olin laivalla

vkoloppuna

erehdyimpä kännisenä ja vauhti päällä erään homokundin messiin ja sitten tapahtui mitä tapahtui..tapasin hänet,lähdin mukaan jättäen omat kamuni bailaamaan(tai mitä nyt tekivätkään) ja sitten...olin niin sammumis pisteessä että en jaksanut edes pistää hanttiin kun kundi kantoi minut hyttiinsä ja pisti sänkyyn. melkein sammuin häenn alleen eikä heikot rimpuiluliikkeeni johtaneet mihinkään. pointti tässä on se että olen hetero(ainakin luulin!!) joten miten tällaista voi käydä?! toisaalta koska hän suorastaan "raiskasi"(voiko termiä käyttää tässä yhteydessä..) minut,se kai ei ollut mitenkään minusta kiinni, mitä tapahtui..hän oli vain niin komea hyväkroppainen urheilija että ei paremmasta väliä..kuitenkaan tuskin olisi8n antanut näin käydä jos olisi ollut jokin "ei-niin-hyvännäköinen" vätys...
oon ihan pihalla,selventäkää minulle kuka teki väärin vai tekikö kukaan??!!

terv.tyrkky(kö?)

28

6217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mithos

      tuon voisi luetella niin, että tulit hyväksikäytetyksi.Ei tuota minusta voi raiskaukseksi sanoa. Sitten kenen vika se oli... Noh jos et olisi juonut niin paljon et oisit pysynyt järjissäsi ei tuota olis valttämättä tapahtunut. Ei se toinenkaan ois saanut käyttää sua hyväks. Jos pitää sanoa kumman vika se oli ni...en ota kantaa. Ei must tuos voi oikein sanoa kumpi teki väärin.Ikävä tapaus kumminkin ainakin sun osalt jos noin on päässyt käymään, että et olisi halunnut olla sen toisen kans.

    • Kennu

      Mun mielestä vaikka kännissä olitkin niin syytä molemmissa yhtä paljon. Ei ainakaan raiskauksesta kyse, koska kyllä humalainen mies olis vastaan pystynyt laittamaan jos niin olis halunnu. Tais pikku päiväuni toteutua... :)Eiköhän olis ihan ok myöntää myös itselle oma bi-henkisyys.

    • juu

      (nokun kerran muiden mielipiteitä kysyit..)

      Itse päätit juoda itsesi humalaan, joten olet itse syypää kaikkeen mitä tapahtui.

      • susan..

        tollaisesta homoraiskaajasta pitäs tehdä rikos ilmoitus humala tila ei edellytä sitä että saa käyttää hyväksi saattaa jäädä traumoja


      • taas vaihteeksi..
        susan.. kirjoitti:

        tollaisesta homoraiskaajasta pitäs tehdä rikos ilmoitus humala tila ei edellytä sitä että saa käyttää hyväksi saattaa jäädä traumoja

        Ensinnäkin Susan, mistään homoraiskaajasta Ei ole kysymys.

        MIstä näitä oikein nyt riittää?!
        Tuntuu että viimeaikoina on tippunut harvase vikko samanlaisia viestejä siitä miten hyvännäköinen homokundi otti mut väkisin..
        Jonkinlainen buumi?

        Mutta siis asiaan.

        Teksistäsi kävi ilmeisen selväksi että olit kyllä itsekkin touhussa mukana.
        Aivan itsehhän sinä tämän homokundin seuraan hakeuduit, eikä kukaan varmaankaan kaatanut tratilla viinaa kurkustasi alas?
        Ja tuskinpa hän ihan sanana varsinaisessa merkityksessä sinua sinne hyttiinkään kantoi?

        Sanoi ihmiset mitä tahansa, mutta sehän on faktaa että ei ihminen kännissäkään tee asioita joista ei muuten kiinnostunut olisi.
        Päin vastoin, ihmiset ovat aina pyrkineet tekemään humalassa niitä asiota, joita eivät selvinpäin uskalla tehdä.
        Siitä myös kaikki nääm kännikokeilut ja avatumiset kuinka paljon rakastan sinua jne..

