Elikkä kun ostin pelin, installoin sen ja koitin pelata niin teksti näkyy neliöinä ja ajamis tilassa kuvaruutu musta mutta kierros/nopeus/ahto mittarit näkyy tavallisesti mutta kartta näkyy neliönä ja samoin sms kuva. Latasin netistä uusimman DirectX 9c ja päivitin näytön ohjaimen mutta silti samanlainen, eli ihan perseellään. Näytönohjain on Matrox Millenium G450 DualHead
NFSU2 vikaa
4
809
Vastaukset
- hula
mul on windows 95 kyl luistaa
- Made
Paskasti tehty peli. Mulla oli samaa vikaa aiemmin, sit kolmella kaverilla sama juttu. Kaikilla on erilaiset näyttikset ja koneet, eli ei johdu laitteista. Sen saa toimimaan jollain ihme kikkailulla, en enää muista millä. Mut ei kannata, se peli on sisällöltäänkin ihan onneton paska!
nimittäi minulla oli sama juttu että vain mittarit näkyi ja muuten oli musta kuva, kun otin texture filteringit ja jotai muita asetuksia pois päältä ni sillo rupes näkyy. ootte kokeillu varmaa. mut minulla oli semmone ongelma vaik prossu on 2,8ghz ja näyttis radeon 9600pro. tosin enää ei ole sitä ongelmaa vaan kaikki asetukset saa olla päällä ja toimii hyvin kun on geforce 6600GT.
- Stupidgames
hinkuvitsi kirjoitti:
nimittäi minulla oli sama juttu että vain mittarit näkyi ja muuten oli musta kuva, kun otin texture filteringit ja jotai muita asetuksia pois päältä ni sillo rupes näkyy. ootte kokeillu varmaa. mut minulla oli semmone ongelma vaik prossu on 2,8ghz ja näyttis radeon 9600pro. tosin enää ei ole sitä ongelmaa vaan kaikki asetukset saa olla päällä ja toimii hyvin kun on geforce 6600GT.
Acer on paras. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö28110391K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2456036Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735454PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *1125119Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193335Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92744- 2142652
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.202499- 282354
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3822257