mie en tykkee ennee olla mikkää tähtellinen Pirre..:((!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mie halluun uuvven nikin,
6
554
Vastaukset
käyttäytyvät feikkaajat?
Melko kehnonlainen esitys.Yritäppä huomenna kunnolla levänneenä,niin eiköhän se siitä.- stoppp
Kyllä tuo Juutas on ihan aito ja ehta Pirre.
- Juutas
en tykkee..oikkeesti..silleen aikkuisten oikkeesti..nääs.. ehkä minulla identiteettikriisi, olisko? * :) *
Sitten miusta ois mukava puhhuu ihan paskkoo, uuvvella nikillääää..
- Jermu
Ja sinusta tuli tähdellisen tarpeellinen pimp.. siis uudisnikillinen olento, jonka nikki on....
Typhoonix....siis jos ei ole rekattu. Pyörremyrskyn lailla pirteää energiaa täynnä. tai valitse jokaiselle viikonpäivälle ja mielialalle omansa. Pääasia, että muistat kirjoittaa ja ilahduttaa viesteilläsi meitä muita. Kuka tietää, jos vaikka palstan suosio kasvaisi, kun yhtäkkiä ilmestyisi monia mielenkiintoisia uusia nikkejä.
Tähteä älä unohda, käytätpä mitä nikkiä tahansa. Seuraaviin nikkeihin voisit ottaa noita tähtiä enemmänkin; mietit vaan ensin, millaista luokitusta käytät, konjakin, hotellin, filmitähden tai mitä niitä nyt onkaan.
Vai pitäisikö niitäkin käyttää mielialan mukaan?
Onko tällä identiteettikriisillä jotain tekemistä etelänmatkailun kanssa?- Juutas*
se vain iski yhtäkkiä...oisiko se jotain jälkijäristyksiä viijjenkympin villityksen kanssa..:)
Lauantaina lähen aamulla anivarhain huruuttelemaan "etelää" kohti, se on oikeastaan yhdistetty työ-ja hupimatka, katotaan nyt kumpi siitä tulee..
Mie käytän juutasta silloin kun on juutas olo.., nyt on...tähellinen..yhen tähen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574