Raisa Räisänen

Tämän päivän aamulehdessä oli tietoa,että poliisi etsii nyt autoa jolla Raisa olisi voitu ottaa kyytiin Tampereen keskustasta katoamispäivänä.

7

2547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alusta alkaen

Ja jos ei ole, se vain osoittaa tutkijoiden tason. Ehkäpä joskus löytyy syyllinen, "nils", jota syytetään, jospa se tunnustaisi, että saataisiin juttu ratkaistua.

• kaikki -

vintit, kellarit, ym vastaavat paikat. Jospa joku piilottelee kadonneita luurankoja jossain..... tuli vaan mieleen käydessäni vanhan talon vintissä, vuosikausia lukittuna olleita komeroita, vanhan haju,
      katoamispaikan läheisyydessä asui ainakin niihin aikoihin melkoisia hihhuleita, vaikkakin autokyyti on todennäköinen vaihtoehto, silloin voikin kysyä, oliko kyyditsijä joku tuttava.

• en mä vaan muista mistään lukeneeni,että vuonna 99 olisi etsitty autoa joka liittyisi Raisan katoamiseen!Vasta nyt ensimmäisen kerran kuulen siitä..

• mutta eiköhän
        Leena kirjoitti:

en mä vaan muista mistään lukeneeni,että vuonna 99 olisi etsitty autoa joka liittyisi Raisan katoamiseen!Vasta nyt ensimmäisen kerran kuulen siitä..

Liikkeiden ym kameroita tarkasteltu melko tarkasti jos niistä olisi löytynyt jotain kiinnostavaa. Eipä taittu silloin kyllä haeskella tuollaisia autoja joita AL esitteli, nuo ovat melko yleisiä merkkejä, mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä löytyy.

• mutta eiköhän kirjoitti:

Liikkeiden ym kameroita tarkasteltu melko tarkasti jos niistä olisi löytynyt jotain kiinnostavaa. Eipä taittu silloin kyllä haeskella tuollaisia autoja joita AL esitteli, nuo ovat melko yleisiä merkkejä, mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä löytyy.

siinä oli juttua Raisasta..poliisi tutkii katoamista kuulemma murhana..

• vai murhana
        Leena kirjoitti:

siinä oli juttua Raisasta..poliisi tutkii katoamista kuulemma murhana..

En lue noita roskalehtiä, siksi ei aina kaikkea tiedä. Vai jotta murhana, onkohan se vaan päähänpisto, tähän saakka juttu on ollut katoaminen, tosin tyhmempikin alkaa tajuamaan, että jotakin epäluonnollista katoamiseen liittyy. Murha epäilys viittaisi sitten niihin tuttaviin !!! Jotenkin itse olen alusta alkaen ajatellut jonkun tutun olevan mukana jutussa. Menisikö urheilija-tyttö vieraaseen autoon, eikö yleensä urheilullisilla ole myös järkeä päässä. Jos ei päässä sitten ollut liikaa alkoholia.

• blackmagictiger
        vai murhana kirjoitti:

En lue noita roskalehtiä, siksi ei aina kaikkea tiedä. Vai jotta murhana, onkohan se vaan päähänpisto, tähän saakka juttu on ollut katoaminen, tosin tyhmempikin alkaa tajuamaan, että jotakin epäluonnollista katoamiseen liittyy. Murha epäilys viittaisi sitten niihin tuttaviin !!! Jotenkin itse olen alusta alkaen ajatellut jonkun tutun olevan mukana jutussa. Menisikö urheilija-tyttö vieraaseen autoon, eikö yleensä urheilullisilla ole myös järkeä päässä. Jos ei päässä sitten ollut liikaa alkoholia.

raisa oli mua vuoden vanhempi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      103
      6402
    2. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      123
      3067
    3. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      314
      2847
    4. Kirjoita

… jotakin minkä vain kaivattusi tietää
      Ikävä
      149
      2736
    5. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      37
      2368
    6. Tyhmä persuväite = köyhä argumentti

Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en
      Maailman menoa
      77
      2323
    7. Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on

Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a
      Maailman menoa
      76
      1780
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1755
    9. Haluan sut

Voitaisiinko tutustua paremmin toisiimme? Ovi on aina auki sinulle. Lähelle.
      Ikävä
      63
      1726
    10. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1528
    Aihe