NFSU2 vikaa

PC:llä

Elikkä kun ostin pelin, installoin sen ja koitin pelata niin teksti näkyy neliöinä ja ajamis tilassa kuvaruutu musta mutta kierros/nopeus/ahto mittarit näkyy tavallisesti mutta kartta näkyy neliönä ja samoin sms kuva. Latasin netistä uusimman DirectX 9c ja päivitin näytön ohjaimen mutta silti samanlainen, eli ihan perseellään. Näytönohjain on Matrox Millenium G450 DualHead

4

839

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hula

mul on windows 95 kyl luistaa

• Made

Paskasti tehty peli. Mulla oli samaa vikaa aiemmin, sit kolmella kaverilla sama juttu. Kaikilla on erilaiset näyttikset ja koneet, eli ei johdu laitteista. Sen saa toimimaan jollain ihme kikkailulla, en enää muista millä. Mut ei kannata, se peli on sisällöltäänkin ihan onneton paska!

• nimittäi minulla oli sama juttu että vain mittarit näkyi ja muuten oli musta kuva, kun otin texture filteringit ja jotai muita asetuksia pois päältä ni sillo rupes näkyy. ootte kokeillu varmaa. mut minulla oli semmone ongelma vaik prossu on 2,8ghz ja näyttis radeon 9600pro. tosin enää ei ole sitä ongelmaa vaan kaikki asetukset saa olla päällä ja toimii hyvin kun on geforce 6600GT.

• Stupidgames
        hinkuvitsi kirjoitti:

nimittäi minulla oli sama juttu että vain mittarit näkyi ja muuten oli musta kuva, kun otin texture filteringit ja jotai muita asetuksia pois päältä ni sillo rupes näkyy. ootte kokeillu varmaa. mut minulla oli semmone ongelma vaik prossu on 2,8ghz ja näyttis radeon 9600pro. tosin enää ei ole sitä ongelmaa vaan kaikki asetukset saa olla päällä ja toimii hyvin kun on geforce 6600GT.

Acer on paras. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      389
      1387
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      788
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      726
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      29
      664
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      642
    6. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      635
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      378
      595
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      543
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      87
      517
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      21
      474
    Aihe