Winx -----V.S -----Witch

Bloom Wandom

Miksi siitä pitää riidellä? ihan hullua!!!!!
kokosin tähän itseni, kavereideni, ja monien muidenkin mielipeiteet niistä kahdesta:

Witch:
hyvin piirretty
kiva tarina
kiperät tilanteet
- lehden hinta
- Joku on aina pielessä

Winx:
kokonaisuudessaan upea tarina
katselu ei maksa
huimat juonen käänteet
- animaation ja piirretyn yhdistäminen
ei näytä kovin luontevalta
- Kaikki tapahtuu Bloomille

tossa, mutta se on vaa mun, ja mun läheisten mielipide!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Huom! vaikka winxin syntilistassa on enemmän tekstiä, niin witchissä on ihan yhtä monta miinusta.

43

3536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • icy trix

witch:
      joku on aina pielessä-

winx:
      kokonaisuudessaan upea tarina

• Montana_Hunter

Olen huomannut, että Winx matkii Witchiä sen takia, koska siinä on melkein samanlaiset jutut. Ihmissuhteet ja fantasia. Minä tykkään kumpikin Witchiä ja Winxiä, koska siinä on taikavoimia. Eli siis tykkään fantasia-seikkailuja!

• Rinkeli-chan
        Montana_Hunter kirjoitti:

Olen huomannut, että Winx matkii Witchiä sen takia, koska siinä on melkein samanlaiset jutut. Ihmissuhteet ja fantasia. Minä tykkään kumpikin Witchiä ja Winxiä, koska siinä on taikavoimia. Eli siis tykkään fantasia-seikkailuja!

Jos pidätte fantasiaseikkailuista, jotka kertovat taikovoimia omaaviata tytö(i)stä, suosittelisin ehkä vaihtamaan anime/mangasarjoihin. Eiköhän täällä ole jo puitu Winx vs Witch jo moneen kertaan, ei nyt pahalla. (; Muutamia sarjoja joista Winxistä ja Witchistä, romantiikasta ja taikavoimista pitävien kannattaisi edes vilkaista:
        Bishoujo Senshi Sailor Moon
        Tokyo Mew Mew
        Suosittelisin näitä! Tarkoitukseni ei ole tulla tänne valittamaan tai mollaamaan suosikkejanne, kunhan vain neuvoin. £>

• icy trix
        Rinkeli-chan kirjoitti:

Jos pidätte fantasiaseikkailuista, jotka kertovat taikovoimia omaaviata tytö(i)stä, suosittelisin ehkä vaihtamaan anime/mangasarjoihin. Eiköhän täällä ole jo puitu Winx vs Witch jo moneen kertaan, ei nyt pahalla. (; Muutamia sarjoja joista Winxistä ja Witchistä, romantiikasta ja taikavoimista pitävien kannattaisi edes vilkaista:
        Bishoujo Senshi Sailor Moon
        Tokyo Mew Mew
        Suosittelisin näitä! Tarkoitukseni ei ole tulla tänne valittamaan tai mollaamaan suosikkejanne, kunhan vain neuvoin. £>

alkaa mua jo kyllästyttää noi japsi mangat ku oon jo kattonu ne kaikki. tylsää menoa koko ajan ne supertytöt vaan siinä hyppii kymmenen metrin ninjahyppyjä ihan ku ne osais lentää! winx rulaa

• Auringon ja Kuun keiju
        icy trix kirjoitti:

alkaa mua jo kyllästyttää noi japsi mangat ku oon jo kattonu ne kaikki. tylsää menoa koko ajan ne supertytöt vaan siinä hyppii kymmenen metrin ninjahyppyjä ihan ku ne osais lentää! winx rulaa

Kirjoititko, että olet jo lukenut kaikki japskisarjat? En usko! Suosittelen tosiaankin fantasiahullujen tutustumaan myös animeen/mangaan. Tässä muutamia vinkkejä:

Sailor Moon
        Tokyo Mew Mew
        Mermaid Melody Pichi Pichi Pitch
        Card Captor Sakura
        Wedding Peach
        Pretear
        Galaxy Angel
        Time Stranger Kyoko
        Full Moon wo Sagashite
        Kamikaze Kaitou Jeanne
        Lady Lady!!
        Azumanga Daioh
        Kanon
        Tokyo Black Catgirl
        Petit Mew Mew
        Chobits
        Negima! Magister Negi Magi
        Ayashi no Ceres
        Fushigi Yûgi
        jne.

Nuo kaikki evät kyllä olleet fantasiaa, mutta katsomisen/lukemisen arvoisia kyllä! Winx, anime ja manga rulaa!

• icy trix
        icy trix kirjoitti:

DU BIST ECICK TARKOTTAAA:::::

sinä olet kulmikas

niin just irma

witch vessanpyttyyyn

olet kulmikas

• Nimetön
        icy trix kirjoitti:

DU BIST ECICK TARKOTTAAA:::::

sinä olet kulmikas

niin just irma

witch vessanpyttyyyn

olet kulmikas

Ai jaa, kiva tietää. Mistä muuten arvasit? Juu oon kulmikas ja ylpeä siitä etten mikään lauta pikku-likka. :D

Moi taasen.

• icy trix
        Nimetön kirjoitti:

Ai jaa, kiva tietää. Mistä muuten arvasit? Juu oon kulmikas ja ylpeä siitä etten mikään lauta pikku-likka. :D

Moi taasen.

Nii just kulmikas mut jos oot kulmikas ni oot aika hassun näkönen varmaan hahhahhaa ku naurattaa

• Nimetön
        icy trix kirjoitti:

Nii just kulmikas mut jos oot kulmikas ni oot aika hassun näkönen varmaan hahhahhaa ku naurattaa

Et varmaan edes tiedä mitä tarkoittaa kulmikas! >:D Haahaa! Ite ihannoit niitä piirrettyjä likkoja, sillä et oo ite yhtä muodokas. Haaha, siinä sulle kun kehtaat olla noin .. typerä. Kiitosta.

Ja NELJÄNNEN KERRAN: En enää väittele tästä asiasta enää. Kiitos.

• mä vaan

Mitä mieltä ootte siitä että w.i.t.c.h on alkanu näkyä piirrettynä jetixillä? Katoin vähäsen yhtä jaksoa ja mun mielestä sarjakuva on 1000 kertaa parempi...

• *Phobos*

Oon samaa mieltä...

• - Turbo -
        *Phobos* kirjoitti:

Oon samaa mieltä...

Musta winxissä ei oo mitään upeaa. Se on jonkun "hyypiön" keksintö. Se on matkinu: Star Warsia, witchiä, Sailor Moonia, ja monia muita.
        Se just ärsyttää... Sit jotku kohat on tehty tietokoneella, niin ku ne kohat, jossa ne ajaa niillä leijuvilla skoottereilla. Kaikki on sekas! Ja PRÄTKÄHIIRET RULAA! Kaikki jotka on samaa mieltä mun kaa nii viestiä pukkaamaan!!!

• - Turbo -

Mun mielestä winx on täysin typerä ohjelma! On witchissäkin joitakin huonoja ominaisuuksia, mutta kuten Melice on kertonu 10000000 kertaa, että winx on laiheliini, kikatus ja " Ai, että kun mä oon niin kauhean ihana!" tyttöjä ja ne kaiken lisäks on kauheita kirkujia ja Yökkiksiä ja ne tykkää kauheesti joistakin lihaksikkaista ja komeista pojista, joita siinä ihmeen piirretyssä ei oo. Ne pojat on kauheen näkösiä!!! Muuten Turbon englanninkielinen nimi: Throttle tarkoittaa, tukahduttaa ja hirttää... Aika paha... Vaikka se mun mielest on tosi söpö...

