osaisko joku kertoa missä vika?
mulla ei toimi msn messenger 7.5 mut 7.0 toimii..
ennen toimi nyt ei..
nyt vaikka 7.0 toimii niin s.postia en pääse lukemaan..
msn sivulle pääsen mutta sieltä en hotmailiin... enkä mesen kautta pääse käsiksi s.postiini vaikka mese toimii...
f-secure on kerran otettu jo pois ja laitettu uudestaan mitä vielä voin tehdä...
msn messenger ei toimi
40
32411
Vastaukset
- apuuuva
Mulla on sama ongelma. Hotmail ei ole toiminut eilisestä lähtien. Se sanoo Firefoxilla "tiedosto on tyhjä" ja Explorerilla "sivua ei voida näyttää".
- satu
pääsetkö messengeriin??
mulla ei päästäny mut nyt päästää kun laitoin 7.0..mut edelleenkään s.postia ei pääse tältä koneelta kattomaan
toisella koneella kaikki toimii normaalisti, en tiedä mikä tässä mättää.... - sama
satu kirjoitti:
pääsetkö messengeriin??
mulla ei päästäny mut nyt päästää kun laitoin 7.0..mut edelleenkään s.postia ei pääse tältä koneelta kattomaan
toisella koneella kaikki toimii normaalisti, en tiedä mikä tässä mättää....Käytän Trillian-nimistä messengeriä ja se toimii ihan ok. En vaan pääse sitä sähköpostia lukemaan. Ei onnistu edes selaimella.
- satu
satu kirjoitti:
pääsetkö messengeriin??
toisella koneella kaikki toimii normaalisti, en tiedä mikä tässä mättää....tänää tulee joku onneks kattoon tota konetta et mitä oon sille tehny:/
eilen yritettiin mut mitää ei löytyny jospa tänää sais ton kuntoon tai sit pitänee kone tyhjentää, viruksetkin tarkastettiin 2 kertaan ja mitää ei lötyny ja asetuksetki on ok sekä f-secure laitettu uudellee...tai sit hotmailissa on jotai mätää....en tiiä!!!hermot menee näitte kans ku ite ei ymmärrä mitää... - sama
satu kirjoitti:
tänää tulee joku onneks kattoon tota konetta et mitä oon sille tehny:/
eilen yritettiin mut mitää ei löytyny jospa tänää sais ton kuntoon tai sit pitänee kone tyhjentää, viruksetkin tarkastettiin 2 kertaan ja mitää ei lötyny ja asetuksetki on ok sekä f-secure laitettu uudellee...tai sit hotmailissa on jotai mätää....en tiiä!!!hermot menee näitte kans ku ite ei ymmärrä mitää...Nyt toimii. :)
- satu
sama kirjoitti:
Nyt toimii. :)
niin täälläki toimii, en ees huomannu vasta ku nyt
- Messaaja
satu kirjoitti:
niin täälläki toimii, en ees huomannu vasta ku nyt
Mikähän mättää, messenger ei tahdo päästää sisäänkirjautumaan enää ollenkaan. Voisko olla viruksen aikaansaannoksia, mutta heitin jo mesen roskiin ja latasin uudelleen ja sama ongelma jatkuu. Versio 7.0
Ilmoittaa vain että palvelu on tilapäisesti poissa käytöstä ja virhekoodin.
Ihan hukassa???
Äkkiä hjelppivä! - satu
Messaaja kirjoitti:
Mikähän mättää, messenger ei tahdo päästää sisäänkirjautumaan enää ollenkaan. Voisko olla viruksen aikaansaannoksia, mutta heitin jo mesen roskiin ja latasin uudelleen ja sama ongelma jatkuu. Versio 7.0
Ilmoittaa vain että palvelu on tilapäisesti poissa käytöstä ja virhekoodin.
Ihan hukassa???
Äkkiä hjelppivä!korjaantuu itsestään muutaman päivän päästä...
messengerissä on jotain häikkää, laita palautetta sinne..
mulla oli 3 päivää poissa käytöstä ennenkun korjaantu ittestään... - Omgeropoika
satu kirjoitti:
korjaantuu itsestään muutaman päivän päästä...
messengerissä on jotain häikkää, laita palautetta sinne..
mulla oli 3 päivää poissa käytöstä ennenkun korjaantu ittestään...Miten laitan palautettta ?
- satu
Omgeropoika kirjoitti:
Miten laitan palautettta ?
menet sinne msn kotisivulle ja sieltä messenger ja siellä jossain on se anna palautetta..ja mese rupes toimiin ihan itestää ku oli muutaman päivän temppuilu.
itekki poistin mesen ja laitoin muutaman kerran uudelleen sekä 3 ihmistä kävi tarkastamassa koneen mut mitään vikaa ei koneessa ollut vaa mesen puolella... - Mesen ystävä
satu kirjoitti:
menet sinne msn kotisivulle ja sieltä messenger ja siellä jossain on se anna palautetta..ja mese rupes toimiin ihan itestää ku oli muutaman päivän temppuilu.
itekki poistin mesen ja laitoin muutaman kerran uudelleen sekä 3 ihmistä kävi tarkastamassa koneen mut mitään vikaa ei koneessa ollut vaa mesen puolella...Paljon kiitoksia Sadulle infosta! Ehkä se sitten joku päivä taas toimii moitteettomasti minullakin!
- Omgeropoika
satu kirjoitti:
itekki poistin mesen ja laitoin muutaman kerran uudelleen sekä 3 ihmistä kävi tarkastamassa koneen mut mitään vikaa ei koneessa ollut vaa mesen puolella...Eli mitä teit , lähetit palautetta? vastasiko ne mitään? milloin lähti toimimaan kun laitoit palautetta
- juujuu
Omgeropoika kirjoitti:
Eli mitä teit , lähetit palautetta? vastasiko ne mitään? milloin lähti toimimaan kun laitoit palautetta
vastasivat
- Omgeropoika
juujuu kirjoitti:
vastasivat
miten sait sen toimimaan?
- toimii,mutta
..sen kanssa on vain sellainen pulma, että kun yritän liittää viestiin kuvan ja teen mielestäni kaiken oikein, niin siihen asti kaikki on ok. kunnes klikkaan "attach files", niin kuuluu vain "klik" ja mitään ei tapahdu. Minulla on Hotmailin ns. uusi versio. Aikaisemmalla ns. perinteisellä versiolla kuvien lähetys onnistui hyvin, mutta nyt sekään ei pelaa. Liittymäni on yhden megan taloverkko, joka toiminut moitteettomasti. Kiva jos voisit vinkata, mikä mättää.
- Stöbe
S-Postin minä sain toimimaan kun muutin oletus selaimeksi Eksplorerin kun Mozilla oli vaihtanut sen itelleen niin sillon se ei pelannu, mut nyt pelaa... Mulla on taas sellaisia ongelmia kuin:
1. Toisten lähettämät hymiöt ja heidän kuvat ei näy (7.5 & 7.0)
2. Toisille ei onnistu lähettämään tiedostoja. Niillä ei näy
(7.5 & 0.7)
3.Messneger ei kirjaudu sisään
(Windows Live)
YM. mukavaa :P
Jelppiii kiitos- ----
Hyvin ne tyypit siel mesen toises pääs vetää ku evottaa aina..
Välil mese kirjautuu itestään ulos, välil tekee jotain hienoo oma aloitteisesti, nyt viel se että pystyy kirjottaa muille, mutta ne ei nää mitä sä kirjotat / sä et nää mitä ne kirjottaa...
- Molotov
Meneekö pieleen jos arvaan että ainakin jollain teistä on acerin kannettava...
- -satu-
ei oo ainakaan mulla acerin kannettava :)..
- Molotov
-satu- kirjoitti:
ei oo ainakaan mulla acerin kannettava :)..
Joo, tuo vain on joissakin aspiren malleissa tyyppivika kuulemma... mutta on sitä muissakin koneissa. Täältä löytyi ainakin minulle ratkaisu, msn messengerin ja windows updaten toimimattomuuteen http://wiki.castlecops.com/Windows_Update_Fix
- mul on acer
nii siis mese ei pelitä ku siihe tulee vaa et messenger lakkasi toimimasta. ???? mitä vit? ja sit kaikki muu kyl pelaa. käyttöjärj. widows vista home basic. pliis auttakaa!!
- ...
mistä voin saaha sen 7.0:N mesen?
- eiijeiije
Mulla sit mese on sellane et ku kirjaudutaan nii se vaa kirjautuu kirjautuu ja kirjautuu..jos sen antas olla päällä nii se vaa kokoaja yrittäs kirjautuu.Missä vika?Ja kokeilin web messengeriä, sama homma..oikeesti siis!
- ....
Pari päivää sitten Windows Live Messenger ilmoitti vakavasta virheestä eikä käynnistynyt enää. Koitin asentaa sen uudestaan, mutta asennus ei onnistu vaan ilmoittaa kesken asennuksen:
"Installer -ohjelma havaitsi odottamattoman virheen paketin asentamisessa. Paketti saattaa olla viallinen. Virhekoodi: 2318.
ja...
Windows Live Messengerin asennus epäonnistui. Virhekoodi: 1603.
7.0 ja 7.5 messengerit saan asennettua, mutta kun yritän avata niitä niin ei tapahdu mitään. - -.-
Eipä toimi msn 7.5 enää ollenkaan :< en kyllä päivitä siihen prkl liveen se on varma! hankin sit alt clientin.. -.-
- julkkersson
joo ei toimi livekään ollenkaan tänään.. vituttaa
- Paavali77
julkkersson kirjoitti:
joo ei toimi livekään ollenkaan tänään.. vituttaa
mikkisofta rikas kun perkele mutta ei saa sitten aikaseksi tehä toimivaa palvelua, taitaa tää live olla aikamoinen susi
- stn
Paavali77 kirjoitti:
mikkisofta rikas kun perkele mutta ei saa sitten aikaseksi tehä toimivaa palvelua, taitaa tää live olla aikamoinen susi
vittu ku ne ei osaa tehä mitää toimivaa ei toimi ees
microsoft.com - DeeVeeDee
stn kirjoitti:
vittu ku ne ei osaa tehä mitää toimivaa ei toimi ees
microsoft.com...johan se rupes toimimaan. Ihme homma, että mikkisoftan kaltasella firmalla voi olla näin pitkiä katkoa... 12 tuntia kerkes ainaskin olla yhteydet poikki =/
- v*tuttaa
DeeVeeDee kirjoitti:
...johan se rupes toimimaan. Ihme homma, että mikkisoftan kaltasella firmalla voi olla näin pitkiä katkoa... 12 tuntia kerkes ainaskin olla yhteydet poikki =/
Joo, mullaki toimi eilen illalla just tost kuudest eteepäin, mut nyt ei enää toimi.
- apina
v*tuttaa kirjoitti:
Joo, mullaki toimi eilen illalla just tost kuudest eteepäin, mut nyt ei enää toimi.
aina kun yrittää puhua niin tulee että keskustelua ei voida aloittaa.!!!!! mikä on ongelma? :OO
- tästä
apina kirjoitti:
aina kun yrittää puhua niin tulee että keskustelua ei voida aloittaa.!!!!! mikä on ongelma? :OO
hommasta!! Kesän jälkeen ku palasin takas opiskelupaikkakunnalle ni huomasin sit et mese 7.5 ei tosiaan enää toimi ja ilmotuksen mukaan on pakko asentaa live! No, aattelin et kai se on pakko sit hakee! Sit ku pääsin sitä asentamaan ni se kusi jo alkumetreillä ilmotukseen: Asennus epäonnistui. Virhekoodi 1601! Ja sit kehtaa vielä ehottaa että menisin lataamaan uusimman version sieltä samasta osoitteesta mistä tän saman paskan sain! Että että.. onko muilla samoja ongelmia?
- novoielämä
tästä kirjoitti:
hommasta!! Kesän jälkeen ku palasin takas opiskelupaikkakunnalle ni huomasin sit et mese 7.5 ei tosiaan enää toimi ja ilmotuksen mukaan on pakko asentaa live! No, aattelin et kai se on pakko sit hakee! Sit ku pääsin sitä asentamaan ni se kusi jo alkumetreillä ilmotukseen: Asennus epäonnistui. Virhekoodi 1601! Ja sit kehtaa vielä ehottaa että menisin lataamaan uusimman version sieltä samasta osoitteesta mistä tän saman paskan sain! Että että.. onko muilla samoja ongelmia?
aina ku koitan kirjautua sisään mesen 7.5 versiolla ni tulee virheilmoitus: "Yhteysluettelosi ei ole käytettävissä" tai jotain vastaavaa.. eikä pääse sit meseen.. 7.0 kyllä toimii..
- eifebnsg
novoielämä kirjoitti:
aina ku koitan kirjautua sisään mesen 7.5 versiolla ni tulee virheilmoitus: "Yhteysluettelosi ei ole käytettävissä" tai jotain vastaavaa.. eikä pääse sit meseen.. 7.0 kyllä toimii..
mulla tulee 7.5 että sinne ei pääse ellei lataa uusinta versioo ja sit se ei toimi se uusin paska windows messenger
- weedeeedee
eifebnsg kirjoitti:
mulla tulee 7.5 että sinne ei pääse ellei lataa uusinta versioo ja sit se ei toimi se uusin paska windows messenger
Mulla kans mese ei toimi! Kun painan sitä "kirjaudu sisään" se sanoo et pitää asentaa uusin...mulla on 7.0 (kai, 7,5 tai kasi ei toiminu ees asennus)
Tietääks joku mikä auttais???? :o - epätoivoinennnn
weedeeedee kirjoitti:
Mulla kans mese ei toimi! Kun painan sitä "kirjaudu sisään" se sanoo et pitää asentaa uusin...mulla on 7.0 (kai, 7,5 tai kasi ei toiminu ees asennus)
Tietääks joku mikä auttais???? :oMulla ei live messenger toimi, ei vaan toimi!! Mitä teen apua, myös 3 kaverilla ei toimi
- Kirjautuminen ei onnistu.
epätoivoinennnn kirjoitti:
Mulla ei live messenger toimi, ei vaan toimi!! Mitä teen apua, myös 3 kaverilla ei toimi
Sivustossa jotain häikkää. Odottele.
- domppa3
Mulkaa ei tää mese ennää toimi!!!!
en pääse kirjautumaan vaik nimi ja kaikki,
on kyl pistetty!!!!- rise.against
eiiiiiiii toimii. Toisella koneella toimii mut en voi jostai syyst kirjautuu tällä enää.
- apuatarvitseva
Latasin uudelle käyttäjätilille mesen, mutta se ei tule näkyviin, vaikka lataus onnistui! Missä vika? Pitääkö minun tallentaa vielä jotain vai miten?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1153605Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja801341GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys521303- 831222
Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351152- 601087
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn291070- 54931
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39912- 67898