Minkälaisia keskiarvoja teillä on ollut kun olette hakeneet hoitoalalle ammattikorkeaan. Ja oletteko päässeet sinne. Tiedän, että pääsykokeet merkkaavat eniten, mutta haluaisin tietään onko minulla mitään mahiksia edes. Olen kosmetologi ammatiltani ja k-arvo on 3,85. Onko muita, jotka on hakenut kosmetologin papruilla sairaanhoitajaksi??
kosmetologista sairaanhoitajaksi
minä vain..=)
3
631
Vastaukset
- Pääsinpäs
Mun ka oli 3,9 ja entinen ammatti kosmetologi. Hain sh-koulutukseen keväällä ja syksyllä 2004, pääsin pääsykokeisiin mutta en kouluun. Nyt keväällä hain kahteen paikkaan, pääsin molempiin pääsykokeisiin ja sisään ykkösvaihtoehtokouluuni=)! Toista kuukautta on jo takana ja oikealta tuntuu!
- Anonyymi
Eli pääseekö kosmetologi tutkinnon suorittanut hakemaan ammattikorkeakouluun sairaanhoitajaksi?
- Anonyymi
Miksi ei pääsisi? Ellei sitten ole kyseessä joku pilipalitutkinto, jolla ei ole virallista statusta kuten esim lähihoitajan tutkinnolla on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784