• icy trix
        - Turbo - kirjoitti:

Mun mielestä winx on täysin typerä ohjelma! On witchissäkin joitakin huonoja ominaisuuksia, mutta kuten Melice on kertonu 10000000 kertaa, että winx on laiheliini, kikatus ja " Ai, että kun mä oon niin kauhean ihana!" tyttöjä ja ne kaiken lisäks on kauheita kirkujia ja Yökkiksiä ja ne tykkää kauheesti joistakin lihaksikkaista ja komeista pojista, joita siinä ihmeen piirretyssä ei oo. Ne pojat on kauheen näkösiä!!! Muuten Turbon englanninkielinen nimi: Throttle tarkoittaa, tukahduttaa ja hirttää... Aika paha... Vaikka se mun mielest on tosi söpö...

turboo täst jonnekkin muualle! tee vaikka niille prätkähiirille oma palsta, kunha et vaa hauku winksii! just joo "PRÄTKÄHIIRET RULAA!" höpsistä!

• sitka
        - Turbo - kirjoitti:

Eiih hirttää tukahduttaa mua pelottaa!!! Joo tosi paha! mä en varmaan ees saa nukutuks mut jos saan nii nään varmaan painajaisia et joku Turbo tulee hirttämään!

• icy trix
        *Phobos* kirjoitti:

Oon samaa mieltä...

no vaik oon suuri winx-klubin fani, paitsi se witch sarjis on pöljä! musta se tv sarja on hyvä ku oon sitä kattonnu mut winx on ainski sata kertaa parempi!

• Auringon ja Kuun keiju
        - Turbo - kirjoitti:

Musta winxissä ei oo mitään upeaa. Se on jonkun "hyypiön" keksintö. Se on matkinu: Star Warsia, witchiä, Sailor Moonia, ja monia muita.
        Se just ärsyttää... Sit jotku kohat on tehty tietokoneella, niin ku ne kohat, jossa ne ajaa niillä leijuvilla skoottereilla. Kaikki on sekas! Ja PRÄTKÄHIIRET RULAA! Kaikki jotka on samaa mieltä mun kaa nii viestiä pukkaamaan!!!

En kyllä tykkää prätkähiiristä, pidä ne hyvänäs vain!

Winx-club on hyvä sarja, sitä paitsi miten se muka voisi matkia Star Warsia?????!!!!! Ja miten todistat, että se on matkinun W.i.t.c.h.:ä eikä esim. W.i.t.c.h. Winxia? No, en ole varma kumpi keksittiin ensin. W.i.t.c.h. on ainakin tosi rasittavaa kirjoittaa, kun pitää laittaa piste joka hemmetin kohtaan!

Winx rulaa!

• Auringon ja Kuun keiju
        icy trix kirjoitti:

no vaik oon suuri winx-klubin fani, paitsi se witch sarjis on pöljä! musta se tv sarja on hyvä ku oon sitä kattonnu mut winx on ainski sata kertaa parempi!

Väärin! Winx on W.i.t.c.h.:ä 10000000000000000000000000000000000000004444986347 kertaa parempi!

• Auringon ja Kuun keiju
        - Turbo - kirjoitti:

Kuinkas vanha olet? Et ehkä ymmärrä Winx-tyttöjen mielipiteitä, jos olet alle 14-vuotta. Bloom, Musa, Tecna ja Flora ovat 16-vuotiaita ja Stella 17. Aishasta/Laylasta en ole ihan varma.

• Hilu92

kumpikin on tosi hyviä. Tosin Winx on kivempi tv-ohjelmana kuin sarjiksena (kai tiedätte että winxistä on sarjis italiassa ja vähän muualla maailmalla). Ja witch on parempi sarjiksena kuin tv-ohjelmana. Hyviä ja huonoja puolia löytyy molemmista.

