Estoton perhe II

Pirjo

Kesälomien alettua Tyyne täti kutsui meidät mökilleen. Viisi vuotta aikaisemmin leskeksi jäänyt tätimme vietti kesät mökillä jonne kutsui usein sukulaisia ja muita tuttaviaan vierailulle.
Tyynen mökki oli sellainen vaatimaton yhden huoneen ja keittokomeron yhdistelmä, mutta siellä vallitsi aina kodikas tunnelma. Lisäksi paikka oli rauhallinen, koska saaressa ei ollut muuta asutusta.

Perille päästyämme löysimme Tyynen mökin takana sijaitsevalta kasvimaalta. Tätillä oli tapana kuluttaa mökillä vanhoja vaatteitaan ja niimpä hän oli nytkin hauska näky kuin suoraan 50-luvulta. Vuoden aikana kertyneet lisäkilot olivat pyöristäneet tätiä entisestään ja niimpä hänen kukikas kesäleninkinsä oli silminnähden pieni hänen yllään. Huomasin kuinka Tapsa tuijotti tädin lihaisia reisiä helman noustessa reilusti polven yläpuolelle.

Päivän askareiden ja saunomisen jälkeen alettiin valmistautua yötä varten. Vuoteet sijattiin parvelle. Kuulin kun siskokset supisivat siitä kuka nukkuisi kenenkin vieressä. Olisin halunnut Tapsan viereen, mutta minua ei laskettu, vaan jouduin äidin selän taakse.

Kesäinen yö oli kuuma ja valoisa enkä saanut unta. Johonkin aikaan aamuyöllä huomasin kuinka Tapsan käsi lepäsi selällää ja haarat hieman levällään nukkuvan tätin reiden päällä. Näky oli jotenkin kiihottava Tyynen yöpaidan helma oli noussut vyötärölle ja tavattoman tuuhean karvoituksen peittämä, lämpöisen kostea sukuelin oli aivan käden ulottuvilla.
Kuvittelinko vai oliko käsi noussut ylemmäksi? Nyt olin aivan varma Tapsa oli hereillä ja hän käytti tilaisuutta hyväkseen. Sormet hyväilivät reiden sisäpintaa aivan tuheron vierestä ja tavoittivat vähitellen kohteensa. Kiiman haju tuntui selvästi ja häpy kiilsi kosteana. Ei ollut epäilystäkään...molemmat olivat valveilla...

Painauduin äidin selkää vasten nähdäkseni paremmin ja tunsin kuinka hänen takamuksensa lämmitti syliäni. Tapsa kohottautui varovasti ja siirtyi Tyynen jalkojen väliin. Minulla oli esteetön näköala ja sain katsella kuinka 16-vuotias kalu upposi tätini lihaan...kalu työntyi ensin ihan pohjaan, nousi sitten hitaasti kokonaan ylös siten, että kostean limainen terska tuli kokonaan näkyville. Seuraava työntö oli lyhyempi...terska töni hetken klitorista, leikitteli huulilla, työntyi vain pienen matkan kunnes nousi takaisin ylös. Tyyne tarttui Tapsan pakaroihin ja veti rajulla otteella Tapsan sisäänsä. Nyt alkoi valtava rynkytys ja litinä ja koko parvi tärisi naimisen tahdissa.
Kuulin näytelmään heränneen äitini hengityksen tihenevän ja painauduin lähemmäksi...

9

22027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä

      LISÄÄ!!!

    • tyttö

      takia tää kiihottaa kauheesti...

      • kinkuli

        miltä se tuntuu kun kiihottaaa !


    • Kamaa

      Lisää tällaista. Lisää vielä pikkusen psykologista otetta mukaan.

      • lisää

        tekstiä tulemaan


    • Pojankossi

      Elin itse kahdestaan äitini kanssa joka myös oli suhtkoht estoton.Hän käveli yleensä alasti huoneistossamme aina minun tullessa teini-ikään. Olin niin tottunut äitiini etten pitänyt sitä mitenkään kummallisena.En myöskään itse pukeutunut suihkun jälkeen.

      Joskus karvankasvu-iässä löysin kellarista Jallun, ja aloin tutkia vieraita naisia vähän toisella silmällä.Muistan kun lehteä selatessani tunsin kaluni turpoavan, otin siitä kiinni, aloin täristä ja sain ensimmäisen siemensyöksyni.