        Vaikuttaa vähän siltä että pyrit selittämään ja lieventämään asiaa ennekaikkea itselllesi, että olin tyyliin miehen kanssa koska olin niin helvetin humalassa, enkä olisi edes halunnut, mutta hän otti väkisin.

        Jos miehen kanssa vehtaaminen olisi missään määrin humalalla selitettävissä tai puolusteltavissa, olisi 99% suomalaisista heteromieistä toistensa kimpussa aina viikonloppuisin.

        Ettei tässä nyt olisi käynyt ihan niin että olit sopivasti laivalla, poissa tutuista ympyröistä, ja oli helppo tehdä salaisista haaveista totta.

        Sehän on ihan fakta että kyllä normaali raavas heteromies osaa laittaa aika kovasti hanttiin ja saada aikaan vahinkoa hyvinkin pahassa humalatilassa.

        JA kaikenhan kruunaa lopuusa seisova lauseesi siitä kuinka et olisi antanut sen tapahtua, jos se ei olisi ollut hyvännäköinen söpöliini kundi?

        Eli siis myönnät avoimesti, että olisit voinutkin laittaa vastaan, mutta toisaalta myönnyit siihen ihan omasta tahdostasi, ja siis nautit tilanteesta, koska vasta´puolena oli kundi jota oikeasti myös halusit.

        Sillä kuinka sinun vastustelu yrityksiin olisi vaikutanut tämän miehen ulkonäkö?
        Jos lähempää tuttavuutta tekevä kundi olisikin ollut 50-vuotias ylilihava kalju, olisi sinulle varmaankin löytnyt jostain mystisiä voimia juosta vaikka seinästä läpi ;)

        Mitä jos ihan nyt myöntäisit itsellisikin että se oli ihan okei, ja halusitkin kokeilla.
        Mitä siitä hyötyy jos pitää yrittää selittää itselleen humalalla ja väkisinmakuilla, kun niin ei kuitenkaan ole edes tapahtunut.

        Sanot vaan itseelsi että okei, tehty mikä tehty, halusinkin kokeilla sitä ja hyvälät tuntui.
        Viimeinen asia mitä tässä maailmassa kannattaa tehdä, on valehdella itselleen, siitä ei hyödy koskaan kukaan.
        Elämä on annettu elämistä varten.


      • justjoo
        susan.. kirjoitti:

        tollaisesta homoraiskaajasta pitäs tehdä rikos ilmoitus humala tila ei edellytä sitä että saa käyttää hyväksi saattaa jäädä traumoja

        "hän oli vain niin komea hyväkroppainen urheilija että ei paremmasta väliä"

        Minusta jotenkin tuntuu, että "uhri" sai mitä halusikin.


      • näinpäin
        taas vaihteeksi.. kirjoitti:

        Ensinnäkin Susan, mistään homoraiskaajasta Ei ole kysymys.

        MIstä näitä oikein nyt riittää?!
        Tuntuu että viimeaikoina on tippunut harvase vikko samanlaisia viestejä siitä miten hyvännäköinen homokundi otti mut väkisin..
        Jonkinlainen buumi?

        Mutta siis asiaan.

        Teksistäsi kävi ilmeisen selväksi että olit kyllä itsekkin touhussa mukana.
        Aivan itsehhän sinä tämän homokundin seuraan hakeuduit, eikä kukaan varmaankaan kaatanut tratilla viinaa kurkustasi alas?
        Ja tuskinpa hän ihan sanana varsinaisessa merkityksessä sinua sinne hyttiinkään kantoi?

        Sanoi ihmiset mitä tahansa, mutta sehän on faktaa että ei ihminen kännissäkään tee asioita joista ei muuten kiinnostunut olisi.
        Päin vastoin, ihmiset ovat aina pyrkineet tekemään humalassa niitä asiota, joita eivät selvinpäin uskalla tehdä.
        Siitä myös kaikki nääm kännikokeilut ja avatumiset kuinka paljon rakastan sinua jne..

