niin mistä löytyy San Andreasis panssarivaunu? vai pitääkö vaan hankkia kuus wanted tähtee ja sitte pölliä sellanen?
SA panssarivaunu
5
552
Vastaukset
- kotilo-ja-gekkofani
..Panssarivaunu löytyy myös kolmannesta kaupungista, muuten se pitää pölliä kuuden tähen avulla..Pitää se kyl siä kolmannes kaupungiski pöllii, jostain sotilaspaikast vai mikä armeija lienee...
kun oot pelannut 100% tankki ilmestyy cj:n kodin luona olevan sillan alle
- battery
oukei kiitosta
- Tietäjä84
battery kirjoitti:
oukei kiitosta
... toi 100% on aikamoinen työ ja mitä tekee enää tankilla ku peli on läpi??? Eli meet vaan asekauppaan ja ostat molotoveja ja rupeet heittelee niitä... sit tulee pollarit ja aina ku luotiliivit on lopussa meet takas asekauppaan ostamaan... jatkat tätä niin kauan kunnes on 6 tähtee ja AIKA HELPOSTI sen tankin saa varastettua!!! Että niin... KOKEILEMAAN!!!
- mauski93
Tietäjä84 kirjoitti:
... toi 100% on aikamoinen työ ja mitä tekee enää tankilla ku peli on läpi??? Eli meet vaan asekauppaan ja ostat molotoveja ja rupeet heittelee niitä... sit tulee pollarit ja aina ku luotiliivit on lopussa meet takas asekauppaan ostamaan... jatkat tätä niin kauan kunnes on 6 tähtee ja AIKA HELPOSTI sen tankin saa varastettua!!! Että niin... KOKEILEMAAN!!!
paljo helpommin sen saa sielt sotilastukikohdasta kun että hankkii 6 tähden wanted tason.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895005
- 513982
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512621Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442061- 231913
- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271697Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131541- 151404