on Sweatmaster! Loistokeikka Motörheadin lämppärinä. Soittavat todella napakasti yhteen livenä ja tossu alkaa väistämättä vipattamaan. Vain Agnus puuttuu...
Suomen eisii/diisii...
7
1128
Vastaukset
Kuka toi Agnus on?
- motoboltsi
Agnus Yougn tietty! ;)
- väisci
motoboltsi kirjoitti:
Agnus Yougn tietty! ;)
Se on kyllä Angus Young...
- Jönssi
väisci kirjoitti:
Se on kyllä Angus Young...
Kröhöm... Eiköhän motoboltsi sen jo edellisellä viestillään kertonut, rivien välistä voi lukea...
Asiaan, mielenkiintoista, ei ole tuttu bändi. Muutenkin on ollut todella vaikeaa löytää samantyyppisiä bändejä kuin eikka deikka... (paitsi coverbändit tietty) Tämä on toisaalta erittäin hyväkin, onpahan saanut bändi soittaa erilaista musiikkia. Karmea ajatus jos hard rockista AC/DC:n tapaan olisi tullut joku hirveä muotityyli, tosin eihän se ykkösbändin suosiota olisi silti uhannut, mutta kuitenkin... Nyt AC/DC erottuu yhä massasta paremmin kuin juuri mikään bändi maailmassa. - kaskana
Jönssi kirjoitti:
Kröhöm... Eiköhän motoboltsi sen jo edellisellä viestillään kertonut, rivien välistä voi lukea...
Asiaan, mielenkiintoista, ei ole tuttu bändi. Muutenkin on ollut todella vaikeaa löytää samantyyppisiä bändejä kuin eikka deikka... (paitsi coverbändit tietty) Tämä on toisaalta erittäin hyväkin, onpahan saanut bändi soittaa erilaista musiikkia. Karmea ajatus jos hard rockista AC/DC:n tapaan olisi tullut joku hirveä muotityyli, tosin eihän se ykkösbändin suosiota olisi silti uhannut, mutta kuitenkin... Nyt AC/DC erottuu yhä massasta paremmin kuin juuri mikään bändi maailmassa.näin on
kaskana kirjoitti:
näin on
Suomen AC/DC on Coverbändi nimeltä Dirty Deeds Indeed. Kyseinen bändi soittaa Bon Scottin aikaisia AC/DC-legendoja, hyvä bändi myös livenä. Odotan innolla koska bändi tulisi keikalle Lahteen, keikkarintamalla on ollut viime aikoina hieman hiljaisempaa.
- DIRTYDEEDSinDEED
DarkFear kirjoitti:
Suomen AC/DC on Coverbändi nimeltä Dirty Deeds Indeed. Kyseinen bändi soittaa Bon Scottin aikaisia AC/DC-legendoja, hyvä bändi myös livenä. Odotan innolla koska bändi tulisi keikalle Lahteen, keikkarintamalla on ollut viime aikoina hieman hiljaisempaa.
Dirty deeds tänään Red Neckissä Jyväskylässä. Polkaise mopo käyntiin ja tule keikalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625