hihitys

Vanessa ja Jari Kurrin toin...

Alissa Maijaliisa. Luin tästä Ilta-Sanomista. Kommentoikaa nimeä...
Onko kellään tietoa että mikä on isosisko Odessan toinen nimi??

6

828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cecilia

      Todella kaunis nimi tuo Alissa.Maijaliisahan tuli isovanhemmalta.
      Odessa,Melissa,Vanessa,Alissa kaikki hyvin kauniita nimiä,helppo lausua ja kirjoittaa,ja sopii suomalaiseenkin sukunimeen.
      Nuo nimet muuten valtavasti lisääntyneet.

      • tyhmä nyt

        tuo Melissa?


      • manta-täti vakavana

        "Odessa,Melissa,Vanessa,Alissa kaikki hyvin kauniita nimiä,helppo lausua ja kirjoittaa,ja sopii suomalaiseenkin sukunimeen." - Vai niin.

        Totta on, että ne on helppo lausua ja kirjoittaakin, jos tuntee kirjaimet.

        Mutta
        - että ne olisivat "kaikki hyvin kauniita" on asia josta voidaan hyvin olla eri mieltä
        - että sopisivat "suomalaiseen sukunimeen" ei ole todiste, siihen kun näkyy "sopivan" niin moni muukin
        - että ne olisivat "muuten valtavasti lisääntyneet" ei lainkaan pidä paikkaansa.

        Eivät ne ole mitään suomalaisia etunimiä, vaan kuuluvat jonkun silloin tällöin mainostamiin "uusiin kauniisiin nimiin".

        Niitä voisi "niminä" mieluumminkin rinnastaa ns. roskaruokaan.


      • Liinu
        manta-täti vakavana kirjoitti:

        "Odessa,Melissa,Vanessa,Alissa kaikki hyvin kauniita nimiä,helppo lausua ja kirjoittaa,ja sopii suomalaiseenkin sukunimeen." - Vai niin.

        Totta on, että ne on helppo lausua ja kirjoittaakin, jos tuntee kirjaimet.

        Mutta
        - että ne olisivat "kaikki hyvin kauniita" on asia josta voidaan hyvin olla eri mieltä
        - että sopisivat "suomalaiseen sukunimeen" ei ole todiste, siihen kun näkyy "sopivan" niin moni muukin
        - että ne olisivat "muuten valtavasti lisääntyneet" ei lainkaan pidä paikkaansa.

        Eivät ne ole mitään suomalaisia etunimiä, vaan kuuluvat jonkun silloin tällöin mainostamiin "uusiin kauniisiin nimiin".

        Niitä voisi "niminä" mieluumminkin rinnastaa ns. roskaruokaan.

        Onhan niitä ennekin kansainvälisiä nimiä tänne tullut,ja eipä niitä kummeksuta tänä päivänä .Käytössä ,kun ne vakiintuu,niin ei kukaan ajattele esim.Amandasta,että onpa erikoinen ulkolainen nimi! Odessat,Vanessat,Melissat saa koko ajan lisää suosioita,turha siinä on motkottaa ,että ovat nimene roskaruokaa.Aika kulkee eteenpäin ja nimet ajan mukana.Olishan se tosi OUTOA jo etunimet ei ikinä muuttuis täällä mihinkään!


    • donna

      Kyllähän se Vanessa, Odessa ja Alissa sointuu
      hyvin yhteen :-)
      Itse kyllä ajattelisin, että juuri tuo Alissa
      on vähän väkisin väännetty tohon muotoon, koska
      itse miellän sen enemmänkin Alisaksi(eli 1:llä s:llä)...
      Vaikea sanoa kummalla on ollut enemmän päätös valtaa
      nimeä valitessa:)
      Kai JariSSa on ollut myös miestä sanoa mielipiteensä:)

      • hyvin suloinen..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe