Hei,
olen lähdössä ensimmäistä kertaa New Yorkiin vuodenvaihteessa (lähtö 1. tai 2. tammikuuta) viideksi päiväksi.
Haluaisin tieää, onko tällaiset reilun 100e yöltä maksavat (2hh) hotellit "mistään kotoisin". Hotellihuone olisi kuitenkin lähinnä nukkumiseen ja suihkussa käymiseen tarkoitettu, mutta en silti haluaisi ihan retkeilymajaankaan mennä.
Onko kellään kokemuksia esim. New Yorkerista tai muista saman alueen ja saman hintaluokan hotelleista?
Kiitos etukäteen!
New Yorker -hotelli, NYC
4
1079
Vastaukset
- poi
New Yorker on ihan ok. Hieno aula ja vähän nuhjuset huoneet jotka nyt todellakin kelpaa suihkutteluun ja nukkumiseen. Jos oma kylppäri ei oo must niin suosittelisin kuitenkin jotain hotel 17 tyylistä ratkaisua niin pääsee vähän halvemmalla.
Hotel 17 on tyylikäs pieni hotelli jossa rauhalliset huoneet ja kylppäri käytävällä. Tuttu mm. Woody Allenin elokuvasta Manhattanin murhamysteeri. www.hotel17ny.com - ..ihan hyvä
Oltiin New Yorkerissa viime vuonna viikon verran ja hotelli on ihan ok paikka. Huoneemme oli aika pieni ja hieman nuhjuinen, mutta kylppäro oli siisti ja siivous pelasi. Kävimme kuitenkin huoneessa vaan nukkumassa. Tykkäsin sijainnista, keskellä kaikkea ja metro lähellä.
- 8th avenue
Jos hotellilla ei halua muuta tehdä kuin nukkua ja peseytyä, niin kannatan New Yorkeria. Todella loistavalla paikalla kaupungin sydämessä.
New Yorker on hyvä valinta. Itse olin myös 5 päivää kyseisessä hotellissa. - Lova NYC
Sama homma. Kelpaa nukkumiseen ja suihkussa käyntiin erinomaisesti..Pahimmissakin on oltu ja nähty. Vietin siellä 5 yötä viime maaliskuussa. Ja hauskaa oli!! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244736- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483135- 542677
- 2062621
- 512609
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522338
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081549