokaillaan yhdessä mukavia rupatellen, tai höpötellään muuten vaan olemisen yksitoikkoisuudesta.

      Jos on ollut jiljanen päivä niin sen huomaa että silloin näytetään just kaikkea vähän ihmeellistä, jolloin se antaa vääristävää kuvaa. Esim ei Minna minun mielestä oikeasti niin paljoa ole itkenyt kuin koosteista saisi kuvan. Itseäni kiinnostaa noissa koosteissa ehdottomasti eniten pk-huoneen jutut niitä kun ei näytetä suorassa lähetyksessä.

      • ohjelmasta

        Eikö BB välitä mitään, mitä aiheuttaa Minnan lapsille? Kenen on vastuu, jos Minna ei sitä kanna.
        Eikö voisi edes yhden päivän BB määrätä: ei seksiä, ei kiroilua, ei rivoja juttuja. Saisi jonkinlaisen mielenkiintoisen katsannon ihmisten persoonasta.
        BB johtaa tuota ohjelmaa ja pysyisi kyllä järjestämään paljon, paljon mielenkiintoisempaa katseltavaa, kuin tuo "elostelu". Vanha sanonta, "johtajasta kaikki on kiinni", pitää paikkansa.


      • ristiriita

        Kirjoitin äsken tuon viestin ajatuksia ohjelmasta. Sitten aloin katsella tuota palstasivunne yläosassa olevaa Mannerheimilastensuojeluliiton ilmoitusta: Syyskeräys, "älä sulje silmiäsi kiusaamiselta". Paljon puhutaan, että Minnan lapsia kiusataan Minnan olemisen, käytösen takia BB:ssä. Älä sulje silmiäsi kiusaamiselta! Se ei ole vain korulause, se on totta, kiusaaminen sattuu syvälle sydämeen.


      • Sari
        ristiriita kirjoitti:

        Kirjoitin äsken tuon viestin ajatuksia ohjelmasta. Sitten aloin katsella tuota palstasivunne yläosassa olevaa Mannerheimilastensuojeluliiton ilmoitusta: Syyskeräys, "älä sulje silmiäsi kiusaamiselta". Paljon puhutaan, että Minnan lapsia kiusataan Minnan olemisen, käytösen takia BB:ssä. Älä sulje silmiäsi kiusaamiselta! Se ei ole vain korulause, se on totta, kiusaaminen sattuu syvälle sydämeen.

        ..... sanon sen lastenhoitajana ja olen todella huolestunut ylipäätään suomalaisten (ei kaikkien)lasten puolesta. TV:ssä oli eilen juuri asiaa miten eroahdistus vaikuttaa lapsen henkiseen hyvinvointiin.


      • Kiitos
        Sari kirjoitti:

        ..... sanon sen lastenhoitajana ja olen todella huolestunut ylipäätään suomalaisten (ei kaikkien)lasten puolesta. TV:ssä oli eilen juuri asiaa miten eroahdistus vaikuttaa lapsen henkiseen hyvinvointiin.

        Kiitos vastauksestasi! Kuinka paljon me vaan kuljetaan sokeina, ei kuulu minulle, ei nähdä, ei puututa, ei edes ajatella.


      • ristiriita kirjoitti:

        Kirjoitin äsken tuon viestin ajatuksia ohjelmasta. Sitten aloin katsella tuota palstasivunne yläosassa olevaa Mannerheimilastensuojeluliiton ilmoitusta: Syyskeräys, "älä sulje silmiäsi kiusaamiselta". Paljon puhutaan, että Minnan lapsia kiusataan Minnan olemisen, käytösen takia BB:ssä. Älä sulje silmiäsi kiusaamiselta! Se ei ole vain korulause, se on totta, kiusaaminen sattuu syvälle sydämeen.

        sanot että paljon puhutaan, mutta en ole minä kyllä mitään erityistä lukenut; En toki kaikkea mediaa seuraa. Jotenkin tuntuu vähän ihmeelliseltä ajatus että ei voisi olla "julkisuudessa" sen takia että lapsille siitä pahaa seuraa. Eikö silloin pitäisi jonkun tehdä itse kiusaamiselle jotain kuin että pitäsi luopua esim jostain julkisuuden ammatista?

        Ajatuksesi näissä viesteissä on varmasti hyvä, mutta päätelmäsi ovat mielestäni vähän liian kärkeviä näillä tiedoilla. Kiusaamista en tietenkään suosi koskaan missään muodossa. Tuo on ollut yksi lähtökohtakin aikoinaan tänne sheriffiksi ryhtymiseen.

