Hiljainen kesäpäivä toimistolla.... Osa 2

irstas_ukkomies

Olin ehtinyt hiukan hengähtää, ja kiskoa housut nilkoista ylös kun Krissekin palaili naistenhuoneesta meikkejään korjailemasta. Vaatteetkin olivat taas päällä, vaikka hän heiluttelikin stringejään kädessään hymyillen tuhmasti.
"Haittaako sua jos mä jätän nää pois toistaiseksi?" Krisse kysäisi kuin ohimennen
"Enköhän mä jotenkin sopeudu." naurahdin takaisin.
"Vieläkö sä jaksaisit kuvata?" Krisse kysyi ja heitti houkuttelevan hymyn perään.
"Enköhän mä siitäkin selviä..."
"Tänne sitten vaan..." Krisse huikkasi ja muitta mutkitta kävi nelinkontin sohvalle ja alkoi poseeraamaan kameralle. Mä en ollut uskoa tuuriani, tämä villikissa tosiaankin näytti päässeen vauhtiin. Asennot vaihtuivat, huoneet vaihtuivat, vaatteita oli välillä päällä enemmän, ja välillä vähemmän, enimmäkseen kuitenkin paljasta ihoa oli näkyvillä miellyttävän paljon...
"Sullahan seisoo taas..." mallini totesi vilkaistuaan kohoumaa housujeni etumuksessa.
"Musta olis huolestuttavaa jos ei seisois..." vastasin.
"Sille varmaan pitää tehdä jotain... sano vaan miten mä voin auttaa" Krisse hymyili aurinkoisesti.
"Katsotaampas... mennään tohon sun huoneeseesi"
"Ja sitten?" Krisse odotteli lisäohjeita pusero jo valmiiksi riisuttuna
"Laske rintsikoiden olkaimet, mutta pidä liivit päällä." sanoin, ja Krisse paljasti jälleen kerran kauniit rintansa.
"Ja sitten?"
"Nosta hame ylös ja kumarru pöydän päälle... selkä kunnolla notkolle..." Krisse totteli viivyttelemättä, ja näky oli todella houkutteleva.
"Mä en haluais hoputtaa, mut unohtaisitko sen kameran taas vähäks aikaa ja nussisit mua..." Krisse maanitteli... ikäänkuin siihen olisi ollut suuremmin tarvetta.
Menin Krissen viereen ja puristin pakaraa, ja samalla liutin kättäni märkää pillua kohti.
"Sähän olet ihan valmis pantavaksi..." viivyttelin tarkoituksella.
"No aiotko sä tehdä asialle jotain?" assarimme alkoi jo vähän kuulostaa hermostuneelta...
"Aionhan mä... Levitähän vielä vähän jalkojasi" sanoin asettuessani Krissen taakse ja avatessani samalla housujani. Kaluni ponnahti esiin niin kovana, ettei sekään kummempia lämmittelyjä tarvinnut... Annoin käsieni liukua Krissen selällä ja vyötäröllä... lantiolla ja pakaroilla. Asetin kaluni Krissen odottaville huulille, ja otin tukevan otteen vyötäröltä. Pidin Krissen tiukassa otteessa ja painoin kaluni kerta työnnöllä juurta myöden sisään, aloin työnnellä tasaiseen tahtiin, ja ihailin tuota kiinteää, kaunista perää ja katselin miten Krissen mehuista kiiltelevä kaluni liikkui sisään ja ulos. Olin monta kertaa miettinyt miltä tuntuisi naida tuota naista toimistolla puolipukeissa ja tässähän sitä viimein oltiin. Se, että Krissellä oli osa vaatteista puoliksi päällään teki tilanteesta vielä jotenkin houkuttelevamman. Krisse huohotti ja painoi peppuaan tiukemmin minua vasten. Kumarruin vähän eteenpäin, niin että sain käteni Krissen olkapäille ja pidin naista vielä voimakkaammin otteessani. Huohotustensa seassa Krisse pyyteli jatkamaan, eikä mulla muuta aikomusta ollutkaan. Krissen suu oli jo purkanut pahimmat paineet, joten saatoin nauttia tilanteesta toden teolla, eikä edes tarvinnut mietiskellä veroilmoituksen tekoa viivyttääkseni orgasmin tuloa. Olkapäillä olevista käsistä toinen otti luontevasti otteen Krissen hiuksista ja veti kevyesti. Krissen pää nousi vähän, ja selkä notkistui entisestään.
