Oon siis ens viikolla lähdössä teneriffalle, ja pahimmassa tapauksessa menkat on sillon. ne ei vielä oo säännölliset, mutta viimeksi ne oli n.kuukaus sitten. ei oo kiva olla siellä jos ei voi uida tai mtn. saako niitä siis mitenkään "aikaistettua"?
et ne tulis tässä kohtapuolin. tai sit siirrettyä vaikka ei tiedäkkään tarkkaa päivää millon ne tulee?
ulkomaa,menkat=?
5
2917
Vastaukset
- moikka
siirrä ee piillereillä myöhemmäk...siis terkkarille tai lääkäriin ja äippä mukaan:D
- Jemia
Kannattaa ehdottomasti siirtää niitä. Mäkin lähden Kanarian saarille ens viikolla, ja oon laskelmoinu että menkat sattuis just jonnekkin sille viikolle, vaikka ne ei ollenkaan säännölliset ookkaan.
Menin meidän terkkarin puheille, ja se sit kyseli vähän että käytänkö e-pillereitä tai että oonko raskaana jne. Niitä vois kuulemma siirtää kans e-pillereillä. Mut se sit varas mulle ajan seuraavaks aamuks meidän koululääkärille, ja se kyseli aikalailla samoja mutta kirjotti myös reseptin niille kuukautisten siirto pillereille. Eli semmosia pillereitä ku Primolut määräsi. Niitä otetaan 1 tabletti 2-3 kertaa vuorokaudessa (3 jos tiputtelu vuotoa). Ja kuulemma 3 päivää ennen laskelmoitua kuukautisten alkamispäivää pitäis alottaa niiden syöminen. Pakkauksessa on sit vielä lisää ohjeita. Makso kai jotain 18 e.
Eli kannattaa todellakin mennä nyt mahdollisimman nopeesti terkkarin puheille jotta kerkeet saada ajan vielä siltä lääkäriltä ja sit ostaa ne pillerit. Tuo oli ihan yksinkertainen "prosessi". Ja ne kuukautiset tulee sit n. 2-3 päivää niitten pillereitten syömisen lopettamisen jälkeen. :) - pärjätä
Jemia kirjoitti:
Kannattaa ehdottomasti siirtää niitä. Mäkin lähden Kanarian saarille ens viikolla, ja oon laskelmoinu että menkat sattuis just jonnekkin sille viikolle, vaikka ne ei ollenkaan säännölliset ookkaan.
Menin meidän terkkarin puheille, ja se sit kyseli vähän että käytänkö e-pillereitä tai että oonko raskaana jne. Niitä vois kuulemma siirtää kans e-pillereillä. Mut se sit varas mulle ajan seuraavaks aamuks meidän koululääkärille, ja se kyseli aikalailla samoja mutta kirjotti myös reseptin niille kuukautisten siirto pillereille. Eli semmosia pillereitä ku Primolut määräsi. Niitä otetaan 1 tabletti 2-3 kertaa vuorokaudessa (3 jos tiputtelu vuotoa). Ja kuulemma 3 päivää ennen laskelmoitua kuukautisten alkamispäivää pitäis alottaa niiden syöminen. Pakkauksessa on sit vielä lisää ohjeita. Makso kai jotain 18 e.
Eli kannattaa todellakin mennä nyt mahdollisimman nopeesti terkkarin puheille jotta kerkeet saada ajan vielä siltä lääkäriltä ja sit ostaa ne pillerit. Tuo oli ihan yksinkertainen "prosessi". Ja ne kuukautiset tulee sit n. 2-3 päivää niitten pillereitten syömisen lopettamisen jälkeen. :)mäkin lähden noin viikon päästä turkkiin, mut onneks menkat on just ollut... menkathan voi kuitenkin vähän heitellä kun menee ulkomaille, tai niin ainakin yks mun kaveri sano... hyvää matkaa vaan! : )
- tyttö-85
Nimittäin jos kuukautiskiertos on jo noin pitkällä voi olla et menkkoja ei voi enään estää tulemasta.Koska munasolu on jo irronnut ja se kierto etenee.Joka tapauksessa mee nopeeesti niin saat reseptin ja pääset syömään pillereitä ja kerkeet siirtää ne menkat.
- Asiatietoa ajoissa
Menkkoja ei saa aikaistettua millään. Ihme että otat nyt vasta asioista selvää, paljon ei taida olla enää asialle tehtävissä. Menkkojen siirtäminen pitää yleensä aloittaa edellisten menkkojen aikana: esim. ehkäisypillereillä käyttö aloitetaan kuukautisten esimmäisenä päivänä ja jatketaan sitten koko pillerikiekkotyhjäksi. Jos matka osuu sitten juuri kuukauden päähän, vedetään perään saman tien sen verran pillereitä kuin on tarvis: jos matka kestää 7 pvää, esim. 7 pilleriä ja sitten voit valita, haluatko syödä pillerit loppuun vai annatko kuukautisten tulla saman tien. Pillereiden syömisen jälkeen menee yleensä n. 4 päivää (vaihtelee naisen mukaan) ennen kuin menkat alkavat. Mutta koska olet jättänyt asian noin myöhään, taidat joutua lähtemään matkaan menkkojesi kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742647
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492638Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on772336- 231861
Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2161811Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681680Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok921489Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti201471Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221470Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var121450