Jotkut uskovat vahvasti jumalaan. Jotkut uskovat siihen että ulkoavaruudessa on älyllistä elämää. Jotkut taas uskovat sielunvaellukseen. Täällä jotkut uskovat vahvasti Gustafsonin syyllisyyteen. Toiset taas syyttömyyteen. Uskovaista on ihmisen elämä.
Ja moninaisia ovat ihmisten uskomukset.
Uskomatonta.
Uskovaisia ovat ihmiset
5
512
Vastaukset
- en kuulu
noihin mainitsemiisi...minä TIEDÄN Nissen olevan syytön!
- se on niin faktaa että
pikkulintuko sen sun korvaas kuiski.
- höööhhöö
se on niin faktaa että kirjoitti:
pikkulintuko sen sun korvaas kuiski.
voi sääli!!!
- Jeppe
Siinä on kyllä se pieni ero, että ulkoavaruuden eläviin uskovilla on huomattavasti suurempi todennäköisyys olla oikeassa kuin niillä, jotka uskovat Nils Gustafssonin syyttömyyteen.
- jos sinä
raukka luulet olevasi ulkoavaruuden elävä ja tietäväsi paremmin, niin silloin sinä olet mikä olet, ilmeisesti hyväksesi ei ole enää mitään tehtävissä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206036Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.233381Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1622781- 292680
- 821704
- 1471582
- 1481541
- 91373
- 121138
- 961118