haluaisimpa kovin niin tietää, että löytyyköhän oulusta teatteri harrastus mahdollisuutta..uusia näyttelijöitä tahtoisivat jopa...?
etsiskellyt olen turhaan..kovin tahtoisi tietää..
Harrastaja teatteria Oulussa??
3
1281
Vastaukset 3
- terry.rytina
Tervehdys
Oulussa on aloittanut vasta uusi harrastaja ryhmä Teatteri 1902 ry.
Teemme ensi kesänä suurprojektin johon mahtuu vielä näyttelijöitä. (Timo K Mukan Maa on syntinen laulu. Drmatisointi/ohjaus Martti Kadenius)
Näkemättä en uskalla luvata osaa/roolia mutta ota yhteyttä...
Ensi kesän esitykset ovat simossa..
laita sähköpstia: [email protected]
terveisin "terry" - ankka
Ylioppilasteatteri! Sinne saapi tulla vaikkei lakkia olisi saanutkaan! Mukava meininki, aloitin viime syksynä.
- DiKapris
Hei, jos joku vielä sattuu lukemaan tätä ketjua niin HYVÄ! :) minäkin olen kuumeisesti etsinyt Oulusta jonkilaista teatteritoimintaa harrastajalle, mutta en ole löytänyt mitään eloa. Joten nyt olisi tarkoitus perustaa oma, jos kiinnostuneita löytyy laittakaa postia osoitteeseen [email protected], kertokaa hieman itsestänne ja kiinostuksestanne teatteria kohtaa. Kaikki ovat tervetulleita!!! yritettän pitää ryhmä kuitenkin kohtuullisen kokoisena näin aluksi, eli max 10. Tilat on tiedossa. Tarkemmat yksityiskohdat, kun saadaan porukkaa kasaan. Joten rohkeasti vaan, näyttämö kutsuu! :)
P.s. Tällä hetkellä meitä on minä 2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4131829- 1471175
- 901121
- 671093
- 1041058
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku164911- 94751
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50689En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654