Iida

Tuuli

Mitä olette mieltä nimestä Iida?

11

622

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosi kaunis nimi

Iida Elle Sofia on minun mielestäni maailman kauneimpia nimiä :) Iida-Sofia on myö IIIHANAA!!!
      Ja Iida Matilda

• gggggg gg

jotenkin isänmaallisempi

• ;:;:;:;:;:;:;

Iida on ollut mun suosikki tytönnimi jo vuosikaudet. Heti jos tyttövauvan saan, tulee hänen nimekseen Iida!

• Tuulia

Miltäs tuollainen nimi kuulostaa? Kaikilla on merkitys paitsi tuolla Iidalla, se on muuten vaan suosikki

• moro

mun mielest ihan kiva..ite oon ida-maria ja olis kiva et laittaisis vaikka iidan tilal ida jos käy?:D

• Jarski
        moro kirjoitti:

mun mielest ihan kiva..ite oon ida-maria ja olis kiva et laittaisis vaikka iidan tilal ida jos käy?:D

Minusta Iida on ehdottomasti parempi kuin Ida. Jälkimmäinen on jotenkin töksähtävä eikä ainakaan minun mieleeni sovi. Veikkaan myös, että aika moni yrittää väen vängällä lausua Idan Iidana, eli venyttää alku-i:n, vaikka se olisikin lyhyt.

• no nii
        Jarski kirjoitti:

Minusta Iida on ehdottomasti parempi kuin Ida. Jälkimmäinen on jotenkin töksähtävä eikä ainakaan minun mieleeni sovi. Veikkaan myös, että aika moni yrittää väen vängällä lausua Idan Iidana, eli venyttää alku-i:n, vaikka se olisikin lyhyt.

nimeni on Ida ja se lausutaan ida!!!ei siitä mitään ongelmaa oo tullu ku jos joku kirjoittaa nimeni hän kysyy yhellä vai kehella ii:llä??ja sanon aina Ida-Maria yhellä iillä ja väliviivalla ennen ku ketää kirjoittaakaa nimeeni.miettikkää vähä mitä te tänne laitatte kaikille ihmisille ja kansalle

• Jarski
        no nii kirjoitti:

nimeni on Ida ja se lausutaan ida!!!ei siitä mitään ongelmaa oo tullu ku jos joku kirjoittaa nimeni hän kysyy yhellä vai kehella ii:llä??ja sanon aina Ida-Maria yhellä iillä ja väliviivalla ennen ku ketää kirjoittaakaa nimeeni.miettikkää vähä mitä te tänne laitatte kaikille ihmisille ja kansalle

Enhän minä mitään ohjeita kirjoittanut. Totesin vain arvailuni siitä, miten Idan monet lausuvat. Sama juttuhan se on Ninan tai Irankin kanssa. Koulussa luokallamme oli Ira, ja aika moni opettaja lausui sen ensin Iira. Kaverini vaimo puolestaan on Nina, ja hänenkin nimensä kuulemma aika usein lausutaan ensin Niina. Sama juttu on Tinan kanssa.

Väitätkö, ettei sinun nimeäsi koskaan lausuta Iida?

• no nii
        Jarski kirjoitti:

Enhän minä mitään ohjeita kirjoittanut. Totesin vain arvailuni siitä, miten Idan monet lausuvat. Sama juttuhan se on Ninan tai Irankin kanssa. Koulussa luokallamme oli Ira, ja aika moni opettaja lausui sen ensin Iira. Kaverini vaimo puolestaan on Nina, ja hänenkin nimensä kuulemma aika usein lausutaan ensin Niina. Sama juttu on Tinan kanssa.

Väitätkö, ettei sinun nimeäsi koskaan lausuta Iida?

olen siis se äskeinen..en väitä koska nimeni lausutaan IIDA vaikka kirjoitetaan IDA

• donna

Että Iida oli joskus "ennenvanhaan" muotinimi,
      eli monen mummon nimi JA nykypäivänä tullut
      uudestaan muotiin.
      Ei mikään paha...

• nimi jos sille keksisi jatkoa niin iida maria sofia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      81
      1099
    2. Teköäly löytää teidät

Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani
      Sinkut
      194
      795
    3. Mikä on kaivattusi ikä?

🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      40
      715
    4. Miesten vs naisten älykkyys

Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br
      Sinkut
      208
      700
    5. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      178
      688
    6. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      101
      646
    7. Kaipaako eräs nainen J-miestä

Salaisuutta voisi hieman raottaa.
      Ikävä
      40
      604
    8. Oletko kaivattusi tyyppiä

Ulkoisesti tai henkisesti? Mitä veikkaat?
      Ikävä
      45
      563
    9. Pidin siitä miten

Rauhallinen olit. Et menetä hermojasi kovin herkästi
      Ikävä
      24
      518
    10. Rohkeasti mies viestiä vaan

Yllätä mut ja ota yhteyttä, vaikka luulet että en enää toivo sitä.
      Ikävä
      36
      514
    Aihe