Papukaija lapsiperheeseen?

Ake

Minkälainen papukaija olisi hyvä lapsiperheeseen?
Aiheutuuko papukaijoista astmaa tai muita allergisia reaktioita. Ja vielä, oppiiko papukaijat puhumaan?

8

1297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Linnuista lähtee hirveästi pölyä, joten jos on epäilystäkään allergioista niin älkää ottako!
      Lapsiperheeseen sopii mikä tahansa papukaija!
      Mutta jos on aloitteleva lintuharrastaja niin kannattaa aloittaa pienimmistä linnuista esim. undulaateista tai neitokakaduista. olen kuullut että jopa undulaattikin oppii puhumaan, mutta se vaatii aikaa ja kärsivällisyyttä.

• Ake

Ei ole allergioita, mutta olin vain utelias tietämään tuleeko sellainen helposti linnuista. Olisi mukava omistaa papukaija. Tiedän, että ne ovat melko pitkäikäisiä, joten niistä ei tarvitsisi luopua heti.

• -miisu-
        Ake kirjoitti:

Ei ole allergioita, mutta olin vain utelias tietämään tuleeko sellainen helposti linnuista. Olisi mukava omistaa papukaija. Tiedän, että ne ovat melko pitkäikäisiä, joten niistä ei tarvitsisi luopua heti.

www.papukaijat.net

• Alyssa

Moikka!!
      Jos ei oo tietoo allergioista, ni suosittelen ehdottomasti neitokakadua!!!Itselläni on 2 vuotias uros joka on oppinut jopa puhumaan!!Sellainen pikku vinkki vaan, että ei kannata nukkua linnun kanssa samassa huoneessa, ettei allergia puhkea!!

• 4 lasta ja kaija

hyvin on pärjätty nymfi papukaijan ja neljän lapsen kanssa.nymfit kesyyntyvät aika helpolla!

• MEIKÄ

NYMFI(NEITOKAKADU), UNDULAATTI, RIOGRANDENARATI ELI-(PYRRHURA FRONTALIS ELI MAROON BELLED CONURE) TÄSSÄ HELPOIMMAT VAIHTOEHDOT NIMIM:KOKEMUSTA ON VAIKKA MISTÄ SIRKUTTAJASTA

• Eeegfgfg

pyrrhura frontalis oppii puhumaan (varsinkin koiras) eikä pitäis levittää astmaa.
        Sopii hyvin lapsi perheeseen

• Joo-o

Valinta riippuu myös siitä, minkä kokoisen tilan pystyt sille antamaan ;--------)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      82
      1320
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      44
      938
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      363
      778
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      141
      738
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      683
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      656
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56