      Samana iltana olin jännittynyt, kävin suihkussa,ja kävelin keittiöön,täysin alasti.

      Äitini sanoi:
      -Olet valmis,taidan mennä perässäsi.

      Jonka jälkeen hän riisuutui, ensin leninki, rintaliivit ja käveli pikkuhousut jalassaan suihkun puolelle. menin hänen perässään.
      -Mitäs vielä? kysyi äiti

      Olin jännittynyt,seisoin äitini edesssä kalu suorana ja yritin änkyttää jotain hampaiden pesusta. Äiti huomasi kaluni ja hymyili.

      -On tainut uteliaisuus herätä pojassa.
      Hän seisoi siinä isot riippuvat rinnat paljaina mutta pikkuhousut vielä jalassa.
      -Pitäisi heittää nämäkin pyykkikoriin, sanoi äiti ja osoitti housujaan.
      -Jos se naisruumis niin kiinnstaa niin katsele sitten.

      Äiti riisui housunsa ja heitti ne koriin.
      -Tältä se nainen näyttää. Olet tainut jo ensimmäiset syöksysi saada.

      Seisoin jäykkänä ja katselin äidin mustaa tuuheaa karvapehkoa.

      -Iso on ikäiseksesi, annahan kun äiti koettaa!

      Äiti otti kalustani kiinni ja whips!Heti hänen kätensä tunnettuani ruiskutin aimo lastin hänen reidelleen.

      -Hyvääkö teki? Mutta nyt minä menen suihkuun. Eikä puhuta tästä sitten kenellekään!

      Joten tällaista todella sattuu oikeassakin elämässä.

    • ööö

      Jatkoa kaipaisin!

    • Anonyymi

      Oltiin meidän mökillä tätini ja äitini ja minä 16v, äiti ei jättänyt minua yksin kun viimmeksi oli vähän juhlia ja äiti tuli kesken kaiken. Siskokset joi viiniä ja minä varastin heiltä saman väriseen limukkapulloon. Täti oli rempseästi vain liivit ja pikkarit päällä äitikin myöhemmin riisui niin minulla lahkeettomat alkkarit se sai munan näyttämään isolta.
      Täti kuiskasikin kun äti oli sisällä oletko sinä kastanut tuota hevosen kyrpää missään ja hymyili. Sanoin panen sinut huutamaan Täti sanoi ihanaa jos sen teet, levitin jalkoja täti katsoi herran jumala pane piiloon äitisi tulee.
      Äiti huueli tuleeko kukaan näin kuumalla saunaan, sanoin tädille äiti ei kestä kovia lölyjä tulee heti pois. Istuin saunan edessä kun äiti tuli höyryävänä ulos ei tuolla voi olla Täti tuli perässä, Äiti lähti mökille ja sanoi aja tätisi ulos kovalla löylyllä.
      Kun päästiin saunaan Täti kyykisty heti ja sanoi luoja kun olen valunut koko päivän ja imi kalua tämä on isäsi kalun kokoinen jos ei isompi, ajattelin mitä tietää onko isä nainut tätiä. Täti katsoi ylös joskus oltiin yhdessä kaikki.
      Ajattelin äidin samankokoisia rintoja kuin tädillä kalupaisui "yli" nostin tätiä ja käänsin työnnyin voimalla kosteaan pilluun nojasi laiteisiin oikein rinnat esillä pidin rinnoista kiinni ja työnnin kunnolla täti kuiskas raiskaatko sinä hevosen kalulla kuiskasi korvaan raiskaan ja puristelin rinnoista täti kiljui on aikaa kun sain näin rajua kyrpää halkkasi pyllyllä vastaan kun revin kunnolla lanteista kirkui etä tuleeee ja pylly tärähteli pidin pohjassa kun laukesin täti huokaili luojaaah kun sitä tulee, kääntyi ja kuiskasi nukut mun vieressä sitten.
      Kun mentiin mökkiin äidillä oli joku vanha paita rinnat näkyi pitkästi sivulta ja nänni t työntyi pitkälle paidan alta. Täti katso mistä toi paita äiti sanoi vanha löysin kaapista. Istuin syömässä äiti kävi ulkona täti kuiskas haluttaako äitiä kun noin seisoo ja puristi kalua, kuiskas juotetaan vähän enemään ehkä voit sitten.
      Siinä ihmettelivät miten nukutaan täti sanoi voin nukkua lattialla nukkukaa te sängyssä. Täti kaatoi äidille kunnon toteja ja iski silmää kun alettiin nukkumaan äti meni ensin katsottiin tädin kanssa penkillä äiti riisui alasti ja meni peiton alle kun kääntyi selin täti kuiskas katso kuinka käyttämätön pillu sun pitäisi nuolla sitä otti sormellaan pillusta makua ja tynsi suuhuni pyöritin tädin nänniä sormissa ja kuiskasin taidan raiskata sinut täti kuiskasi ensin äitisi, sano että sorruin en herännyt. Menin äidin taakse alasti kääntyi unissaan selin minuun, kohta äiti kääntyi kysyi Mirjasta sanoin taisi sortua oli niin päissään. Äiti pyysi anteeksi oli vahingossa alasti sanoin ei mitään ja halasin takaa äiti oli nukkuvinaan ja minulla kalu oli kovana äidin pylly tuli kiinni kau pyllynreiän kohdalle äti peräänty vähän laskin kädellä kalua äiti tuli uudestaan nyt osui pillun huuliin tunsin tynsi vähän koko pylly tärisi vähän aavistuksen työnnin äiti oli paikoillaan pillu oli tosi märkä työnnin vähän kun paksu terska alkoi mennä sisään äidi käsi painoi pyllystä ja vaati kokonaan sisään muutama pitkä työntö ja äiti tärisi ihanasti vetäyty pois ja kääntyi antoi piene suukon sanoi olen ollut pitkään ilman haittaako sinua kuiskas sinulla on mieletön kyrpä. Äiti nousi sievästi päälle ohjasi kalun sisäänsää istui syvään pyöritin isojaj nännejä aina kun pyöräytin pillu supisteli kovasti äiti nousi kuin istumaan nai sievsti kalu koko ajan pohjassa kun alkoi tulla jännitteli pilluaan ja sitten tärisi ja oli paikallaan. jatkoin sievästi äiti liikkui mukana kun tunsi että puristan tiukasti lantiosta laskeutui ja suuteli kun tunsi että lasken sisään antoi pitkän suudelman ja värisi kuiskasi olet minun kulta poika, onko sinulla ollut tyttöjäpuisitn päätä olit ensimmäinen. äiti antoi suukkoja voi kulta sain olla sinun ensimmäinen ja nousi päältä kurkotti paperia ja pyyhki.
      Kuiskasi vielä oot rakas kohta nukkui sikeästi. Heräsin kun täti puisteli menin lattialle täti imi kalua ja kuiskasi maistuu äidillesi ohjasi kalua sisäänsä kuiskasi olin kuolla kun te naitte niin ihanasti pidäthän äidistä huolta ja purais korvasta ja raiskaa tätisi aina työntelin voimakkaasti täti antoi ja otti nautti voimakkaasta panosta pillu tahtoi pitää isoa ääntä kun antautu kädet levällään, olin näkevinäni jossakin vaiheessa että äiti oli kyynärpäiden varassa kun täti sai lastin sisään halasi ja suukotteli. Nousin ja menin äidin selän taa.
      Aamulla heräsin täti laitteli kahvia, työnnyin äitiin kiinni työnteli kädellä poispäin työnnyin vaan liukkaaseen pilluun kun olin kokonaan äti taas piti pyllystä kiinni. Vedin kalun nahkaa kunnolla taakse, äiti kuiskas sun terska on valtava oikea siittäjän terska, täti ehkä näki jotain meni ulos silloin nain äitiä kunnolla pillun litinä oli kovaa kun survasin spermat sisään äiti valitti ja piti kiinni.
      Päivä meni normaalisti illalla taas mietivät ja sopivat kaikki patjat lattialle ja minä väliin. silloin tunsin taas äiti antoi pillerin ja kuiskas jaksat nukkua kulta.

