Eli miten käy teineille, jotka eivät pärjää koulussa? Numerot laskee neloseen, mutta esim. erotetaano heidät koulusta tai jotain muuta vastaavaa?
En tarkoita yliopisto vaan normaalia koulua.
Teinien koulunkäynnistä...
9
565
Vastaukset
- Kisu
Simit saatetaan lähettää kasvatuslaitokseen ja sosiaaliviranomainen tulee hakemaan heidät kotoa.
- Kouluja käynnyt
Niin eli saako teinejä sitten takaisin?
- euphemia
Kouluja käynnyt kirjoitti:
Niin eli saako teinejä sitten takaisin?
Et ikinä saa niitä takaisin!!! Minä kerran vahingossa adoptoin lapsen ja jätin sen tien varteen itkemään. Se tultiin hakemaan ja niiden oma lapsikin vietiin. Vähän harmitti ja positin koko perheen!!!!!!! NOSTA ARVOSANOJA HETI JOS HALUAT PITÄÄ TEINISI!!!!
- Kouluja käynnyt
euphemia kirjoitti:
Et ikinä saa niitä takaisin!!! Minä kerran vahingossa adoptoin lapsen ja jätin sen tien varteen itkemään. Se tultiin hakemaan ja niiden oma lapsikin vietiin. Vähän harmitti ja positin koko perheen!!!!!!! NOSTA ARVOSANOJA HETI JOS HALUAT PITÄÄ TEINISI!!!!
... siksi, että teinini on vampyyri, joten sen on aika hankala käydä koulua, enkä välttämättä haluaisi parantaa häntä.
Eli mitä tehdä? - euphemia
Kouluja käynnyt kirjoitti:
... siksi, että teinini on vampyyri, joten sen on aika hankala käydä koulua, enkä välttämättä haluaisi parantaa häntä.
Eli mitä tehdä?Voit yrittää tehdä välillä yhdet läksyt, jottei koulu aivan menisi penkin alle, mutta samapa tuo...
- utelias xD
euphemia kirjoitti:
Voit yrittää tehdä välillä yhdet läksyt, jottei koulu aivan menisi penkin alle, mutta samapa tuo...
mun mielest se on niin et teinejä EI tulla hakee!!mul oli nelonen mut mitään ei tapahtunu!mut lapset tullaan hakee!sosiaalityöntekijä tulee ja vie..adoptoidessa voi käydä tuuri et saa lapsen takasin..mulla kävi niin et yhen lapsen öäiti kuoli ja lapsi haettiin..sitte sen lapsen sisaret kasvo aikuisiks ja adoptoi veljensä takas xD
- Simitteliä
No "sossu" eli sosiaalityöntekijä tuli hakee ne kanikamun kanssa.
Mun simillä meni huonosti koulussa ja perheen kanssa... Se vihas kaikkia ja kaikkea... Lopulta se löysi ihanan pojan, jonka kanssa alkoi tiivis seurustelu... Koti olot vain paheni ja poika ja chattaily vei sen kaiken ajan...
Lopulta tää teini lähti nyytin kanssa ja ei tullu takas ku vast synttäreiks, jolloin aikuistu... oli aika hauskaa...- joku pieni vain
kirjota koodi: boolprop testingCheatsEnabled true
sillä voi laittaa simien energiaa ja mukavuutta ja rakkoo ja niitä kaikkia täyteen.. eli laita simi teini kouluun ja laita aina parin minuutin välein sen tarpeet vihreiks varsinkin hupi! sillee se pärjää koulus paremmin mutta siltikään mun mielestä teinejä ei viedä pois...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu322790- 1332461
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142041Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151863- 161376
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731327- 1061294
- 931007
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144985Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20923