• - Turbo -

Mä oon tehny vaikka kuinka monta prätkähiiri palstaa. Ei se oo mun vika jos mä tykkään puhuu prätkähiiristä. Se on mun luonto, niin kuin teidän winx- fanien. Mut on se hassua, että niitten winxien ja winxin paikkojen nimet tarkottaa jotain. Kattokaa vaikka englanti suomi sanakirjoista! Niistä varmasti löytyy pyöristettyjä muotoja niiden nimet siis. Ja jottei meitsin fiilis katoa niin: PRÄTKÄHIIRET RULAA! ( Toi oli hyvä sanoa!) Heh... : )

• Bloo-m-uusa
        - Turbo - kirjoitti:

Mä oon tehny vaikka kuinka monta prätkähiiri palstaa. Ei se oo mun vika jos mä tykkään puhuu prätkähiiristä. Se on mun luonto, niin kuin teidän winx- fanien. Mut on se hassua, että niitten winxien ja winxin paikkojen nimet tarkottaa jotain. Kattokaa vaikka englanti suomi sanakirjoista! Niistä varmasti löytyy pyöristettyjä muotoja niiden nimet siis. Ja jottei meitsin fiilis katoa niin: PRÄTKÄHIIRET RULAA! ( Toi oli hyvä sanoa!) Heh... : )

kuinka vanha mahdat olla, herra prätkällä kulkeva hiiri?

• aika törkeetä
        Bloo-m-uusa kirjoitti:

kuinka vanha mahdat olla, herra prätkällä kulkeva hiiri?

mä oon kolmetoista ja tykkään ihmeperheestä, ei musta tossa oo mitään pahaa

• - Turbo -
        aika törkeetä kirjoitti:

mä oon kolmetoista ja tykkään ihmeperheestä, ei musta tossa oo mitään pahaa

Ikääni viitsi en paljastaa... No heh... Kyllä mä sen vielä joku kaunis päivä kerron. Voin kertoa sen, JOS joku kuvailis Turbon, Vinskin, Moton, Leipäjuuston ja sen Niukkiksen ääniä. Näyttelijöistä en ymmärrä mitään. Joten jos joku hyvä muistinen vois kertoo...

• prätkäpomo
        - Turbo - kirjoitti:

Ikääni viitsi en paljastaa... No heh... Kyllä mä sen vielä joku kaunis päivä kerron. Voin kertoa sen, JOS joku kuvailis Turbon, Vinskin, Moton, Leipäjuuston ja sen Niukkiksen ääniä. Näyttelijöistä en ymmärrä mitään. Joten jos joku hyvä muistinen vois kertoo...

sillä oli semmonen hauska ääni joku semmonen missä kuulu vähän nenä-ääntä ja joskus tuntu että sillä olis ollu nuha mutta kyllä sillä oli kiva ääni.

joo ja motolla tais olla aika rosvomainen ääni ellen nyt väärin muista.

ja vinskillä oli samantapanen ääni ku fievel-hiirellä siitä fievel piirretystä en oo varma. joo ja niukkiksella oli aika niukka ääni.

• - Turbo -
        prätkäpomo kirjoitti:

sillä oli semmonen hauska ääni joku semmonen missä kuulu vähän nenä-ääntä ja joskus tuntu että sillä olis ollu nuha mutta kyllä sillä oli kiva ääni.

joo ja motolla tais olla aika rosvomainen ääni ellen nyt väärin muista.

ja vinskillä oli samantapanen ääni ku fievel-hiirellä siitä fievel piirretystä en oo varma. joo ja niukkiksella oli aika niukka ääni.

Vähän vaikeeta kuvitella Fievel ääntä Vinskille...
        Muistaisko joku Turbon?

• prätkäpomo
        - Turbo - kirjoitti:

Vähän vaikeeta kuvitella Fievel ääntä Vinskille...
        Muistaisko joku Turbon?

Turbon... en yhtään muista.

• Auringon ja Kuun keiju
        - Turbo - kirjoitti:

W.i.t.c.h. tarkoittaa noitaa, mutta Winx ei tarkoita yhtään mitään ainakaan englanniksi! Se on kyllä selvästikkin muokattu sanasta "Wings", joka tarkoittaa: "Siivet".

Olen muuten joskus pienenä pudottanut pikkusiskoni kanssa salaa naapurin pojan prätkähiirilelun jonnekkin kaivoon... *virnistys*

• Nimetön
        - Turbo - kirjoitti:

Juu kun olin ihan pieni niin kyllä katoin prätkähiiriä.. xD
        Ihan silloin joskus kolmi-nelivuotiaana.., mutta en kyllä muista niistä mitään, sori.

• Irma Lair

Niin. Kerronpas tässä nyt, että Winx on VAIN lapsille kehitetty matkija-ohjelma suoraan perseestä. Se yrittää olla niin Wanna Be W.i.t.c.h. että! Sanokaa te naperot tähän mitä lystäätte, mutta Witchin mitkään hinnat tai "jokin aina pielessä"-jutun takia sitähän ei syrjäytetä oikeastikkaan jollekkin pikkulasten tv-ohjelmalle, perkeles! JA PISTE!

Ja tässä vähän miinuksia siitä IhQ Daa WinXistä:
      - Matkii täydellisesti Witciä.
      - Ihan hienosti piirretty ja muutenkin animoitu, mutta juoni kiertää sen saman ämmän ympärillä koko ajan
      - Henkilöt naiiveja, liian laihoja ja "muodokkaita" lastenohjelmaan
      - "Viholliset" myöskin naiiveja häviäjiä
      - Ja viholliset aina samat vanhat jonkun yhden ainoan asian takia kimpussa
      - Tyhmästi yhdistetty taikamaailma ja joku vitun avaruuskaupunki.. Ö.ö

Sitten matkimistyylejä (vain muutamia):
      - 5 päähenkilöä, tyttöjä, jokaisella omat "energiat" tai mitkä lie
      -He vaihtavat aina "taika-asuihin" kuten Witchitkin. (Täytyy myöntää että Musan asu on hieno.. Kieltämättä :] )
      - Jokainen esittää jotakin Witchin tyttöä esim. Bloom = Will, Stella = Irma, Flora = Corny, Tecna = Taranee, Musa = Hay Lin. Ihan selvästi.
      - Jokaisella melkein samat joko ulkonäkö- tai elämisominaisuus kuin Witchin jäsenillä
      - Aina jokaisesta jaksosta löytyy jotain Heatherfildiin tai Witchiin liittyviä asioita
      - Ja lisää tulee huomattua päivä päivältä..

Kiitoksia teille tästä vihan purkauksesta. Toivon nyt, että tämä sovittaisiin yksinkertaisesti sillä että WinX on matkija. Syyttäkää ohjaajaa kun kerran on keksinyt ilkeillä toisten maineen kustannuksella. :)

Kiitos. U I vethed, na I onnad, si boe u-dhannahach..

Namârie!

• Auringon ja Kuun keiju

W.i.t.c.h. roviolle! Raivostuttava nimi! Et voi väittää, että Winx on lastenohjelma, jos päähenkilöt ovat 16-17 vuotiaita ja muodikkaita. Ja jos se karran niin paljon muistuttaa kusoa W.i.t.c.h.:ä niin eihän se siis silloin ole lastenohjelma! Vai onko W.i.t.c.h. lastensarjis? Anata wa Kusottare!

Matkiiko muka esim. japanilaiset sarjat Sailor Moon ja Tokyo Mew Mew W.i.t.c.h.:ä? Tässäpä muutamia yhtälöitä:

*Sekä SM:ssä, TMM:ssä että W:ssä on on viisi tyttöä päähenkilöinä
        *He voivat muuntautua
        *Kukin hallitsee omaa elementtiään (energiaa, vettä, tulta, maata, ilmaa, rakkautta, ukkosta, jäätä jne.)

Lisäksi Sailor Moon on keksity jo kauan ennen W.i.t.c.h.:a, joten pitäisikö minun nostaa syyte, että W.i.t.c.h. matkii Sailor Moonia?

Mene sinäkin vain perustelemaan omia kusoja W.i.t.c.h. foorumejasi ja jos olet jo tehnyt niin, niin perusta lisää vaikka yhteensä 666 kappaletta! Pysy W.i.t.c.h. foorumeissasi loppuikäsi! Älä tule enää koskaan takaisin! Häivy Jigokuun!