        Vaikuttaa vähän siltä että pyrit selittämään ja lieventämään asiaa ennekaikkea itselllesi, että olin tyyliin miehen kanssa koska olin niin helvetin humalassa, enkä olisi edes halunnut, mutta hän otti väkisin.

        Jos miehen kanssa vehtaaminen olisi missään määrin humalalla selitettävissä tai puolusteltavissa, olisi 99% suomalaisista heteromieistä toistensa kimpussa aina viikonloppuisin.

        Ettei tässä nyt olisi käynyt ihan niin että olit sopivasti laivalla, poissa tutuista ympyröistä, ja oli helppo tehdä salaisista haaveista totta.

        Sehän on ihan fakta että kyllä normaali raavas heteromies osaa laittaa aika kovasti hanttiin ja saada aikaan vahinkoa hyvinkin pahassa humalatilassa.

        JA kaikenhan kruunaa lopuusa seisova lauseesi siitä kuinka et olisi antanut sen tapahtua, jos se ei olisi ollut hyvännäköinen söpöliini kundi?

        Eli siis myönnät avoimesti, että olisit voinutkin laittaa vastaan, mutta toisaalta myönnyit siihen ihan omasta tahdostasi, ja siis nautit tilanteesta, koska vasta´puolena oli kundi jota oikeasti myös halusit.

        Sillä kuinka sinun vastustelu yrityksiin olisi vaikutanut tämän miehen ulkonäkö?
        Jos lähempää tuttavuutta tekevä kundi olisikin ollut 50-vuotias ylilihava kalju, olisi sinulle varmaankin löytnyt jostain mystisiä voimia juosta vaikka seinästä läpi ;)

        Mitä jos ihan nyt myöntäisit itsellisikin että se oli ihan okei, ja halusitkin kokeilla.
        Mitä siitä hyötyy jos pitää yrittää selittää itselleen humalalla ja väkisinmakuilla, kun niin ei kuitenkaan ole edes tapahtunut.

        Sanot vaan itseelsi että okei, tehty mikä tehty, halusinkin kokeilla sitä ja hyvälät tuntui.
        Viimeinen asia mitä tässä maailmassa kannattaa tehdä, on valehdella itselleen, siitä ei hyödy koskaan kukaan.
        Elämä on annettu elämistä varten.

        luin näitä vastauksia täällä ja huomasin ettei alkup.viestin kirjottaja ole maininnut omaa ikäänsä/tekijän ikää missään. siis mistä te voitte tietää minkäikäisistä henkilöistä oli kyse tässä "tragediassa". mitä jos uhri on ollutkin vasta 18-19 vuotias nuori,kevyt kundi ja "raiskaaja" esim.30vee "hunks"...?? ¨
        mistään ei nimittäin ole pääteltävissä osapuolten ikää,veikaanpa että mainitsemani ikävuodet osuvat aika oikeaan. uhrin teksti ja kirjoitustapa puhuu nuoren iän puolesta(etsii seksuaalisuuttaan,oli hämillään,ei ollut varma termeistä: "raiskaus" jne..) toinen taas on ollut vahva paljon vanhempi henkilö joka on huomannut hyvän tilaisuuden hoipertelevassa,humalatilassa olevassa komeassa,söpössä kaverissa joka kaiken lisäski nuruudenhuumaassaan oli valmis lähtemään lähes kenen tahansa mukaan ja jota on hyvä käyttää "testikappaleena" jos vaikka väkisinmakaaja haki iteskin seksuaalisuuttaan vielä...ei ollut varma tykätäkkö pojista vai tytöistä joten päätti kokeilla...tai sitten hän oli oikea homoraiskaaja! kuka tietää....
        minä näkisin asian näin...??tuntuu paljon luontevammalta ja loogisemmalta?


      • homoraiskaaja
        susan.. kirjoitti:

        tollaisesta homoraiskaajasta pitäs tehdä rikos ilmoitus humala tila ei edellytä sitä että saa käyttää hyväksi saattaa jäädä traumoja

        just joo..

        Toinen lähtee toisen matkaan eikä laita tosissaaan vastaan. Tuskin sentään discosta otti jätkän syliin ja kantoi hyttiin vai??

