Kiusaajat

Sormus

Kiusaamisesta puhutaan paljon ja kiusattujen näkemykset ovat esillä kiusaajia useammin. Kiinnostaisi, mitä kiusaajat itse ajattelevat teoistaan, ja miten ne ovat vaikuttaneet heidän elämäänsä ja persoonaansa.

3

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erin

olen 6lk. ja minua on kiusattu ekaluokasta asti:(
      olen vaihtanut koulua jo 4 kertaa.5 luokka oli henkisesti hankalin,sillä luokallamme oli muutama häirikkö.häiriköinnillä tarkoitan sekä henkistä,että fyysistä kiusaamista.kerran eräs ..... hyppäsi kyynärpäällä selkäni päälle ja munuaiseni olivat vähällä vaurioitua...
      onneksi olen nyt isommassa koulussa jossa kiusaaminen on onneksi saatu kuriin =)...joten ehkä nyt näen elämänilon...on ollut monta kertaa itsarikin mielessä...

• Mun mielestäni tällaiset kiusaajien kusipäät yleensä ajattele mitään omista teoistaan..On niitä kiusaajia jotka kiusaavat huvikseen ilman,että olisi mitään muita ongelmia omassa elämässään..riippuu vähän ihmisestä..

• Sormus

Olen toisaalta samoilla linjoilla Leenan kanssa, mutta en ihan täysin. Kiusaaminen vaikuttaa ihmiseen todella rankasti ja jättää muistot, joista ei ehkä pääse koskaan täysin eroon. Kun kiusaamisen vakitus uhriin on näin voimakas, on sen mielestäni toimittava toisinkin päin. On vaikea uskoa etteikö toisen pitkäaikainen vahingoittaminen kävisi suht.terveen ja "tavallisen" ihmisen omatunnolle/aiheuttaisi pahaa oloa, edes jossain vaiheessa. Jos ei kiusaamis-vuosina niin joskus vuosia myöhemmin tilanteen rauettua.
        Poikkeuksena tietysti henkisesti sairaat ääritapaukset.
        Kuulisin mielenkiinnosta jonkun kiusaajan näkökulmaa aiheeseen, ja kommenttia muiltakin joita asia mietityttää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe