Pukeutumisleikki

Inner me

Aika hauska ajatusleikki: miksikä pukeutuisit, jos sen pitäisi kuvata sisäistä Sinua? Olisiko se kaukana eilisestä työ/opiskelu -lookistasi?

Ystäväni kertoi bileistä, joiden pukeutumiskoodina oli pukeutua sisäisen minänsä mukaisesti.Ystäväni yllätykseksi tiesin heti, miksi itse pukeutuisin: olisin YMCA-rakennusjätkä! Tiedäthän, tiukka valkoinen t-paita, kuluneet farkut, varsi-Caterpillarit. (Ja eilen oli töissä päällä vaaleanpunainen kauluspaita, suora musta hame ja h-vetin korkeat avokkaat:)

Ehkä tämä ajatusleikki paljastaa erilaisia rooleja ja vahvuuksia, niitä feminiinisiä ja maskuliinisia puolia meissä. Niitä, mitkä tekevät meistä jokaisesta yksilöllisiä. Ja siksi ihania!

Miten Sinä pukeutuisit niihin bileisiin? Ja mitä Sinulla oli eilen päällä?

24

3323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bi-Jane

Päälläni olisi kuluneet farkut ja chapsit.. kotkavyö.. tiukka musta v-paita, liekkihihoilla...
      prätkäbuutsit...coolit aurinkolasit...
      bileisiin tietty ajelisin harrikalla!!! ;)
      (eilen oli päällä farkut ja huppari)

• elga

mustaan jätesäkkiin ;)

Lisäksi mukanani on tietenkin sähkökitara.

Ämpäriä en kuitenkaan laittaisi päähän, saattaisin törmätä seinään.

Ja eilen kuljin vaatetuksessa sammarit peruspusero.

• + - 40

valkoiseen toogaan... olipa muuten hauska juttu tämä!
      Ja eilen oli päällä prätkäsaappaat,reisitaskuhousut ja villapaita.

• Mixu

Pukeutuisin varmaan miesten vaatteisiin, tai sitten vaihtoehtoisesti gootti tyyliin. :D

• Mixu

eilen oli päällä vihreät lököhousut ja sellainen 3/4 hihainen mustavalkoinen paita.

• Helga

pukeutuisin kirkkaan punaiseen ja näyttävään iltapukuun, korkeisiin korkoihin ja huulipunaan. Eilen oli päällä farkut, maiharit ja musta T-paita...

• hauska keskustelu! :)

Pukeutuisin kunnon ponitytön tavoin :) Ratsastushousut ja my little pony-paita, sekä tietysti hiukseni olisivat kahdella letillä :D

Eilen päälläni oli suorat mustat housut ja vaalea kauluspaita.

• höpsö

ja nafti t-paita

Ihan niikus arkenakin

Oon sisältä ja pinnalta samanlainen - tavis

Ok. Joskus voisin kyl pukeutuu niinkus rakelliekki, ja yllättää itsenikin positiivisesti

• emäntä

sellaiseen hyvin tyköistuvaan harmaaseen jakkuun ja suoriin housuihin ja kauniisiin, naisellisiin kenkiin(hakee tyyliä bette l-word:)) ja eilen päälläni oli sammarit ja harmaa-musta tiukka neule

• Lumikki

on hauska keskustelun aihe:)

Minä olisin metsäkeiju. Minulla olisi sellainen vihreä Björk-tyylinen mekko erikoisine leikkauksineen ja vihreän eri sävyineen. Päässä minulla olisi männyn ja kanervan oksia ja kesällä myös koivun oksia. Kädessä olisi joku metsästä löydetty "taikasauva". Jalassa olisi housut ja saappaat tai sukkahousut ja maiharityyppiset kengät.

Nyt minulla on Fjällrävenin reisitaskuhousut, tiukka t-paita, jonka päällä on pitkähihainen t-paita., että eivät nuo kovin kaukana ole toisistaan...

• olisi

päällä vaaleat, kulutetut ja löysät farkut, musta hihaton paita ja mustat matalat kengät. Hiukset olis kans erilaiset eli lyhyet tummat ja "pörröt" =)

Eilen oli päällä mustat paksut sukkikset, farkkuhame, mustat matalat söpöt kengät, musta lyhyt hyvin istuva takki sekä musta poolo...

Sisäiseltä maailmaltani siis enemmänkin "poikatyttö" ja ulkoisesti hyvin pitkälti femme...

• maimonkey

hmm.. mä haluaisin pukeutua frakkiin (kaikkine muine härpäkkeineen) silinterihattuun taikka sitten goottityylisesti upeaan hameeseen.
      Eilen oli farkut huppari.

• LaikaQ

olisi hiukan vaikeuksia pukeutua sisäisen minäni mukaisesti, koska se on aika tavalla henkinen olento ja vaikea tavoittaa vaatteilla. Tarkalleen ottaen joutuisin ehkä bilettämään alasti..

Vaikeaksi menee. Mutta kerran ystäväni lupasi ostaa minulle kirjan "Näin vapautat sisäisen tyrannisi", joten ehkä voisin pukeutua sellaiseen napakkaan mustaan univormuun ja vetää lipan natsisti silmille. Näytän kuulemma namilta sellaisissa releissä.

Tykkään sekoitella rooleja ja jopa sukupuolta silloin, kun näistä pukeutumisbileistä on kyse ja ottaa mahdollisimman rennosti, leikkiä ja hullutella. Harmittavan harvoin vain on tilaisuus enää tällaiseen, kun ystävät ja kaverit ovat vakiintuneet ja lopettaneet leikkimisen. Mur.