        Naisten logiikkaako? Mennään miehen kanssa sänkyyn, suudellaan ja puhutaan tuhmia. Kun hommat on hoidettu, niin syytetään miestä raiskauksesta, kun tultiinkin katumapäälle.. Järki käteen! Jos ei kiinnosta, niin ei lähdetä kenenkään matkaa ja juodaan sen verran, että pystyy hallitsemaan mielihalunsa ja tekonsa. Turha omasta tyhmyydestä muita on syyttää..

        Mistäs tiedät vaikka se toinen jäbä olis ollut yhtä kännissä kanssa? Kummankin kontrolli ei pelaa..

        Ja jos tyyppi vielä sanoo toista hyväkroppaseksi jne. jne. jne... niin tuskin kovin paljon hanttiin laittoi ainakaan tosissaan. Eiköhän se toinenkin olisi lopettanut, jos toinen olisi tosissaan ollut.


    • tuuri!

      Sinulla kävi tsäkä. Tätä tapausta tulet ilmeisesti muistelemaan pitkään... ja salaa toivot, että homma otettais uusiksi. Olenko väärässä? Eihän humalaista miestä voi noin vaan raiskata. Mutta humalan avulla voit tekeytyä holtittomaksi ja tehdä salaa toivomiasi asioita :)

      • mikä vitun tsäkä?

        Mikä vitun tsäkä käy kun harrastaa seksiä tuntemattoman kanssa?

        HIV tilastot on kasvamassa, kiitos vastuuntunnottomien ihmisten.

        Joten eipä muuta kuin testiin testaamaan parin kuukauden päästä, että saiko vastalahjaksi hivin.. Voi sen jälkeen sanoa, että paska tsäkä kävi.


    • vähemmän

      joisit vähemmän, että pystyt huolehtimaan itsestäsi paremmin.

      Vika -> sinun

      Ehkä ensi kerralla sitten paremmin kun juot vähemmän.

    • juueii

      Pannaan parrua hanuriin ja voita päälle

      -Kikansiskot

    • Carl-Gustaf

      Oliko problemaa paskan pitämisellä, vai oliko ryppynaru entisellään?

    • Jos et ole ollut suostuva seksiin kyseisen miehen kanssa, on se raiskaus.

    • HeteroinAlfa

      ootko ihan outo lol hahhaa fite me u skank.... U BLOODY BELLEND ILL FOCK U UP.

      • Nulli_

        Yaaaas omg YAAAS


    • Voivoi

      Siis nää on näitä kun moni kaappii tai homo toivoo just tollasta mutta ikinä tapahdu :D
      Pelkkää bullshittiä

    • Anonyymi

      Voi olla, että homo otti jopa kuvia tai filmejä ukosta jota pantiin. Kiristyksiä tulossa jos on jossakin hyvässä virassa.
      Ukko jota pantiin voi kiristää raiskaussyyteillä kuten Amerikan rahamaailmassa tapahtuu. Jutun voi jopa tehdä vuosikymmenten päästä.
      Prinssit saavat potkut kun joku lutka tekee ilmoituksen vuosien päästä ja miljardöörit tekee kuristusitsemurhan tapausten takia.
      Millainen maailma tästä on tullut? sairas kiristys-ja valhemaailma.
      Presidentti pannaan viralta kun on joskus ehdotellut jotakin tai kosketellut.
      Toinen presidentti saa potkut kun lutka ottaa suihin. Näitä juttuja järjestellään tiedustelupalvelujen ja rahamaailman puolesta.

