voisko saada viestii niille BB:n teknikoille et txtii vois pistää useemminkin kehiin, ei vaan sillon ku porukat on makkaris tai bases. Usein ku moni bamlaa samaan aikaan on vaikee saada sanoist selvää.Jos ei ois hankalampaa vois vaik txtittää koko BB:n, inhottaa yöllä huudattaa masiinaa täysil, :)... ja silti ei sanoist saa selvää.- :(- ja snadi vinkki kuiteskin viel BB-valvojille- : sääntöihin vois viel kuuluu sxi-&törkeesanojen/ juttujen puhekielto!! Mua ainakin kiinnostaa se et kuka pärjää, EI SE kuka nai/runkkaa t. bamlaa muuten vaan törkeitä!!-Tajuun et siel porukka on "vaikees" tilantees, mut vois pikkusen funtsii et kaikki katsojat ei oo alle 20:iä, eikä kaikkii noi jutut kiinnosta, vaikka ite OHJELMA (tyyppinä) on kiinnostava..:) -Maku menee mauttomuuden myötä-ehkä se lisää niit alaikäsii tsiigaajii joilt toi pitäs olla kielletty, mut henk. koht. ajatellen ni mun ( tuttujenikin) täytyy lopettaa sinällään kiinnostavan ohjelman tsiigaaminen jos vaan noi em. asiat on aina tyrkyllä. Yököttää joidenkin "julkinen" nainti,joku moraali olis oltava..Tää ohjelma (BB) luo se kuvan et nuorilla ei TODELLAKAAN oo mieles ku viina ja sexi!! - Mieluummin kuuntelen vaikka "blondien juttuja" ku kattelen ala-arvosta s-törkyä..Onhan siel talossa muitakin, näyttäkää niitä.Noi S-hulluthan vaan luulee olevansa entistä coolimpia ku ne on tapetilla!! .- En todellakaan haluis uskoo et nykynuoret on vaan tota!!-On siel BB-talossakin ihan ihmisiä jotka ei usko et kaikki pitää olla vaan "sitä". Kuvatkaa, kuunnelkaa ja näyttäkää niitä enemän,please! - Ekajaksosta jo kävi selvä jako kuka on muutakin.. miks niiden on ollu pakko tulla mukaan tähän pelleilyyn? Miks vähemmistö nykysin saa suuremmat haloot?? Ei tissin tai peniksen/perseen näyttäminen tai siitä puhuminen tee ihmisestä tippaakaan fiksumpaa.Päinvastoin.. Mut jos tää suomalainen BB onkin tehty vaan niitä ajatellen, niin en voi ku valittaa....
Tsemppiä niille muutamille kunnon ihmiseille!!
Ja toivottavasti joku sananen menee tekijöillekin..jos ei muuta niin,please,ainakin se textitys!! / mul on tietty kans se kapula jolla saan noi "irstailijat kuriin.".( Maailmalla sitä kuulee ja sitä on ollu pakko ruveta sietää,..mutta TV:stä- KIITOS EI!!) Venatkaa nyt ainakin joku vuos et me "fossiilit" ollaan dementoituneita jo...paitsi et.. mitäs teidän skidit sit siit funtsii: tai toisinpäin:mitäs te härskihartikaiset ootte sit mieltä ku teidän skidit duuna niinku te ootte duunannu ja bamlaa niinku te bamlaatte nyt.. hehheh..tänkin on meikäläinen jo nähny..Valitettavasti joka tyypille tulee ikää lisää..
sheriffi Cesarille..
4
473
Vastaukset
En nyt sentään kuitenkaan millään tavalla ole BB-tuotantotiimissä mukana. Sinänsä kirjoituksesi oli kyllä oikein sopiva tänne.
- Prima
Niinpä, Ota tuosta kirjoituksesta sitten selvää, mitähän kouluja tuonkin kirjoittanut on käynyt
- miravaan
..siinäpä sulle miettimistä kun et edes kirjotettuu textii ymmärrä..ku ei nykysin voi pistää edes apuluokalle HEHHEH.. ei ne koulut vaan se järki..;D hauskaa jatkoo sullekin!! Oikeesti!!
- yhtäpötköä ja virheitä
miravaan kirjoitti:
..siinäpä sulle miettimistä kun et edes kirjotettuu textii ymmärrä..ku ei nykysin voi pistää edes apuluokalle HEHHEH.. ei ne koulut vaan se järki..;D hauskaa jatkoo sullekin!! Oikeesti!!
sheriffi Cesarille..
Kirjoittanut: miravaan 11.10.2005 klo 16.09
voisko saada viestii niille BB:n teknikoille et txtii vois pistää useemminkin kehiin, ei vaan sillon ku porukat on makkaris tai bases. Usein ku moni bamlaa samaan aikaan on vaikee saada sanoist selvää. Jos ei ois hankalampaa vois vaik txtittää koko BB:n, inhottaa yöllä huudattaa masiinaa täysil, :)... ja silti ei sanoist saa selvää.- :(-
ja snadi vinkki kuiteskin viel BB-valvojille- : sääntöihin vois viel kuuluu sxi-&törkeesanojen/ juttujen puhekielto!! Mua ainakin kiinnostaa se et kuka pärjää, EI SE kuka nai/runkkaa t. bamlaa muuten vaan törkeitä!!-Tajuun et siel porukka on "vaikees" tilantees, mut vois pikkusen funtsii et kaikki katsojat ei oo alle 20:iä, eikä kaikkii noi jutut kiinnosta, vaikka ite OHJELMA (tyyppinä) on kiinnostava..:) -Maku menee mauttomuuden myötä-ehkä se lisää niit alaikäsii tsiigaajii joilt toi pitäs olla kielletty, mut henk. koht. ajatellen ni mun ( tuttujenikin) täytyy lopettaa sinällään kiinnostavan ohjelman tsiigaaminen jos vaan noi em. asiat on aina tyrkyllä.
Yököttää joidenkin "julkinen" nainti,joku moraali olis oltava..Tää ohjelma (BB) luo se kuvan et nuorilla ei TODELLAKAAN oo mieles ku viina ja sexi!! - Mieluummin kuuntelen vaikka "blondien juttuja" ku kattelen ala-arvosta s-törkyä..Onhan siel talossa muitakin, näyttäkää niitä.Noi S-hulluthan vaan luulee olevansa entistä coolimpia ku ne on tapetilla!! .- En todellakaan haluis uskoo et nykynuoret on vaan tota!!-On siel BB-talossakin ihan ihmisiä jotka ei usko et kaikki pitää olla vaan "sitä". Kuvatkaa, kuunnelkaa ja näyttäkää niitä enemän,please!
- Ekajaksosta jo kävi selvä jako kuka on muutakin.. miks niiden on ollu pakko tulla mukaan tähän pelleilyyn? Miks vähemmistö nykysin saa suuremmat haloot?? Ei tissin tai peniksen/perseen näyttäminen tai siitä puhuminen tee ihmisestä tippaakaan fiksumpaa.Päinvastoin.. Mut jos tää suomalainen BB onkin tehty vaan niitä ajatellen, niin en voi ku valittaa....
Tsemppiä niille muutamille kunnon ihmiseille!!
Ja toivottavasti joku sananen menee tekijöillekin..jos ei muuta niin,please,ainakin se textitys!! / mul on tietty kans se kapula jolla saan noi "irstailijat kuriin.".( Maailmalla sitä kuulee ja sitä on ollu pakko ruveta sietää,..mutta TV:stä- KIITOS EI!!) Venatkaa nyt ainakin joku vuos et me "fossiilit" ollaan dementoituneita jo...paitsi et.. mitäs teidän skidit sit siit funtsii: tai toisinpäin:mitäs te härskihartikaiset ootte sit mieltä ku teidän skidit duuna niinku te ootte duunannu ja bamlaa niinku te bamlaatte nyt.. hehheh..
tänkin on meikäläinen jo nähny..Valitettavasti joka tyypille tulee ikää lisää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592