Eilen.. Niin. Mitähän minulla oli päällä? Ensin ei mitään, sitten vähän liian isoiksi muuttuneet farkut, kikkanapaita ja huppari, sitten ihastuttavan rennot kotituhisteluvaatteet, joissa on mukava lueskella sohvalla ja lopulta taas ei mitään. Hyvä päivä, paljon vapaata oleilua.

• kiva

Hmm. Joko hyvin istuvaan liituraitapukuun tai sakettiin (ei rusetilla vaan solmiolla), täysin rentusti hevivivahteilla (niittivyö/-ranneke jne.) tai sitten gootisti mustaan nahkaan.

Olin vasta bileissä jossa harrastettiin vähän crossdressingiä, päällä oli kauluspaita, solmio ja suorat housut. Ei voi sanoa että se olisi ollut kiihottavaa, mutta muuten erittäin mukavaa kyllä. Voisin ottaa uusiksi ja tällätä enemmän. :)

Niin ja siis tavallinen look on hyvin tavallinen. Farkkuja, villatakkeja, printti t-paitoja jne.

• Tylsimys

Pukeutuisin kokonaan mustaan, niiteihin ja ketjuihin... eilen oli päällä mustaa, niittejä ja ketjuja. Ja pitkä musta nahkatakki. Hiukset kun vaan vielä kasvaisivat pitkäksi:/

Töissä yleensä jakkupuku tai joku sen muunnos;)

• sanoa

kun en oikein tiijä kuinka sisäisen minäni voisi pistää vaatteisiin. Olisin varmaan löysissä roikkufarkuissa ja tyköistuvassa avonaisessa paidassa, jalassa jotkut raskaat kengät -mukava sekoitus naisellisuutta ja poikamaisuutta.

Oikeasti pukeudun niin femmesti kuin olla ja voi. Minihameita löytyy ja avointa paitaa.. sisäisen minän saavat tuta vain sitten ne lähimmät ;)

• rinsessa

Minä pukeutuisin varmaankin mustaan, koko vartalon käsittävään pvc- asuun, hurjan korkeilla koroilla. Punaista huulipunaa ei sovi unohtaa *punastelee*;)

Eilen päällä remonttivaatteet:P Tänään jakkupuku. Niin ne vaatteet vaihtelee...

• hinkuvinku

Pukeutuisin entisajan roomalaisen ylipäällikön vaatteisiin tai sellaisiin gladiaattorin tamineisiin.

Olisi sulkaa ja asetta ja komea kypärä :)

• kuteita

Valkoinen kireä toppi ja pyjamahousut olis asuste, jossa voisin elää jos ei tarvitsisi julkisuudessa käydä. Jos ulos pitäisi mennä, niin coolit farkut/ sammarit ja viihdytävä printtipaita/valkoinen kireä paita. Aika peruskamaa.
      Eilen päällä verkkarit ja toppi - oli kankkunen...

• 30++

Joku uniformu tai vastaava, vaikka Securitaksen vartijan releet vois olla kivat. Tai sitten voisin pukeutua sissiksi; maiharit, maastohousut, tiukka t-paita ja baretti. Siviilissä oli eilen lököt farkut ja tiukka paita, jonka päällä t-paita. Ja tennarit tiätty ;-)

• moona

vähän samoilla linjoilla olen edellisen kirjoittajan kanssa, army-henkinen vaatetus olisi pop. tai sitten täysin vastakohtaisesti prinsessaksi, en tarkoita hörhelöitä, vaan niinkun Madeline: upea iltapuku ja tiara.
      eilen pukeuduin kuten lähes aina, tummat housut ja musta t-paita.

• Chirsiccakintäällä

goottityyliin; mustaan ja dramaattisesti tai sitten vaihtoehtoisesti poikien roikkuviin housuihin, pipoon, anorakkiin, rukkasiin ja snoukkakenkiin ym. ja olisi talvi ja olisin tietysti hyvä laskemaan.
        Oikeesti oli farkut, musta t-paita, musta neuletakki ja mokkasiinit kuten melkein aina. Noista kuvitelluista jälkimmäinen on lähempänä totuutta, mutta ei se ensimmäinenkään ihan "tuulesta temmattu" ole.

• asu

ss-tyylinen, viimesen päälle silitetty ja prässätty ja saappaat kiillotettu..

vaik pehmo oonkin

• Lara Croft

Ehdottomasti olisin Lara Croft, abceilaisin (se on sitä, kun laskeudutaan yläköyden varassa, valjaissa, vauhdikkaasti) tietysti paikalle vaikka helikopterista. Angelina Jolie ON ihana!

Tänään oli päällä farkkuhame ja musta villapaita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      145
      3669
    2. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      106
      3493
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      20
      2462
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      4
      2275
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      28
      2113
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      33
      1153
    7. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1021
    8. Mikä on miehekäs mies?

Kertokaa naiset. >Simiti<
      Sinkut
      134
      823
    9. Ei ne päivät ole samanlaisia...

Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah
      Työpaikkaromanssit
      28
      820
    10. Oikea syy siihen

miksi toivon ettei enää törmätä on se, että olen ihan tavattoman ihastunut sinuun. Paljon helpompi itselle kun ei saa pä
      Ikävä
      34
      744
    Aihe