Tänään Helsingin Sanomissa oli uutinen, jonka mukaan Nokia on IT-ihmisten tavoitelluin työpaikka. Miksi ihmeessä?
Firma ei paljon vakuuta: työt usein katkolla tai ainankin paikkakunta voi usein muuttua, palkat keskitasoa, päivät pitkät.
Joku syy Nokian toistuvaan vetovoimaan pitää olla. Mikä?
Mikä Nokiassa vetää?
8
2677
Vastaukset
- exn
Samaa ihmettelen minäkin.
Viimeaikaiset kokemutset kun osoittavat ihan muuta. - <zzz>
Opiskelijat eivät vielä tunne realiteetteja, kyllä ne Nokialla sitten aika pian selviää.
Itse noksulla 3v olleena en nähnyt siinä mitään vikaa verrattuna muihin it-kioskeihin. Ennemminkin nämä pienemmät ovat perseestä, liekkö sitten mulla huono tuuri vai mikä kun pienet firmat on kerta niin über hienoja?
Nokian kokosessa puljussa se on hyviä ja huonoja tiimejä/organisaatioita. Missä itse olin, oli hyvä henki, hyvät esimiehet ja palkassa ei valittamista, etenkin kun sai mehukkaat bonaritkin.
Yksi mikä nokiassa on parempaa pieniin verrattuna on mahdollisuudet. Siellä on niin monessa portaassa pikku managereja, että jos/kun kodaamiseen kyllästyy, aina jostain aukeaa sauma alkaa leikkiä manageria.
Onhan se selvä, että näillä palstoilla mölisee vain ne, joilla on ollut paska munkki ja joutuneet huonoon porukkaan. Eipä tyytyväiset paljoa itsestään meteliä pidä.
että näin- pois
e_tony kirjoitti:
Itse noksulla 3v olleena en nähnyt siinä mitään vikaa verrattuna muihin it-kioskeihin. Ennemminkin nämä pienemmät ovat perseestä, liekkö sitten mulla huono tuuri vai mikä kun pienet firmat on kerta niin über hienoja?
Nokian kokosessa puljussa se on hyviä ja huonoja tiimejä/organisaatioita. Missä itse olin, oli hyvä henki, hyvät esimiehet ja palkassa ei valittamista, etenkin kun sai mehukkaat bonaritkin.
Yksi mikä nokiassa on parempaa pieniin verrattuna on mahdollisuudet. Siellä on niin monessa portaassa pikku managereja, että jos/kun kodaamiseen kyllästyy, aina jostain aukeaa sauma alkaa leikkiä manageria.
Onhan se selvä, että näillä palstoilla mölisee vain ne, joilla on ollut paska munkki ja joutuneet huonoon porukkaan. Eipä tyytyväiset paljoa itsestään meteliä pidä.
että näinMiksi sitten jätit Nokian, jos se kerran oli niin erinomainen paikka?
pois kirjoitti:
Miksi sitten jätit Nokian, jos se kerran oli niin erinomainen paikka?
Tuli paikkakunnan vaihto eteen ja uudella paikkakunnalla ei ole nokian toimistoja edes lähellä. Muuten en olisi lähtenytkään. Ties vaikka menisin vielä takaisin joskus.
- Jeepperi
on se, että se nyt tulee aina ensimmäisenä mieleen kun moista kyselytauhkaa tehdään. Vaikka Jorman Bittipaja Korsossa, tms. olisi tuhat kertaa parempi työpaikka, niin se nyt harvemmin pärjää moisissa kyselyissä kun suurin osa ei edes tiedä koko kioskia.
- kalle
Ei Nokia ole mikään IT-firma, sehän tekee puhelimia. Näitä aloja on turha sotkea toisiinsa, joku älypää kerran keksi yhdistää puhelimen ja tietokoneen mutta se pää on jo poksahtanut it-kuplan mukana joten turha lämmitellä vanhoja älyttömyyksiä. Teidät it-inssit johdettiin muutenkin harhaan it-kuplan aikaan ja se on harmi, mutta ei teistä ole kunnon ATK-ohjelmoijiksi, sillä tekniikka on yleensä sivuosassa kun kehitetään firman toimintaa, eikä sitä kehitetä millään kännyköillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437