        Ps. Pikkuisen särähti silmään tuo "palstasivunne". Olithan tietoinen että en varsinaisesti edusta Suomi24:ää, vaan olen tavallinen pulliainen jonka mielipiteet eivät ole mitään "virallisia mielipiteitä". Tavallinen kirjoittelija olen, johon on luotettu sen verran, että annettu oikeudet valvoa keskustelun asiallisuutta :)


      • puheet
        Cesar kirjoitti:

        sanot että paljon puhutaan, mutta en ole minä kyllä mitään erityistä lukenut; En toki kaikkea mediaa seuraa. Jotenkin tuntuu vähän ihmeelliseltä ajatus että ei voisi olla "julkisuudessa" sen takia että lapsille siitä pahaa seuraa. Eikö silloin pitäisi jonkun tehdä itse kiusaamiselle jotain kuin että pitäsi luopua esim jostain julkisuuden ammatista?

        Ajatuksesi näissä viesteissä on varmasti hyvä, mutta päätelmäsi ovat mielestäni vähän liian kärkeviä näillä tiedoilla. Kiusaamista en tietenkään suosi koskaan missään muodossa. Tuo on ollut yksi lähtökohtakin aikoinaan tänne sheriffiksi ryhtymiseen.

        Ps. Pikkuisen särähti silmään tuo "palstasivunne". Olithan tietoinen että en varsinaisesti edusta Suomi24:ää, vaan olen tavallinen pulliainen jonka mielipiteet eivät ole mitään "virallisia mielipiteitä". Tavallinen kirjoittelija olen, johon on luotettu sen verran, että annettu oikeudet valvoa keskustelun asiallisuutta :)

        Sub-tv:n sivulla on BB osasto, jossa kävin viime viikolla katselemassa, koska työkaverit olivat asiasta puhuneet. Siellä oli todella monta viestiä Minnan lasten koulukiusaamiseta Minnan takia tässä BB:ssä. Kyllä ihmiset ympärillä ovat paljon puhuneet Minnan lasten kohtalosta, että miten lapset kestävät tuollaista äidin käytöstä ja miten heidän sosisiaalinen ympäristönsä reagoi tähän.
        Kärkeviä nämä ovat.
        Ne ovat kuitenkin niin vakavia viestejä tai juoruja ihmisiltä, että jos tuota kiusaamista on tai lapsilla paha olo, olen sitä mieltä, että asia pitäisi tutkia ja hoitaa.
        Julkisuuden ihmisten jokaisen pitäisi kantaa vastuu, etteivät he satuta ainakaan lapsiaan julkisuudellaan, horjuta heidän turvallisuuttaan. He ovat ainakin puhelimen päässä kertomassa lapsilleen, että, ei ole mitään hätää, että mitä se oli, että heistä välitetään, että maailma ei ole kaatunut. Jos eivät hekään kantaisi vastuutaan, jonkun pitäisi kantaa. Minna ei ole kertomassa lapsilleen edes puhelimessa, että äiti on tässä ja ei ole mitään hätää.
        Jos joku julkisuuden ammatti aiheuttaa omalle lapselle kiusaamista ja onnettomuutta, varmasti se ei ole hyvä asia. Toivon ainakin, että asia on silloin selvitetty niin, että lapsi ei ole onneton.
        Minä en voisi tehdä sellaista työtä, josta lapseni kärsisivät sydämessään. En voisi esiintyä ohjelmassa noin kuin Minna, vaikka minulle maksettaisiin vaikka kuinka paljon miljoonia.
        Valitettavasti liian paljon on onnettomia lapsia nykyään.
        Sanoit, että eiköhön itse kiusaamiseelle pitäisi tehdä jotain. Jos kiusaamiselle on jokin selvä syy (esim. nauru tai pilkka joka päivä nähtävänä olevasta asiasta), ei kiusaaminen lopu, ellei syytä poisteta tai selvitetä niin, ettei se ole vastuutamme, turvallisuuttamme, moraaliamme vastaan.
        Tässä tietokoneen sivulla on asioita. Mannerheimin lastensuojeluliiton ilmoitus näkyi samalla sivulla tuon suomi24-keskustelupalsta/BB. Ne vain osuivat samalla sivulla nähtäväksi. En minä sinua tarkoittanut. Mutta, kun joku on jossain töissä tai kuuluu johonkin, niin hänelle aina puhutaan, että teillä on tai te olette, jne. Anteeksi, en tarkoittanut sinua.
        Työssä jaksamista "Tavalliselle Pulliaselle"!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe