Rottweiler 1v 5kk uros etsii kotia

Katja

Joudumme elämäntilanteemme vuoksi luopumaan rakkaasta koirastamme. Jos olet kiinnostunut, rakastat koiria ja sinulla on paljon kokemusta koirista, otahan yhteyttä. [email protected]

17

8427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ninni

      Hei!

      Minkälainen poika on? Missäpäin? Onko luopumisen syynä muu pitovaikeus vai koiran luonne? Miehellä ollut useampi rotikka, joten kiinnostuimme.

      • Nimetön

        hän on kiltti, ihmisrakas, energinen, leikkisä koira vailla kunnon koulutusta. Tietysti peruskäskyt osaa ja tottelee, mutta muuten tarvitsee kokemusta omaavan kouluttajan omistajakseen. meille on näillä viikoilla tulossa vauva ja resurssit ei
        riitä antamaan koiralle sen tarvitsemaa huomiota ja huolenpitoa.
        Missä päin olette ja minkäänlainen koti olisi kyseessä?
        Pistä viestiä sähköpostiini, niin lähetän sulle kuvia. [email protected]


      • mieleen....
        Nimetön kirjoitti:

        hän on kiltti, ihmisrakas, energinen, leikkisä koira vailla kunnon koulutusta. Tietysti peruskäskyt osaa ja tottelee, mutta muuten tarvitsee kokemusta omaavan kouluttajan omistajakseen. meille on näillä viikoilla tulossa vauva ja resurssit ei
        riitä antamaan koiralle sen tarvitsemaa huomiota ja huolenpitoa.
        Missä päin olette ja minkäänlainen koti olisi kyseessä?
        Pistä viestiä sähköpostiini, niin lähetän sulle kuvia. [email protected]

        Kun koiran otitte, että se on perheessänne noin seuraavat 10vuotta, ärsyttää tollaset ihmiset.


      • ...
        mieleen.... kirjoitti:

        Kun koiran otitte, että se on perheessänne noin seuraavat 10vuotta, ärsyttää tollaset ihmiset.

        se on hyvä kun tiedät mistä puhut... kaikki ei mee aina sunnitelien mukaan.


      • sanot
        ... kirjoitti:

        se on hyvä kun tiedät mistä puhut... kaikki ei mee aina sunnitelien mukaan.

        Selkeästi miksi koirasta luovutte

        "meille on näillä viikoilla tulossa vauva ja resurssit ei
        riitä antamaan koiralle sen tarvitsemaa huomiota ja huolenpitoa."

        Minulla on ollut elämässä vaikka mitä muutoksia, eikä aina niin helppoja, mutta koiristani en koskaan ole luopunut...


      • boring herse
        sanot kirjoitti:

        Selkeästi miksi koirasta luovutte

        "meille on näillä viikoilla tulossa vauva ja resurssit ei
        riitä antamaan koiralle sen tarvitsemaa huomiota ja huolenpitoa."

        Minulla on ollut elämässä vaikka mitä muutoksia, eikä aina niin helppoja, mutta koiristani en koskaan ole luopunut...

        Jooh, tämän ketjun aloittajan pointtina tuohon vauvakysymykseenkin voi olla yksiselitteinen: Vauva menee koiran edelle. Ymmärrän ketjun aloittajaa, varsinkin kun kyseessä kohtalaisen iso koira ja ei ole kunnon perusteellista koulutusta annettu -> voi tulla kateelliseksi, ja siksi vaaralliseksi, vauvaa kohtaan.


      • nyt kertoa..
        boring herse kirjoitti:

        Jooh, tämän ketjun aloittajan pointtina tuohon vauvakysymykseenkin voi olla yksiselitteinen: Vauva menee koiran edelle. Ymmärrän ketjun aloittajaa, varsinkin kun kyseessä kohtalaisen iso koira ja ei ole kunnon perusteellista koulutusta annettu -> voi tulla kateelliseksi, ja siksi vaaralliseksi, vauvaa kohtaan.

        Että koiraa ottaessa on oltava sille sydämmessä paikka, vaikka lapsia tulisi 10kpl.

        Mulla on lapsia 1. ja sitä ennen oli kaksi koiraa ja nyt otin kolmannen lapseni ollessa 2v, joten ei kuule lapsi ole mikään syy koiran poistolle.

        Miksei ihmiset myönnä että oma laiskuus ja kiinnostus koiraa kohtaan nyt vain ei riitä, lapsi on tekosyy.

        Älkää siis ottako koiraa jos meinaatte että tuleva lapsi olisi joskus ongelma!!


    • lapset ja koira

      Onpa hyvä että ymmärrät luopua koirasta jo ennen ku lapsi tulee, että sille ei anneta mitään mahdollisuuksia tottua lapseen. Tottahan kaikki sukulaiset ja naapurit ovat muistaneet sinua varoitella tästä lapsentappaja rodusta? Onhan se jo niin isokin että murskaa pienen avuttoman vauvan pelkästään sillä että on olemassa. Ja jos koira on ollut teillä VASTA sen 1v5kk niin eihän siinä ajassa ole ehtinyt sitä kouluttaa. Fiksu päätös, toivottavasti koira pääsee johonkin kotiin jossa sitä rakastetaan siitäkin huolimatta, että se hautoi kohdussa olleen vauvan murhaa edellisessä kodissaan. TERVEISIN: vauva6kk, lapsi3v ja rotikkapoika.

      • lähellä sydäntä

        Kun ette tapausta tunne niin hyvin että voisitte sitä kritisoida, niin älkää tehkö sitä!
        Minusta on parempi että tässä vaiheessa alkaa etsimään uutta hyvää kotia, kun sitten hädässä äkkiä vain jonnekkin.
        Jos kyseisestä perheestä tuntuu ettei ehdi/pystykkään sitten vauvan tultua tarpeeksi huolehtimaan koirasta, niin eikö ole ihan hyvä että antaa pois, kuin antaa koiran sitten kärsiä?
        Ja niinkuin tuossa jossain viestissä sanottiin, niin elämäntilanteet voivat muuttua niin radikaalisti että joskus saattaa huomata ettei yksinkertaisesti enää jaksakkaan.
        Jokainen kuitenkin itse tietää mikä on parhaaksi.


      • Anonyymi

        Olen 63 v yksineläjä ja on ollut yksi ratikka ja viimeksi ollut snautsereita 4 kaksi urosta ja kaksi narttua.rakastan koiria ja ne ovat hienoja olentoja ,haluaisin kumppanin joka sais minut liikkeelle


    • riiduli

      onko rotikka mennyt?

      • Nimetön

        Yritämme löytää koiralle sopivinta mahdollista kotia edelleen...


      • Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

        Yritämme löytää koiralle sopivinta mahdollista kotia edelleen...

        jokos teidän rakas koira on löytänyt hyvän kodin?


      • Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

        jokos teidän rakas koira on löytänyt hyvän kodin?

        Juu, koira löysi uuden, hyvän kodin.


      • pysyvämmän
        Nimetön kirjoitti:

        Juu, koira löysi uuden, hyvän kodin.

        kodin ku teillä... en ymmärrä...! onneksi ei tarvikkaan!!!et kuiten ottanu kasvattajaan yhteyttä???


    • Anonyymi

      Hei olisin kiinnostunut tarjoamaan hyvän kodin omakotitalossa koiralle.
      Minulla on ollut dobermanni aikaisemmin ja tarjoan kunnollisen kodin ja koulutuksen.
      Terveisin Jari karma
      Sorsakorventie 16
      04220 kerava
      0453267997

    • Anonyymi

      Rotwaleri ei ole vaan pelkkä lemmikki. Mut todella ihan kaikin puolin. Vaatti todella hyvän koulutuksen, hellä mut määrä tietoinen. Itsellä on ollut kolme rottikaa. Upee rotu on, olen valmis tapaa hänet🤗. Olen päivin kotona, aina jotain keksitään. T. Seija Korhonen 👋

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3397
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2045
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1698
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1613
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      1006
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      948
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      865
    Aihe