Eli.
Otin tuossa keväällä Horuksen silmän tatuoinniksi, ja haluaisin siunata sen suojelevaksi amuletiksi.
Olisikohan jonkulla jotain ideaa miten sen käytännössä tekisin? Kuva kun on olkapään takana, eli ei sitä alttarillekaan tuosta vain lätkäistä :P
Amuletti-kysymys.
3
503
Vastaukset
- luminara
Eli mä aloin miettiä tälläistä ratkaisua: jos hieroisit siihen jotain suojelutaikaan, tai siunaukseen tässä tapauksessa, sopivalla aromaatisella öljyllä ja siunaisit sen sillä tavoin, ehkä jotain loitsua tms. apuna käyttäen ja vielä sillä siunausta vahvistaen...
No joo toi oli eka idea mikä tuli mieleen ja itse todennäköisesti toimisin jotenkin siihen tapaan, tatuointia kun on tosiaan aika hankala alttarille laittaa siunauksen ajaksi.- Kamrusepas
Hieroisi sen siunatulla öljyllä?
Kiitos vinkistä, miksenköhän itse tullut ajatelleeksi? :D - luminara
Kamrusepas kirjoitti:
Hieroisi sen siunatulla öljyllä?
Kiitos vinkistä, miksenköhän itse tullut ajatelleeksi? :DJuuri tätä tarkoitin sorry jos selitin sen hieman sekavasti :) (laitetaan sekavuus vaikka rankan opiskelun piikkiin) Niinpä yksinkertaisimmat ideat tajuaa vasta kun joku toinen ehdottaa niitä, ainakin minulle itselleni käy usein juuri niin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004827140- 262551
- 2272548
- 1571844
- 1141728
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621138- 741133
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka4112524h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?21055Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01054