Trans kokemus

Makke

Tämä tapaus tapahtui minulle ollessani opintomatkalla Porissa no pitkän opiskelu päivän jälkeen lähdettiin kaveri porukassa Baari kierrokselle siinä sitten siemailtiin aikamonta paukkua ja rupesi hirveesti tekee mieli naista no siinä sitten tarkkailin tilannetta ja silmäni osuivat hoikkaan tummatukkaiseen naiseen baaritiskillä päätin rohkaista itseni ja menin jutulle ei siinä sitten mitään juttu alkoi luistaa hyvin hän kertoi ettei ollut paikkakuntalaisia että oli Helsingistä vaan käymässä Porissa no siinä tanssittiin ja oteltiin hieman vielä paukkuja Tiinalla joksi hän itsensä esitteli oli todella hyvät muodot ihanat pienet rinnat ja kiinnteä takamus sekä tummat pitkät hiukset ja oudon käheä mutta seksikäs ääni no ilta kului ja tuli valomerkki kysyin että pääsisinkö saatille hotellihuoneen ovelle ja Tiina vastasi että mikäs siinä ja niin suuntasimme kulkumme Hotellin yläkertaan ovelle päätyämme katseemme kohtasivat ja suutelimme pitkään ja kiihkeästi kysyin suudelman jälkeen että löytyisikö mahdollisesti huoneesta yömyssyä johon Tiina totesi että mennään katsomaan huoneen puolelle päästyämme kävimme kiinni toisiimme heti ja istuimme sohvalle tässä vaiheessa Tiina työnsi minua pois päin ja sanoi että hänen on pakko ilmoittaa yksi asia ja minä ihmeissäni että mitä nyt hän nousi ylös käveli hermostuneesti ja sanoi että hän on jotain ihan muuta mitä minä luulen olin ihan pihalla mutta hän jatkoi että hän ei ole nainen oikeesti vaan mies minä järkytyin täysin mutta en ollut uskoa sitä todeksi niin hyvän näköinen nainen Tiina oli mietein hetken ja muistin miten netissä olin kiihottunut katsellessa shemale kuvia joten sanoin hänelle että se ei haittaa minua ja kävelin hänen viereensä ja suutelin häntä hän johdatti minut sänkyyn ja kaatoi minut selälleen sängylle ja rupesi riisumaan itseään hän otti t-paitansa pois jonka alta tuli esiin erittäin terhakat rinnat mieleni teki kysyä miten ne ovat mahdolliset mutta en kehdannut sitten hän riisui hameen ja silloin huomasin pitsihousuissa pienen pullistuman vasta kun hän otti pitsiset housunsa pois uskoin että hän todellakin oli mies itsensä riisumisen jälkeen hän komensi minut ylös ja alkoi riisua minua hieroin hänen ihan pitkiä hiuksiaan kun hän veti housuni alas ja otti kyrpäni suuhunsa ja alkoi imeä sitä niin että meinasin pyörtyä hän otti sen todella syvälle kurkkuunsa ja sitten aivan huulille näin hän jatkoi ja juuri kun minulta meinasi tulla hän irrottautui ja kaasi minut sänkylle hän otti yöpöydän laatikosta kortsun ja jotain voidetta asetti kortsun kyrpääni ja rasvasi sen huolellisesti ja kiipesi päälleni suutelimme ja alkoi sovittaa kyrpääni reijälleen pikkuhiljaa kyrpäni painui reikään ja hän istui päälleni niin että kyrpä oli kokonaan hänen sisällään hieroin hänen ihani rintojaan hän aloitti ratsastaa päälläni tuntui todella ihanalta olinhan haaveillut tästä jo pitkään nettiseikkailuissani en jaksanut kauaa pidätellä kun minulta tuli mahtavina sykäyksinä todella ihana orgasmi joka tuntui koko kehossani hän pumppasi vielä viimeisetkin pisrat kullista pitkillä kitailla liikkeillään ja kaatui päälleni suutelemaan minua sitten hän kysyi että saisiko hän naida munua johon vastasin myöntyväsi mutta totesin että kukaan ei ole ennen pässyt reijälleni hän sanoi että on todella varovainen nousi päältäni ja veltto kyrpäni mäiskähti vatsaani vasten kortsu oli aivan täynnä mäihääni mutta hän sanoi anna sen olla vielä siinä hän pyysi minua koukistamaan jalkojani ja siinä minä odotin kuin hoitoa jota tulossa oli hän rasvasi reikäni todella huolellisesti sormellaan ja siiten asetti kortsun oman kullinsa päälle joka oli aika pieni kokoinen hän tuli päälleni ja suuteli minua rintaan kaulaan ja sitten suulle hän kuiskasi että ole aivan rentona sitten tunsin kullin pään reijälläni se tuntui ihanalta hän alkoi työntyä hiljaa sisälleni se sattui mutta purin hammasta ja pikkuhiljaa sulkija lihas antoi muoten ja hän oli kokonaan sisälläni ihana tunne hän pysyi aivan paikallaan ja suutelimme pitkään sitten hän aloitti liikkua ensin hitaasti sitten nopeammin ja kohta minua naitiin ensimmäistä kertaa oikeas tuntui todella ihanalta hieroin hänen rintojaan hän nai minua tosi pitkään ja hartaasti sitten vauhti kiihtyi ja tunsin miten kortsu paisui sisälläni ja hän lyyhistyi päälleni suutelimme pitkään vielä ennenkuin hän vetäyi minusta menimme yhdessä suihkuun ja peseydyimme ja sen jälkeen poistuin omaan huoneeseeni enkä ole nähnyt häntä sen koommin vaikka mieleni joskus tekisikin mutta ihana kokemus.

4

7026

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nurbi

Todella kiihottava tarina, itse myös haaveillu moisesta =) toivottavasti joku kirjoittaisi tälläisiä lisää ja enemmän yksityis kohtia peliin...

• MP

Tarina oli varmaankin ihan kohtalainen, mutta.. Oletko kuullut välimerkeistä ja isoista alkukirjaimista? Hengästyttää lukea tuommoista, kun kaikki on yhteen pötköön. Kas kun sentään välit maltoit laittaa..

• neiti

oletko huomannut näppäimen tuossa m-kirjaimen lähellä? sitä kutsutaan pisteeksi.
      tarina oli puuduttava lukea, kun koko roskassa oli tasan yksi piste.

• Anonyymi

Oli kiihoittava tarina. Itse haaveillut samasta . Kik kiimainensex

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      373
      4046
    2. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1476
    3. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      95
      1308
    4. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      65
      1104
    5. Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?

The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass
      Tv-sarjat
      14
      937
    6. Perjantaita!

Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔
      Ikävä
      58
      917
    7. Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"

Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise
      Suomalaiset julkkikset
      12
      887
    8. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      38
      880
    9. Ei sua mies varmaan kauheasti haittaa

Jos otan sut omakseni, tässä lähiaikoina ❤️
      Ikävä
      65
      861
    10. Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua

Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään
      Ähtäri
      60
      859
    Aihe