Laittakaas jotain nättejä runoja joita voisi kirjoittaa kastekortteihin. Tässä nyt useammatkin ristiäiset tulossa ja pää tyhjä.
Runoja
Lilith81
3
9679
Vastaukset
- lesko.jernefelt
En tiedä minkälainen ihminen olet. Taikka minkälaisesta runosta pidät.
Laitan tähän kuitenkin Eino Leinon Jumal-lapsi runosat viimeisen säkeistön.
"Suurta vain on taide, joka
suitsuaa ja tuhlaa.
Kaikki ruusut ruskottakoot
jumal-lapsen juhlaa."
Tuo on todella kaunis ja sopii hyvin ristiäiskorttiin.
Tarkoitit kuitenkin luultavasti jotakin muuta...- Nimetön
se ristiäskortti?
- Fisy
Kuka voi auttaa minua? sirani tytön poika kastetaan, eikä minulla ole minkäänlaista runoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281508- 371411
- 671225
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541159- 691004
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255981Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198971- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106828