"Miltäs se kulli tuntuu?" kysyin Krisseltä joka inisi jotain vastaukseksi, eikä mun oikeastaan tarvinnutkaan saada selvää sanoista. Potkaisin housut nilkoista, etteivät ne suotta häiritsisi liiaksi. Seuraavaksi availin paidan nappeja päästäkseni eroon siitäkin ettei tarvitsisi pelätä sen sotkeentumistä Krissen nesteisiin.
"Sä olet melkoinen herkkuperse, vaikka se ei varmaan ole mikään uutinen sulle." Krisse ei taaskaan vastannut niin että olisin kuullut kunnolla. Toinen käteni oli edelleen kiinni Krissen hiuksissa, ja toinen puristeli ja venytteli pakaroita. Kostuni Krissen perään tutustumassa olleen käteni peukalon pikaisesti syljellä ja aloin pyörittelemään sitä Krissen anuksella.
"Mä en haluu peppuun..." Krisse huohotti
"Kyllä sinne yks sormi ainakin sopii... mä lopetan heti jos sattuu" vastasin naisen estelyihin, ja Krisse tuntui tyytyvän siihen. Pyörittelin peukaloa hitaasti aukolla ja milli milliltä annoin sen painua syvemmälle. Krisse ei ollut enää sanonut mitään, huohotus tosin kiihtyi siihen malliin että tuskinpa se pahaa teki.
"Miltäs se peukalo perseessä tuntuu, jotenkin mä luulen että sä tykkäät..." sanoin Krisselle samalla kun pyörittelin sormea hänen anuksessaan ja tiukensin otetta hiuksista.
"Joo... älä vaan lopeta... mä tuun ihan kohta..." Krisse huohotti vastaan. Mä tiukensin edelleen vähän otettani Krissestä ja samalla pallieni heilahdellessa Krisseä vasten tunsin että hänen oma kätensä liukui klitorikselle auttamaan orgasmin tuloa.
"Pane mua vielä lujempaa..." Krisse uikutti. Herrasmiehenä tottelin ja lisäsin kierroksia vaikkei ihan hissuksiin oltu menty tähänkään saakka. Krissen perse alkoi täristä ja pyöriä villisti ja koko nainen jännittyi kaarelle hetkeksi ennenkuin vapautus tuli. Krisse uikutti ja vapisi vatsallaan pöydällä. Pudotin oman tahtini reippasta panemisesta laiskanlaiseen naiskenteluun ja annoin Krisselle hetken toipumisaikaa...
"Sehän kävi nopsasti... toivottavasti rouva ei ole vielä ihan lopussa" kummarruin kuiskaamaan Krissen korvaan.
"No jos vartti on sun mielestä nopeaa... mut pitäähän meidän sutkin hoitaa loppuun..." Krisse vastasi ja kääntyi ympäri, pudotti hameensa lattialle ja istui pöydän reunalle tarjoten itsensä uudelleen kaluni nautinnoksi. Krissen veti kalustasi minut syliinsä ja ohjasi sykkivän elimen sisäänsä. Nyt oli Krissen vuoro puristella mun pakaroitani ja raapia selkääni, silloin kun ei roikkunut kaksin käsin kaulassani. Kielemme leikittelivät toistemme suissa, ja jälkeenpäin ajattelin että en varmaan olisi huomannut mitään vaikka Mannerheimintien iltapäiväruuhka olisi ohjattu kulkemaan käytävälle ohitsemme. Krissen oli pienessä nipussa sylissäni, polvet koukussa, polvitaipeet lepäsivät käsivarsillani. Kaluni jatkoi sisään ja ulos, vaihtelin tempoa ja nautin täysin siemauksin.
