moto guzzi california ev customointia?

skutssi

Hep kaikki moto guzzi tietäjät/omistajat!Kyselisin california ev:stä. kysymys 1: Minkälaiset ovat kokemuksenne EV:n jalkakontrolleista? Joissakin testeissä ne mainitaan hankaliksi käyttää ja jopa haukutaan erityisesti takajarrun osalta. 2:Onkohan california ev:tä mahdollista saada jalkpatapeilla. Siinähän on vakiona astinlaudat. Itse pidän jalkatapeista enemmän.

Kiitos

4

1953

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • astinlaudat

Eiköhän tuo miltä tuntuu kannattaisi käytännössä kokeilla ihan itse. Totta kai astinlaudat tekevät nopean ajon kömpelömmäksi, mutta asia koskee kaikkia pyöriä, joissa on astinlaudat. Toisaalta laudoilla on mukava lepuutella jalkoja pitkillä matkoilla. Onhan sitä paitsi Guzzeja, joissa on valmiiksi tapit, esim. Stone.

• TimoStone

Mulla on MG Cal Stone 2001. Siinä on tapit, mutta ensi kesänä meinaan astinlautoja. Ovat pitkällä matkalla mukavammat. Tai oikeastaan nuo orkkistapit ovat vähän ohuenlaiset. Entisessä pyörässä MG Nevada oli leveämmät tapit, jotka tukivat jalkapohjaa paremmin.

• tykkäsit...
        TimoStone kirjoitti:

Mulla on MG Cal Stone 2001. Siinä on tapit, mutta ensi kesänä meinaan astinlautoja. Ovat pitkällä matkalla mukavammat. Tai oikeastaan nuo orkkistapit ovat vähän ohuenlaiset. Entisessä pyörässä MG Nevada oli leveämmät tapit, jotka tukivat jalkapohjaa paremmin.

Nevadasta ? Olisiko hyvä ensipyörä, tekeekö sillä pitempää matkaa (yksin) ?

• TimoStone
        tykkäsit... kirjoitti:

Nevadasta ? Olisiko hyvä ensipyörä, tekeekö sillä pitempää matkaa (yksin) ?

Ajoin Nevadalla kaksi kautta, n. 27000 km. Tällä kokemuksella ostaisin uudestaan! No miksi?
        - Mitään lastentauteja ei ole.
        - Malli ei muutu jatkuvasti, joten esim. varaosatilauksissa ei tarvitse muistaa pyörän ostopäivää tms. Ja varaosia saa edelleenkin jopa 1970 -luvun pyöriin.
        - Em. seikoista johtuu, että et aja "viime vuoden mallilla", jos sillä ylipäätään on merkitystä.
        - Voit huoletta ostaa käytetynkin, et joudu pulaan. Guzzimiesten keskuudessa pidetään 50000 km ajettua Moto Guzzia "vasta sisäänajettuna".
        - Kone kestääääääääää ainakin 200000 km jos vain huoltaa hyvin. Esimerkkejä on vaikka kuinka.
        - Huolto helppoa eikä tarvi purkaa puolta pyörää. Ainut paha on ilmanputsarin vaihto, mutta sekin sujuu kotikonstein, vaikka vaatii kärsivällisyyttä.
        - Kardaani on paljon huolettomampi kuin ketjut.
        - Ihan riittävän nopea, > 150 km/h.
        - Hyvä ajaa ja hyvä ajoasento.
        - Tavaraa kulkee mukavasti pitkällekin reisulle.
        - Yksinajaessa tilaa riittävästi, mutta vaimon kanssa heitetiin pitkiäkin reissuja ilman tuskaa.
        - Maahantuojan varaosapalvelu ilmeisesti Suomen paras!!!
        - Merkkikerhon toiminta hienoa ja kaikki Guzzimiehet ovat veljiä keskenään - jopa Euroopanlaajuisesti.
        - Niin ja poikkeapas kesälomalla vaikkapa Hondan tehtaalla...;-)

No, huonoja puolia:
        - Ei juurikaan sovellu räppäämiseen.
        - Keulii, jos nostaa Hiabilla.
        - Ei ole hyvä hankinta grillillä pyörimiseen.
        - Ilmansuodattimen ja öljynpaineanturin sijoitus lähes vailla järkeä...
        - Suht. harvinainen, joten vaihto muuhun merkkiin voi olla vähän tuskaista. Vaan kukapas sitä toiseen enää...;-) ;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6044
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3131
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2406
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2078
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1751
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1666
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1616
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1521
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe