saako nuo kaapeliverkossa olevat salatut digi-tv kanavat jotenkin näkyviin puoli-ilmaiseksi? entäs kaapelikortti, mistä saa hakkeroidun kaapelikortin...
salatut kanavat
6
1876
Vastaukset
- ##ee¤¤
Siis ei saa.
- Kuussakaan
ole käyty. Kyllä ne auki saa. Eri asia, kuka ja miksi? Kaupallisen osaston TV-ohjelmia katseltuani, olen sitä mieltä, etten itse tule tarvitsemaan koko laitteita. Ellei ohjelmat parane.
- Eino-Kalevi
Omalla lautasantennilla saa mm. Travel Channel, CNN, BBC World, CNBC Europe, RTL, Sky News kanavat näkyviin täysin ilmaiseksi. Ja Eurosportin ja Music TV:n tietenkin, tosin ei suomenkielisiä.
Itse kaapeliverkon hakkeroinnin voi unohtaa.- tepi88
minkä kielinen mtv sitten sulla näkyy... joku euroopan yhteinen kenties...
tepi88 kirjoitti:
Saksankielinen on ilmainen. Samaten Italia.
- Eino-Kalevi
tepi88 kirjoitti:
Euroopan yhteistä MTV:tähän ei ole ollut enää vuosikausiin, eikä nyt ole enää edes pohjoismaiden yhteistä.
Tosin niissä maissa missä ei vielä ole omaa MTV:tä, näkyy kai jonkinlainen Euroopan MTV, mutta siitä en tiedä sen enempää.
No samaa roskaahan sitä tulee maassa kuin maassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503784
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342751Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262408- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1851736
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271397
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91198