      • Anonyymi

        Kun alettiin nukkumaan äti tuskaili liian kuuma avasin oven kuuluikummankin suusta ihanan vileää laitoin ovenkiinni katsoin heitä teillä on pakkas mittasi korkealla ja menin keskeen nauroivat kummalla isommat kokeilin suulla tädill on nousin polvilleen täti sanoi sinulla se mittari vasta on ja laski housut täti imais suuhun äiti tuli viereen molemmat vuoroin imi ja suutelivat toisiaan sanoin suudelkaa lisää antoivat kunnon kielareita täti näyti alas menin äidin jakjen väliin kun tunsi huulet huokaisi kunnolla täti imi nännejä ja minä ensi kertaa maistoin pillua äti nautti ja tärisi ihanaa miten voi olla näin ihanaa tädin sormet tuli avuksi äiti sai kunnon orgasmin nyt ei pidellyt ääntään jäi vpisemaan vierelle nousi ja alkoi imeän tädin tissejä kun yritin päästä nuolemaan tätiä työnsi pois ja halusi itse katsoin vähän aikaa jamenin äidin taakse leviä lantio odotti työnnyin sisään piilu valui kunnolla nostin tädin jalkoja alko kuulua kummallakin kiihkeitä huokauksia äitiä ravitutti taas kunnolla kääntyi kyljelleen kuiskas voi että on ihanaa laskeuduin tätin haaroihin työnnyin sisään täti kiljui ja äiti imi sen nännejä kun laukesin tädin kynnet teki pakaroissa kipeää.
        Täti alkoi kertomaan ollaan nuoresta asti lesboiltu kun ei ollut miestä kun äitisi löysi miehen ja kertoi on iso kateellisena kuuntelin j kerran sitten täällä nukuttiin näin äitisi lupasi että saan naida jos isäsi haluaa naittin ensin hiljaa mutta kun äitisi painoi isäsi pyllyä kunnolla naittiin koko yö ja monesti muuloinkin kun käytiin täällä. Kaluni seisoi taas äiti nauroi samat pillerit auttoi isääsikin ja yhdessä imivät kalua , kiitin isää mielessäni että on näin iso kalu.
        Rakastelin kumpaakin ennen kuin nukuttiin.
        Aamulla heräsin kun naiset oli keittiössä, täti katsoi minua nauroi äidille voi raukkaa katso kaluni seisoi kovana. Täti tuli ja otti sievästi suuhun kuiskas onko kipeä nyökkäsin täti ja äiti laittoi rasvaa kumpikin äiti meni keittiöön täti kuiskas lähtisko se sillä millä on tullut ja istui päälle äiti huusi älä tapasitä poikaa täti huusi ei tunnu siltäkipu lähti aika nopeaan äiti söi aamupalla ja katsoi huomasin toisella kädellä hyväili pilluaan täti sai taas kunnolla nousi ja sanoi ei tämä laukea äti juoksi ja istui päälle hyvä voi että on kova täti katsoi aivan vierestä ja puristeli juuresta suukotti äidin pyllyä äiti kiihtyi ja laukesi samalla laukesin tuntui tosi kipeältä pallien alta kun lasti lähti. Päivällä kuulin kun äiti sanoi siskolleen kyllä se kestää.
        Antoi varmaan juomassa pillerin kun pitkin päivää alkoi seisomaan pani molempia milloin saunassa milloin seisaallaan sisällä. Illalla molemmat sanoi nyt nukutaan kunnolla huommenna lähdetään kotia kohti.
        Meni muutama päivä kun illalla äiti tuli makkarin ovelle pitsiset liivit ja pitsi housuin, katsoin näkymää äiti kääntyi menin viereen kuiskasi rakas en voi mitään ja suuteli vaatteet lähti nopeaan molemmilta ny ei rakasteltu pantiin kiihkeänä en pitänyt vartaloa äitinä vaan halukkaana naisena. Kasvoin kotona vielä reilun vuoden ja välillä rakasteltiin kunnolla.
        Menin kouluun ja löysin tytön kivan tytön äitikin piti hänestä.
        Kesällä tyttökaveri meni kotipuoleen Äiti kysyi haluatko mökille tätisi tulee myös, halasin äitiä kysyin kumpaa haluat kääntyi ja suuteli kumpaakin. Ne kaksi päivää oli vapaata rakstelua onneksi sain sitten kotona olla ja parannella ihoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe