saako nuo kaapeliverkossa olevat salatut digi-tv kanavat jotenkin näkyviin puoli-ilmaiseksi? entäs kaapelikortti, mistä saa hakkeroidun kaapelikortin...
salatut kanavat
6
1877
Vastaukset
- ##ee¤¤
Siis ei saa.
- Kuussakaan
ole käyty. Kyllä ne auki saa. Eri asia, kuka ja miksi? Kaupallisen osaston TV-ohjelmia katseltuani, olen sitä mieltä, etten itse tule tarvitsemaan koko laitteita. Ellei ohjelmat parane.
- Eino-Kalevi
Omalla lautasantennilla saa mm. Travel Channel, CNN, BBC World, CNBC Europe, RTL, Sky News kanavat näkyviin täysin ilmaiseksi. Ja Eurosportin ja Music TV:n tietenkin, tosin ei suomenkielisiä.
Itse kaapeliverkon hakkeroinnin voi unohtaa.- tepi88
minkä kielinen mtv sitten sulla näkyy... joku euroopan yhteinen kenties...
tepi88 kirjoitti:
Saksankielinen on ilmainen. Samaten Italia.
- Eino-Kalevi
tepi88 kirjoitti:
Euroopan yhteistä MTV:tähän ei ole ollut enää vuosikausiin, eikä nyt ole enää edes pohjoismaiden yhteistä.
Tosin niissä maissa missä ei vielä ole omaa MTV:tä, näkyy kai jonkinlainen Euroopan MTV, mutta siitä en tiedä sen enempää.
No samaa roskaahan sitä tulee maassa kuin maassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1067678
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075848- 835137
- 1394516
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113200- 552937
- 572881
- 612427
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102424Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562026