Tässä viellä oma arvosteluni W.i.t.c.h.:ä:
        -Aivan liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiian piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä sarja (oho nukahdin jo ensimmäiselle riville!)
        -Maksaa jumalattomasti!
        -Will on kamalan itsesäälivä ja täysy kuso!
        -Sanoit, että Stella muistuttaa irmaa, vaikka se muistuttaa Corneliaa!
        -Hahmojen tyyli on vaihtunut! Esim. Willin ei olisi koskaan pitänyt pitää hametta, Hay Linillä pitää olla hiukset saparolla! Aivan kamalaa, miten ne on vaihtunut!
        -Piirtäjät ovat piirtäneet huonosti, ainakin jotkut!
        -Kaikki W.i.t.c.h.:ssä on on ihan kusoa!

Että siinä sinulle kusosi! Pidä W.i.t.c.h. hyvänäsi!

W.i.t.c.h. ROVIOLLE! ROVIOLLE! ROVIOLLE!

Ja kaikki käyttämäni "oudot sanat" ovat ihan oikeasti japania!

• - Turbo -
        Auringon ja Kuun keiju kirjoitti:

W.i.t.c.h. roviolle! Raivostuttava nimi! Et voi väittää, että Winx on lastenohjelma, jos päähenkilöt ovat 16-17 vuotiaita ja muodikkaita. Ja jos se karran niin paljon muistuttaa kusoa W.i.t.c.h.:ä niin eihän se siis silloin ole lastenohjelma! Vai onko W.i.t.c.h. lastensarjis? Anata wa Kusottare!

Matkiiko muka esim. japanilaiset sarjat Sailor Moon ja Tokyo Mew Mew W.i.t.c.h.:ä? Tässäpä muutamia yhtälöitä:

*He voivat muuntautua
        *Kukin hallitsee omaa elementtiään (energiaa, vettä, tulta, maata, ilmaa, rakkautta, ukkosta, jäätä jne.)

Lisäksi Sailor Moon on keksity jo kauan ennen W.i.t.c.h.:a, joten pitäisikö minun nostaa syyte, että W.i.t.c.h. matkii Sailor Moonia?

Mene sinäkin vain perustelemaan omia kusoja W.i.t.c.h. foorumejasi ja jos olet jo tehnyt niin, niin perusta lisää vaikka yhteensä 666 kappaletta! Pysy W.i.t.c.h. foorumeissasi loppuikäsi! Älä tule enää koskaan takaisin! Häivy Jigokuun!

-Aivan liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiian piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä sarja (oho nukahdin jo ensimmäiselle riville!)
        -Maksaa jumalattomasti!
        -Hahmojen tyyli on vaihtunut! Esim. Willin ei olisi koskaan pitänyt pitää hametta, Hay Linillä pitää olla hiukset saparolla! Aivan kamalaa, miten ne on vaihtunut!

Aika tyhmä nimi "hekottaa". Se tulee englannin sanasta wink ja tarkoittaa silmän iskua. Sille, joka heiti sen prätkähiiri nuken niin... Olit hyvin tuhma! Hyi hyi pikku tyttöä! Ai jai... "hekotusta prätkähiirityyliin". Trendikkyys on ok. mutta liika on liikaa. Meitsillähän on nahka liivit ja pari killutinta korvassa, mut se ei oo vielä mitään napapaitoihin ja epälaihaan vartaloon verrattuna. PRÄTKÄHIIRET RULAA!!!
        PS. Meitsi rakastaa harrikoita!!!

• Nimetön
        Auringon ja Kuun keiju kirjoitti:

*He voivat muuntautua

-Maksaa jumalattomasti!

En ole sanonut mangasta ja niistä mitään, ne on aivan mahtavia! Joten älä siitä vittuilemaan. >:D

Ja Stellasta ja muista: Ne eivät pakolti TÄYSIN ulkopuolisesti näytä Witchin tytöiltä, mutta esim. Irma on koko ajan se joka pälpättää ja keksii vitsejä. Ja eikös se ihkudaa Stella ole samanlainen?

Epäis tässä muuta. Nähään.. >:D

• icy trix

Du bist ecick se mun pitää sanoa! Ai matkii täydellisesti witchiä? No soita sitten sinne witchin studioille ja valita! Vali vali vali! Weinachtsmann ei tuo siulle lahjoja vaan Iiro igel lyö suo päähän miun saksankirjalla! Ämmöjä! Witchitki on ihan samoja ämmöjä ja niiden noitapuvut on ihan karseet!
        Äläkä viitti kiroilla ku täällä on pikkulapsiaki älyytkös! Koskaan en oo sanonu kirosanaa vaik täytän tän kuun vikana päivänä ykstoista!
        Avaruuskaupunki? Must se on ainski kiinnostavaa! Joskus semmonen tulee olemaan marsin päällä!

Witchin huonot puolet:
        Ärsyttävät taikapuvut
        Aina toisten asioita kaivelemassa
        Witch-nimi vaikka ne ei oo edes noitii!
        Will, on ärsyttävä punapääpöllö ja aina niin: voi mä oon kandakarin sydämen vartija!
        Irma, pullea kuin donitsi! Delfiiniksi eläintarhaan se sopisi!
        Taranee, kauhee nimi! Ihan ku joku tarzan! Ja se Tarzanee on kauheen näkönen!
        Cornelia, kaunis kuin mikä, mutta se tykkää siitä ärsyttävästa Calibista! Conflakes-cornelia!
        Hay Lin, mun lemppari, on kiva ja jos se on kerran Musan tapanen, ni Musaki on mun lemppari!

• Nimetön
        icy trix kirjoitti:

Du bist ecick se mun pitää sanoa! Ai matkii täydellisesti witchiä? No soita sitten sinne witchin studioille ja valita! Vali vali vali! Weinachtsmann ei tuo siulle lahjoja vaan Iiro igel lyö suo päähän miun saksankirjalla! Ämmöjä! Witchitki on ihan samoja ämmöjä ja niiden noitapuvut on ihan karseet!
        Äläkä viitti kiroilla ku täällä on pikkulapsiaki älyytkös! Koskaan en oo sanonu kirosanaa vaik täytän tän kuun vikana päivänä ykstoista!
        Avaruuskaupunki? Must se on ainski kiinnostavaa! Joskus semmonen tulee olemaan marsin päällä!

Witchin huonot puolet:
        Ärsyttävät taikapuvut
        Will, on ärsyttävä punapääpöllö ja aina niin: voi mä oon kandakarin sydämen vartija!
        Cornelia, kaunis kuin mikä, mutta se tykkää siitä ärsyttävästa Calibista! Conflakes-cornelia!
        Hay Lin, mun lemppari, on kiva ja jos se on kerran Musan tapanen, ni Musaki on mun lemppari!

Niin juuri, mitä otsikossa lukkee. xD
        Jos et tunne Witchin tyttöjä, niin omapahan on asias. Ja nuissa jokaisessa sun valituksessa on yksi pieni vika. Hay hay on mustakin EHKÄ paras, mutta oon ihan hiljaa, kun kerran Winxiä aina puolustetaan. Onhan meitä jotka vihaavat Winxiä sen matkimisen takia jo semmoiset 100 000. Ehkä enemmän. Onko sillä nyt väliä? Mä ainakin jätän tämän asian tähän.

Ja pistänpäs paremmaks: Ossaankin normaalin enkun lisäksi ruotsia ja todistuksessa kummastakin ysit. Ruotsista voisi tulla kymppikin. Ja kaikkein parasta mistä olen ylpeä, osaan haltiakieltä ihan sujuvasti, joten mene niiden Hitlereides kanssa kuuseen. Ei sillä etteikö saksa olisi nätti kieli.

Namârie! >:D

• Nimetön
        - Turbo - kirjoitti:

Aika tyhmä nimi "hekottaa". Se tulee englannin sanasta wink ja tarkoittaa silmän iskua. Sille, joka heiti sen prätkähiiri nuken niin... Olit hyvin tuhma! Hyi hyi pikku tyttöä! Ai jai... "hekotusta prätkähiirityyliin". Trendikkyys on ok. mutta liika on liikaa. Meitsillähän on nahka liivit ja pari killutinta korvassa, mut se ei oo vielä mitään napapaitoihin ja epälaihaan vartaloon verrattuna. PRÄTKÄHIIRET RULAA!!!
        PS. Meitsi rakastaa harrikoita!!!

Noin juuri Turbo! Mutta muista yhdyssanat.. :D
        No joo, anteeks :D Sie oot huippu.

• - Turbo -
        Nimetön kirjoitti:

Noin juuri Turbo! Mutta muista yhdyssanat.. :D
        No joo, anteeks :D Sie oot huippu.

Kiva, että joku pitää mua huippuna!!! Keksi itsellesi joku nimimerkki muu kuin nimetön, niin ois kiva kuttua palstoille!!!

• icy trix
        Nimetön kirjoitti:

Niin juuri, mitä otsikossa lukkee. xD
        Jos et tunne Witchin tyttöjä, niin omapahan on asias. Ja nuissa jokaisessa sun valituksessa on yksi pieni vika. Hay hay on mustakin EHKÄ paras, mutta oon ihan hiljaa, kun kerran Winxiä aina puolustetaan. Onhan meitä jotka vihaavat Winxiä sen matkimisen takia jo semmoiset 100 000. Ehkä enemmän. Onko sillä nyt väliä? Mä ainakin jätän tämän asian tähän.

Ja pistänpäs paremmaks: Ossaankin normaalin enkun lisäksi ruotsia ja todistuksessa kummastakin ysit. Ruotsista voisi tulla kymppikin. Ja kaikkein parasta mistä olen ylpeä, osaan haltiakieltä ihan sujuvasti, joten mene niiden Hitlereides kanssa kuuseen. Ei sillä etteikö saksa olisi nätti kieli.

Namârie! >:D

mullako muka probleemoja?!

• Nimetön
        - Turbo - kirjoitti:

Kiva, että joku pitää mua huippuna!!! Keksi itsellesi joku nimimerkki muu kuin nimetön, niin ois kiva kuttua palstoille!!!

Se olen minä, tuo joka kirjoitti Irma Lairilla.. :) Kun viesteihin on vastattu, niin edelleen taas vastaan niihin mutta en pysty laittamaan minkäänlaista nimimerkkiä, argh!
        Koitan jossain vaiheessa kyllä tehdä sen Nimen.. ;) Näkemisiin

• janinah94
        icy trix kirjoitti:

Witchin huonot puolet:
        Ärsyttävät taikapuvut

-hahmoilla ampiaisvyötäröt(ja muutenkin ne on epätodellisen näkösii, toisin kuin witch)
        -Vanhan aikanen tarina
        -matkittu witchistä (winx tehty vuonna 2004 ja witch 2000)
        -Hahmoilla ei oo sukunimiä (öhöm)
        -Hahmot on aina samoissa vaatteissa
        -Niitten nimet on oudot...
        -TOSI yksinkertanen juoni

• Hay Lin
        janinah94 kirjoitti:

-hahmoilla ampiaisvyötäröt(ja muutenkin ne on epätodellisen näkösii, toisin kuin witch)
        -Vanhan aikanen tarina

Minun mielestä witch ja winx on ihan samalaisia(huonona asiana) Myös nimikin on samalainen! Kuitenki witch jyrää!!!!!!!!!!

• Animanga-fani
        Hay Lin kirjoitti:

Minun mielestä witch ja winx on ihan samalaisia(huonona asiana) Myös nimikin on samalainen! Kuitenki witch jyrää!!!!!!!!!!

Siis witch ja winx on molemmat TÄYSIN SURKEITA! Jotain typeriä lössötyksiä, jois ei oo päätä eikä häntää. Osittain kauheen imkelii ja inhoi, yäk! Siirtyisitte oikeesti vaikka laatumangojen pariin! Tai kattoisitte Dragon Ball Z:tä TV:stä! Siis OIKEESTI.
        Mut toisaalta, saatte te tykätä, mistä haluutte, vaikka se typerää oliski.

• Minätääläjossain
        janinah94 kirjoitti:

-Vanhan aikanen tarina

Täysin samaa mieltä janinah94:n kanssa.

WITCH ON NYT JA AINA PARAS!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1354
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33