Porissa kummittelee

ja lujaa!

käykää kattomassa suomi24:n Pori-sivua. Siellä käy kuumana keskustelu paikallisesta kummitusmenosta. Tosi mielenkiintoista. Olis tosi jännä saada vastaavia keskusteluja muidenkin kauopunkien osalta.
Pelottavia paikkoja kun löytyy joka paikkakunnalta...

7

2470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hehaho

No Poris ny ei oo ku suippokorvia

• pelottaa kauheest

=) mut pelottavia sellasia...

• --.--
      • totta!

itte käyn joka viikko 2 kertaa tuolla yyteri talleilla ja kartano on aivan vieressä,en ole nähnyt mitään mutta havainnut olen esim: olin kävelemässä kaverini kansaa siellä metsässäm,oli aivan hiljaista ja ihan tyyntä ja ei mitään ytäkkiä sellainen valtavaOKSA katkesi ja putosi viereemme aloimme huotaa kaverini kanssa ja olimme aivan shokissa ja se oli viimeinen kerta kun olemme olleet siellä.
        toinen:olin kerran maastossa hevosten kanssa,näin miehen jolla oli sininen haalari hän käveli metsässä tervehdin häntä,hetken aikaa ihmettelin sillä hän mulkoili minua en silti kiinnittänyt mitään huomiota häneen,viiko jälkeenpäin kuulin huhuja että sinisenmiehen haamu liikku metsässä ja etsii vaimoaan valkoista naista ,sillä heidät surmattiin eri taloihin,pelästyin niin että sydän pomppasi kurrkkuun ja tiesin että olin nähnyt hänet...

• boooy69

mistä saa enemmän tietoa:D ?

• googleta!

googleta XD

• neea laihuliini

Kun mun kaveri ella kertoi tarinoita yyterin kartanosta siis en pääse niistä tarinoista eroon ja oon9v. Ja sit ku asunki lähellä yyteriä ni mulla on kauheet traumat siitä
      Mut silti mua kiinnostaa kauhu elo kuvat kauhu kirjat kauhu tarinat ja kaikki en voi enään päästä eroon niistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      42
      3047
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      45
      2867
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      50
      2495
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      47
      2297
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      30
      2081
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1840
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1749
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      38
      1600
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      46
      1525
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26