    • Anonyymi

      Itsekin olen laivalla saanut kyrpää.Tapahtui 80 luvun alussa olin silloin 21v ja juuri armeijasta päässyt,mies oli eläkkeellä oleva ruotsalainen hammaslääkäri eli mua tosi paljon vanhempi ,syötti ja juotti mua koko illan ja yön jo koittaessa vaatimalla vaati mua hyttiinsä , ymmärsin jo illan aikana kun maksoi kaikki mun ostokset ja tilaamani paukut että mihin ukko pyrkii ja paria homo kokeilua teinivuosina muistaessani ajattelin että on pieni hinta jos otan siltä vähän poskeen kun sääästin omat rahani ,suostuessani lähtemään hänen hyttiinsä ja hissiin päästyämme rupesi kämmenellään hyväilemään mun persettä ,silloin tajusin että ei taida pelkkä suihin otto riittää ka sanoinkin hytin ovella että kai sulla on kortsuja ja hyvää liukkaria, suorastaan repi vaatteet mun päältä ja samassa oli työntämässä kulliaan mun suuhun .

    • Anonyymi

      90-luvun alkuvuosina pyöri varsinkin Siljan laivoilla sellasia parikymppisiä ja hieman vanhempia kundeja jotka lähti varsin innokkaasti vanhemman miehen hyttiin ,itse kuljin tuolloin paljon turku-tukholma väliä työni puolesta ja aina sai peppua ja suu hoitoo.

      • Anonyymi

        93 vuonna olin 23 vuotias ja otin kerran miesten vessassa suihin sellaselta kuuskymppiseltä mieheltä sillä välin kun sen vaimo oli taxfreessä , tutustuin patiskuntaan laivan baaritiskillä ja pyysivät pöytäänsä istumaan ,iltapäivän aikana huomasin että isäntää kiinostaa mun seura enemmän kuin vaimonsa ja kun vaimo sanoi lähtevänsä ostoksille kysyi isäntä että käydäänkö vessassa johon vaan nyökkäsin ja lähdin seuraamaan , mentiin kerrosta alemmaksi ja mies sanoi että yää on rauhallinen vessa js tilavat kopiy , menin pöntölle istumaa ja mies tuli eteeni ja kaivoi aika suurenkin kullin esiin ja rullas kortsun sen päälle ,imin n 10 min kun rupes huohottaan ja piti mun päästä kiini kun laukes .Ennätettiin juuri pöytään istuman ku rouva saapui ostoksiltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        93 vuonna olin 23 vuotias ja otin kerran miesten vessassa suihin sellaselta kuuskymppiseltä mieheltä sillä välin kun sen vaimo oli taxfreessä , tutustuin patiskuntaan laivan baaritiskillä ja pyysivät pöytäänsä istumaan ,iltapäivän aikana huomasin että isäntää kiinostaa mun seura enemmän kuin vaimonsa ja kun vaimo sanoi lähtevänsä ostoksille kysyi isäntä että käydäänkö vessassa johon vaan nyökkäsin ja lähdin seuraamaan , mentiin kerrosta alemmaksi ja mies sanoi että yää on rauhallinen vessa js tilavat kopiy , menin pöntölle istumaa ja mies tuli eteeni ja kaivoi aika suurenkin kullin esiin ja rullas kortsun sen päälle ,imin n 10 min kun rupes huohottaan ja piti mun päästä kiini kun laukes .Ennätettiin juuri pöytään istuman ku rouva saapui ostoksiltaan.

        En usko. Sinä vain unelmoit että saisit munaa joka reikään. Heteromies ei ota ketään mukaan ottamaan suihin. Olet sairas pervo. Häpeä itseäsi homopoika.


    • Anonyymi

      Kyllä tuo on raiskaus

    • Anonyymi

      Olet siis huorapoika. Isäsi on varmasti ylpeä. Hakkaa sinusta homouden pois. Äitisi itkee, mitä hän teki väärin kun poika huoraa pitkin laivoja? Olet häpeäksi koko suvulle. Isovanhemmat kuolee sydäntautiin kun kuulevat pojan ottavan molon pyllyyn. Hyi.

      Heteropride

    • Anonyymi

      Ihan normi cruisailua!

      • Anonyymi

        Raiskaus on siis normaalia? Tätä en odottanut.


    • Anonyymi

      > kysyi isäntä että käydäänkö vessassa johon vaan nyökkäsin ja lähdin seuraamaan

    • Anonyymi

      Kun mies on ilman vaimoa, saa nussia hytissä miten haluaa.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe