niin mistä löytyy San Andreasis panssarivaunu? vai pitääkö vaan hankkia kuus wanted tähtee ja sitte pölliä sellanen?
SA panssarivaunu
5
546
Vastaukset
- kotilo-ja-gekkofani
..Panssarivaunu löytyy myös kolmannesta kaupungista, muuten se pitää pölliä kuuden tähen avulla..Pitää se kyl siä kolmannes kaupungiski pöllii, jostain sotilaspaikast vai mikä armeija lienee...
kun oot pelannut 100% tankki ilmestyy cj:n kodin luona olevan sillan alle
- battery
oukei kiitosta
- Tietäjä84
battery kirjoitti:
oukei kiitosta
... toi 100% on aikamoinen työ ja mitä tekee enää tankilla ku peli on läpi??? Eli meet vaan asekauppaan ja ostat molotoveja ja rupeet heittelee niitä... sit tulee pollarit ja aina ku luotiliivit on lopussa meet takas asekauppaan ostamaan... jatkat tätä niin kauan kunnes on 6 tähtee ja AIKA HELPOSTI sen tankin saa varastettua!!! Että niin... KOKEILEMAAN!!!
- mauski93
Tietäjä84 kirjoitti:
... toi 100% on aikamoinen työ ja mitä tekee enää tankilla ku peli on läpi??? Eli meet vaan asekauppaan ja ostat molotoveja ja rupeet heittelee niitä... sit tulee pollarit ja aina ku luotiliivit on lopussa meet takas asekauppaan ostamaan... jatkat tätä niin kauan kunnes on 6 tähtee ja AIKA HELPOSTI sen tankin saa varastettua!!! Että niin... KOKEILEMAAN!!!
paljo helpommin sen saa sielt sotilastukikohdasta kun että hankkii 6 tähden wanted tason.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510272
- 816863
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon444964- 614567
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724296Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333873- 472888
- 362675
- 402310
- 2161912