Joudumme elämäntilanteemme vuoksi luopumaan rakkaasta koirastamme. Jos olet kiinnostunut, rakastat koiria ja sinulla on paljon kokemusta koirista, otahan yhteyttä. [email protected]
Rottweiler 1v 5kk uros etsii kotia
18
9113
Vastaukset
- ninni
Hei!
Minkälainen poika on? Missäpäin? Onko luopumisen syynä muu pitovaikeus vai koiran luonne? Miehellä ollut useampi rotikka, joten kiinnostuimme.- Nimetön
hän on kiltti, ihmisrakas, energinen, leikkisä koira vailla kunnon koulutusta. Tietysti peruskäskyt osaa ja tottelee, mutta muuten tarvitsee kokemusta omaavan kouluttajan omistajakseen. meille on näillä viikoilla tulossa vauva ja resurssit ei
riitä antamaan koiralle sen tarvitsemaa huomiota ja huolenpitoa.
Missä päin olette ja minkäänlainen koti olisi kyseessä?
Pistä viestiä sähköpostiini, niin lähetän sulle kuvia. [email protected] - mieleen....
Nimetön kirjoitti:
hän on kiltti, ihmisrakas, energinen, leikkisä koira vailla kunnon koulutusta. Tietysti peruskäskyt osaa ja tottelee, mutta muuten tarvitsee kokemusta omaavan kouluttajan omistajakseen. meille on näillä viikoilla tulossa vauva ja resurssit ei
riitä antamaan koiralle sen tarvitsemaa huomiota ja huolenpitoa.
Missä päin olette ja minkäänlainen koti olisi kyseessä?
Pistä viestiä sähköpostiini, niin lähetän sulle kuvia. [email protected]Kun koiran otitte, että se on perheessänne noin seuraavat 10vuotta, ärsyttää tollaset ihmiset.
- ...
mieleen.... kirjoitti:
Kun koiran otitte, että se on perheessänne noin seuraavat 10vuotta, ärsyttää tollaset ihmiset.
se on hyvä kun tiedät mistä puhut... kaikki ei mee aina sunnitelien mukaan.
- sanot
... kirjoitti:
se on hyvä kun tiedät mistä puhut... kaikki ei mee aina sunnitelien mukaan.
Selkeästi miksi koirasta luovutte
"meille on näillä viikoilla tulossa vauva ja resurssit ei
riitä antamaan koiralle sen tarvitsemaa huomiota ja huolenpitoa."
Minulla on ollut elämässä vaikka mitä muutoksia, eikä aina niin helppoja, mutta koiristani en koskaan ole luopunut... - boring herse
sanot kirjoitti:
Selkeästi miksi koirasta luovutte
"meille on näillä viikoilla tulossa vauva ja resurssit ei
riitä antamaan koiralle sen tarvitsemaa huomiota ja huolenpitoa."
Minulla on ollut elämässä vaikka mitä muutoksia, eikä aina niin helppoja, mutta koiristani en koskaan ole luopunut...Jooh, tämän ketjun aloittajan pointtina tuohon vauvakysymykseenkin voi olla yksiselitteinen: Vauva menee koiran edelle. Ymmärrän ketjun aloittajaa, varsinkin kun kyseessä kohtalaisen iso koira ja ei ole kunnon perusteellista koulutusta annettu -> voi tulla kateelliseksi, ja siksi vaaralliseksi, vauvaa kohtaan.
- nyt kertoa..
boring herse kirjoitti:
Jooh, tämän ketjun aloittajan pointtina tuohon vauvakysymykseenkin voi olla yksiselitteinen: Vauva menee koiran edelle. Ymmärrän ketjun aloittajaa, varsinkin kun kyseessä kohtalaisen iso koira ja ei ole kunnon perusteellista koulutusta annettu -> voi tulla kateelliseksi, ja siksi vaaralliseksi, vauvaa kohtaan.
Että koiraa ottaessa on oltava sille sydämmessä paikka, vaikka lapsia tulisi 10kpl.
Mulla on lapsia 1. ja sitä ennen oli kaksi koiraa ja nyt otin kolmannen lapseni ollessa 2v, joten ei kuule lapsi ole mikään syy koiran poistolle.
Miksei ihmiset myönnä että oma laiskuus ja kiinnostus koiraa kohtaan nyt vain ei riitä, lapsi on tekosyy.
Älkää siis ottako koiraa jos meinaatte että tuleva lapsi olisi joskus ongelma!!
- lapset ja koira
Onpa hyvä että ymmärrät luopua koirasta jo ennen ku lapsi tulee, että sille ei anneta mitään mahdollisuuksia tottua lapseen. Tottahan kaikki sukulaiset ja naapurit ovat muistaneet sinua varoitella tästä lapsentappaja rodusta? Onhan se jo niin isokin että murskaa pienen avuttoman vauvan pelkästään sillä että on olemassa. Ja jos koira on ollut teillä VASTA sen 1v5kk niin eihän siinä ajassa ole ehtinyt sitä kouluttaa. Fiksu päätös, toivottavasti koira pääsee johonkin kotiin jossa sitä rakastetaan siitäkin huolimatta, että se hautoi kohdussa olleen vauvan murhaa edellisessä kodissaan. TERVEISIN: vauva6kk, lapsi3v ja rotikkapoika.
- lähellä sydäntä
Kun ette tapausta tunne niin hyvin että voisitte sitä kritisoida, niin älkää tehkö sitä!
Minusta on parempi että tässä vaiheessa alkaa etsimään uutta hyvää kotia, kun sitten hädässä äkkiä vain jonnekkin.
Jos kyseisestä perheestä tuntuu ettei ehdi/pystykkään sitten vauvan tultua tarpeeksi huolehtimaan koirasta, niin eikö ole ihan hyvä että antaa pois, kuin antaa koiran sitten kärsiä?
Ja niinkuin tuossa jossain viestissä sanottiin, niin elämäntilanteet voivat muuttua niin radikaalisti että joskus saattaa huomata ettei yksinkertaisesti enää jaksakkaan.
Jokainen kuitenkin itse tietää mikä on parhaaksi. - Anonyymi
Olen 63 v yksineläjä ja on ollut yksi ratikka ja viimeksi ollut snautsereita 4 kaksi urosta ja kaksi narttua.rakastan koiria ja ne ovat hienoja olentoja ,haluaisin kumppanin joka sais minut liikkeelle
- riiduli
onko rotikka mennyt?
- Nimetön
Yritämme löytää koiralle sopivinta mahdollista kotia edelleen...
- Nimetön
Nimetön kirjoitti:
Yritämme löytää koiralle sopivinta mahdollista kotia edelleen...
jokos teidän rakas koira on löytänyt hyvän kodin?
- Nimetön
Nimetön kirjoitti:
jokos teidän rakas koira on löytänyt hyvän kodin?
Juu, koira löysi uuden, hyvän kodin.
- pysyvämmän
Nimetön kirjoitti:
Juu, koira löysi uuden, hyvän kodin.
kodin ku teillä... en ymmärrä...! onneksi ei tarvikkaan!!!et kuiten ottanu kasvattajaan yhteyttä???
- Anonyymi
Hei olisin kiinnostunut tarjoamaan hyvän kodin omakotitalossa koiralle.
Minulla on ollut dobermanni aikaisemmin ja tarjoan kunnollisen kodin ja koulutuksen.
Terveisin Jari karma
Sorsakorventie 16
04220 kerava
0453267997 - Anonyymi
Rotwaleri ei ole vaan pelkkä lemmikki. Mut todella ihan kaikin puolin. Vaatti todella hyvän koulutuksen, hellä mut määrä tietoinen. Itsellä on ollut kolme rottikaa. Upee rotu on, olen valmis tapaa hänet🤗. Olen päivin kotona, aina jotain keksitään. T. Seija Korhonen 👋
- Anonyymi
Minulla on kokemusta rotwailer.ei vain ole rahaa ostaa.ruoka ei lopu koskaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513