käykää kattomassa suomi24:n Pori-sivua. Siellä käy kuumana keskustelu paikallisesta kummitusmenosta. Tosi mielenkiintoista. Olis tosi jännä saada vastaavia keskusteluja muidenkin kauopunkien osalta.
Pelottavia paikkoja kun löytyy joka paikkakunnalta...
Porissa kummittelee
7
2470
Vastaukset
- Hehaho
No Poris ny ei oo ku suippokorvia
- pelottaa kauheest
=) mut pelottavia sellasia...
- --.--
porissa tuolla yyterin kartanossa kuulemma kummittelee itse olen käynyt siellä mutta en kartanossa ja sitten öö...ruosniemessäkin liikkuu huhu että kummittelee katsokaa tämä linkki niin saatte selvää...
http://www.bit.spt.fi/pori/6/kartanossakummittelee.html- totta!
itte käyn joka viikko 2 kertaa tuolla yyteri talleilla ja kartano on aivan vieressä,en ole nähnyt mitään mutta havainnut olen esim: olin kävelemässä kaverini kansaa siellä metsässäm,oli aivan hiljaista ja ihan tyyntä ja ei mitään ytäkkiä sellainen valtavaOKSA katkesi ja putosi viereemme aloimme huotaa kaverini kanssa ja olimme aivan shokissa ja se oli viimeinen kerta kun olemme olleet siellä.
toinen:olin kerran maastossa hevosten kanssa,näin miehen jolla oli sininen haalari hän käveli metsässä tervehdin häntä,hetken aikaa ihmettelin sillä hän mulkoili minua en silti kiinnittänyt mitään huomiota häneen,viiko jälkeenpäin kuulin huhuja että sinisenmiehen haamu liikku metsässä ja etsii vaimoaan valkoista naista ,sillä heidät surmattiin eri taloihin,pelästyin niin että sydän pomppasi kurrkkuun ja tiesin että olin nähnyt hänet...
- boooy69
mistä saa enemmän tietoa:D ?
- googleta!
googleta XD
- neea laihuliini
Kun mun kaveri ella kertoi tarinoita yyterin kartanosta siis en pääse niistä tarinoista eroon ja oon9v. Ja sit ku asunki lähellä yyteriä ni mulla on kauheet traumat siitä
Mut silti mua kiinnostaa kauhu elo kuvat kauhu kirjat kauhu tarinat ja kaikki en voi enään päästä eroon niistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi423047Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs452867100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502495Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo472297Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks302081Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581840- 451749
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä381600- 461525
- 261361