"Ihana kyrpä... kerro mitä sä haluat, mä haluan tyhjentää sun pallisi." Krisse huohotti korvaani.
"Mä teen nyt sitä mitä mä tällä hetkellä haluan. Nussin sua." vastasin kissani uteluun. Jatkoin työntöjäni, ja Krissekin tuntui nauttivan edelleen vaikka vaikuttikin siltä ettei toista seuraava orgasmi ollutkaan ihan heti tulossa. Kallistin Krisseä niin että toinen käteni pääsi hänen takapuolensa alle, ja upotin tällä kertaa keskisormeni Krissen anukseen. Tällä kertaa ei enää mitään vastustusta kuulunutkaan.
"Arvaa mitä mä haluaisin?" kysyin Krisseltä juuri samalla hetkellä kun puhelin alkoi pirisemään pöydällä... Soittoääni kertoi että puhelu tuli talon sisältä...
"Mun on varmaan pakko vastata ettei kukaan lähde katsomaan missä mä luuraan..." Krisse sanoi, ja niinhän se tietysti olikin. Päästin hänet otteestani ja hän kumartui kohti puhelinta ja otti puhelun suoraan kaiuttimeen... Kesätyttömme respasta siellä kyseli joidenkin papereiden paikkaa ja Krisse neuvoi parhaansa mukaan... Krisse oli taas niin houkuttelevasti peppu pystyssä puhelinta kohti nojautuneena, etten voinut vastustaa kiusausta vaan ohjasin kaluni taas takaapäin Krissen pilluun. Krisseltä pääsi pieni voihkaisu, jota kesätyttökin vähän ihmetteli ja Krisse totesi vain kolhaisseensa polvensa pöydän jalkaan. Pidin vauhtini hiljaisena, ettemme olis alkaneet pitämään niin kovaan ääntä että toisessa päässä olisi taatusti ymmärretty mitä yläkerrassa tapahtui. Tilanne oli todella kiihottava, Krisse puhelimessa samalla kun panin häntä hiljaksiin takaapäin. Aloin kiusata Krisseä lisää, ja hieroin samalla kevyesti hänen klitoristaan. Joko hänkin kiihottui tilanteesta melkoisesti, tai sitten klitoris oli vieläkin herkässä tilassa edellisen orgasmin jäljiltä. Kesärespan etsimät paperit eivät ilmeisesti tosiaankaan olleet siellä missä niiden piti, ja puhelu venyi ja venyi. Krissellä oli selvästi vaikeuksia pitää puheensa ja hengityksensä vakaina. Välillä hän vilkuili olkansa yli ja mä en voinut olla vinkkaamatta silmää ja virnistelemättä takaisin aiheuttaessani häiriötä puhelulle. Krisse otti nipun post-it lappuja ja kynän, ja raapusti päällimmäiselle "Sika ;) " Mä tulkitsin hymiön niin ettei ollut mitään syytä lopettaa. Meni vielä pari minuuttia ja mullakin alkoi hermot mennä vaikkei olosuhteissa suurempaa valittamista ollutkaan.
"Anteeksi häiriö, mutta mä tarvisin Krisseä nyt hetkeksi. Sopiiko että saat hetken päästä etsintäapua, mutta meidän pitäis ensin hoitaa yks juttu pois alta" huikkasin puhelun väliin...
"Okei. Mut ne paperit pitäis löytää aika pian" kesärespa vastasi vähän hämmentyneenä uudesta äänestä linjalla. Krisse katkaisi puhelun ja katsoi mua.
"Mä olin ihan varma että sä yrität panna mua perseeseen kun oon puhelimessa..." Krisse totesi olkansa yli.
"Sitäkö sä toivoit?"
"No en tosiaan... en mä vielä ainakaan uskalla sormea enempää sinne kokeilla"
"Nyt saat tulla sedän syliin istumaan" sanoin vetäytyessäni Krissen sisältä ja istahtaessani hänen tuoliinsä...
"Vai sedän... taidat olla mua muutaman vuoden nuorempi poikaseni..." Krisse naureskeli peruuttaessaan syliini.
"Puheet pois ja patukka paikalleen ja pylly pyörimään" sanoi ja läpsäytin Krisseä takapuolelle joka oli sopivasti tyrkyllä.
Pyörillä varustettu tuoli ei selvästikään ollut paras mahdollinen valinta, vaan se yritti vaellella aina omille teilleen Krissen muuten miellyttävän ratsastuksen aikana. Harmi sinällään, koska tästä asemasta pääsin mukavasti takaapäin kiinni Krissen rintoihin.
"Anna mä imen sut loppuun... " Krisse pyysi yrittäessään pysyä mun, kaluni ja tuolin matkassa.
"No tokihan sä saat lutkuttaa... mut mennään tohon kahvitilaan..."
Kahvitilassa ohjasin Krissen nelinkohtin sohvalle niin, että saatoin samalla ihailla tapahtumaa seinällä olevasta isosta peilistä.
"Sulle taitaa sperma maistua, kun ei toisenkin satsin haluat... nuole sitä kyrpää... just noin... ja suuhun taas" ohjasi Krisseä jatkuvasti ja nainen totteli jokaista vihjettä. Krissen huulet olivat ihanat pehmeät, ja kieli teki töitä antaumuksella. Imua oli riittävästi, nainen selvästikin halusi tehdä hyvää. Käsi auttoi kalun varressa, mutta suu teki suurimman työn ja otti vastaan suurimman osan kalusta eikä pelkkää terskaa. Käsittelystä olisi voinut nauttia vaikka kuinka pitkään, mutta pian alkoi tuntua siltä että imuttajani saa suun täytettä.
"Älä niele heti kaikkea, mä haluan että sä leikittelet mun lastillani"
"Jos sä niin haluat..." Krisse sanoi pikaisesti ja palautti kaluni suuhunsa ja aloitti syvän, voimakkaan liikkeen suullaan varoen kuitenkin taitavasti hampaitaan.
"Nyt tulee..." ähisin ja annoin lastin lähteä Krissen suuhun ja taas nappasin hänen päästään otteen jotta sain viimeiset pään liikkeet juuri haluamassani tahdissa...
"Anna osan valua kalun vartta pitkin ja näytä mitä sulle jäi suuhun..." sanoin Krisselle ja päästin irti otteeni. Edelleenkin Krisse teki juuri niinkuin pyysin, ja spermainen kaluni vapautui hänen suustaan. Krisse esitteli spermaista suutaan, työnsi vaalean tahmean nesteen peitossa olevan kielensäkin vähän ulos...
"Ja sitten nuoleskelet vähän aikaa mun spermaista kyrpääni..." jatkoin ohjeistusta... "Ja sitten nuolet sen puhtaaksi... viimeiseen pisaraan"
Krisse teki edelleen juuri niinkuin käskin, ja antoi vielä suunsa helliä veltostuvaa kaluani kunnes viimeinenkin tippa oli varmasti tallessa...
Lepäilimme hetken sohvalla, ennenkuin siirryimme takaisin Krissen huoneeseen ja aloimme pukea päällemme, jotta Krisse voisi ainakin mennä auttamaan paperijahdissa...

-- Ja taas saa kertoilla kannattaako näitä jorinoita jatkaa ---

1

15317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies27

      OSA 3, jatkoa vielä... eihän Krisse saanut vielä tuntea miltä kulli tuntuu pepussa...

      Ja entä respan tyttö...?

      Kirjoitathan lisää !!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      298
      3381
    2. 202
      2931
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2514
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      231
      1986
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1415
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      166
      1271
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    Aihe