Iida

Tuuli

Mitä olette mieltä nimestä Iida?

11

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosi kaunis nimi

      Iida Elle Sofia on minun mielestäni maailman kauneimpia nimiä :) Iida-Sofia on myö IIIHANAA!!!
      Ja Iida Matilda

    • gggggg gg

      jotenkin isänmaallisempi

    • ;:;:;:;:;:;:;

      Iida on ollut mun suosikki tytönnimi jo vuosikaudet. Heti jos tyttövauvan saan, tulee hänen nimekseen Iida!

    • Tuulia

      Miltäs tuollainen nimi kuulostaa? Kaikilla on merkitys paitsi tuolla Iidalla, se on muuten vaan suosikki

      • moro

        mun mielest ihan kiva..ite oon ida-maria ja olis kiva et laittaisis vaikka iidan tilal ida jos käy?:D


      • Jarski
        moro kirjoitti:

        mun mielest ihan kiva..ite oon ida-maria ja olis kiva et laittaisis vaikka iidan tilal ida jos käy?:D

        Minusta Iida on ehdottomasti parempi kuin Ida. Jälkimmäinen on jotenkin töksähtävä eikä ainakaan minun mieleeni sovi. Veikkaan myös, että aika moni yrittää väen vängällä lausua Idan Iidana, eli venyttää alku-i:n, vaikka se olisikin lyhyt.


      • no nii
        Jarski kirjoitti:

        Minusta Iida on ehdottomasti parempi kuin Ida. Jälkimmäinen on jotenkin töksähtävä eikä ainakaan minun mieleeni sovi. Veikkaan myös, että aika moni yrittää väen vängällä lausua Idan Iidana, eli venyttää alku-i:n, vaikka se olisikin lyhyt.

        nimeni on Ida ja se lausutaan ida!!!ei siitä mitään ongelmaa oo tullu ku jos joku kirjoittaa nimeni hän kysyy yhellä vai kehella ii:llä??ja sanon aina Ida-Maria yhellä iillä ja väliviivalla ennen ku ketää kirjoittaakaa nimeeni.miettikkää vähä mitä te tänne laitatte kaikille ihmisille ja kansalle


      • Jarski
        no nii kirjoitti:

        nimeni on Ida ja se lausutaan ida!!!ei siitä mitään ongelmaa oo tullu ku jos joku kirjoittaa nimeni hän kysyy yhellä vai kehella ii:llä??ja sanon aina Ida-Maria yhellä iillä ja väliviivalla ennen ku ketää kirjoittaakaa nimeeni.miettikkää vähä mitä te tänne laitatte kaikille ihmisille ja kansalle

        Enhän minä mitään ohjeita kirjoittanut. Totesin vain arvailuni siitä, miten Idan monet lausuvat. Sama juttuhan se on Ninan tai Irankin kanssa. Koulussa luokallamme oli Ira, ja aika moni opettaja lausui sen ensin Iira. Kaverini vaimo puolestaan on Nina, ja hänenkin nimensä kuulemma aika usein lausutaan ensin Niina. Sama juttu on Tinan kanssa.

        Väitätkö, ettei sinun nimeäsi koskaan lausuta Iida?


      • no nii
        Jarski kirjoitti:

        Enhän minä mitään ohjeita kirjoittanut. Totesin vain arvailuni siitä, miten Idan monet lausuvat. Sama juttuhan se on Ninan tai Irankin kanssa. Koulussa luokallamme oli Ira, ja aika moni opettaja lausui sen ensin Iira. Kaverini vaimo puolestaan on Nina, ja hänenkin nimensä kuulemma aika usein lausutaan ensin Niina. Sama juttu on Tinan kanssa.

        Väitätkö, ettei sinun nimeäsi koskaan lausuta Iida?

        olen siis se äskeinen..en väitä koska nimeni lausutaan IIDA vaikka kirjoitetaan IDA


    • donna

      Että Iida oli joskus "ennenvanhaan" muotinimi,
      eli monen mummon nimi JA nykypäivänä tullut
      uudestaan muotiin.
      Ei mikään paha...

    • nimi jos sille keksisi jatkoa niin iida maria sofia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe