Raisa Räisänen

Tämän päivän aamulehdessä oli tietoa,että poliisi etsii nyt autoa jolla Raisa olisi voitu ottaa kyytiin Tampereen keskustasta katoamispäivänä.

7

2558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alusta alkaen

      Ja jos ei ole, se vain osoittaa tutkijoiden tason. Ehkäpä joskus löytyy syyllinen, "nils", jota syytetään, jospa se tunnustaisi, että saataisiin juttu ratkaistua.

    • kaikki -

      vintit, kellarit, ym vastaavat paikat. Jospa joku piilottelee kadonneita luurankoja jossain..... tuli vaan mieleen käydessäni vanhan talon vintissä, vuosikausia lukittuna olleita komeroita, vanhan haju,
      katoamispaikan läheisyydessä asui ainakin niihin aikoihin melkoisia hihhuleita, vaikkakin autokyyti on todennäköinen vaihtoehto, silloin voikin kysyä, oliko kyyditsijä joku tuttava.

      • en mä vaan muista mistään lukeneeni,että vuonna 99 olisi etsitty autoa joka liittyisi Raisan katoamiseen!Vasta nyt ensimmäisen kerran kuulen siitä..


      • mutta eiköhän
        Leena kirjoitti:

        en mä vaan muista mistään lukeneeni,että vuonna 99 olisi etsitty autoa joka liittyisi Raisan katoamiseen!Vasta nyt ensimmäisen kerran kuulen siitä..

        Liikkeiden ym kameroita tarkasteltu melko tarkasti jos niistä olisi löytynyt jotain kiinnostavaa. Eipä taittu silloin kyllä haeskella tuollaisia autoja joita AL esitteli, nuo ovat melko yleisiä merkkejä, mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä löytyy.


      • mutta eiköhän kirjoitti:

        Liikkeiden ym kameroita tarkasteltu melko tarkasti jos niistä olisi löytynyt jotain kiinnostavaa. Eipä taittu silloin kyllä haeskella tuollaisia autoja joita AL esitteli, nuo ovat melko yleisiä merkkejä, mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä löytyy.

        siinä oli juttua Raisasta..poliisi tutkii katoamista kuulemma murhana..


      • vai murhana
        Leena kirjoitti:

        siinä oli juttua Raisasta..poliisi tutkii katoamista kuulemma murhana..

        En lue noita roskalehtiä, siksi ei aina kaikkea tiedä. Vai jotta murhana, onkohan se vaan päähänpisto, tähän saakka juttu on ollut katoaminen, tosin tyhmempikin alkaa tajuamaan, että jotakin epäluonnollista katoamiseen liittyy. Murha epäilys viittaisi sitten niihin tuttaviin !!! Jotenkin itse olen alusta alkaen ajatellut jonkun tutun olevan mukana jutussa. Menisikö urheilija-tyttö vieraaseen autoon, eikö yleensä urheilullisilla ole myös järkeä päässä. Jos ei päässä sitten ollut liikaa alkoholia.


      • blackmagictiger
        vai murhana kirjoitti:

        En lue noita roskalehtiä, siksi ei aina kaikkea tiedä. Vai jotta murhana, onkohan se vaan päähänpisto, tähän saakka juttu on ollut katoaminen, tosin tyhmempikin alkaa tajuamaan, että jotakin epäluonnollista katoamiseen liittyy. Murha epäilys viittaisi sitten niihin tuttaviin !!! Jotenkin itse olen alusta alkaen ajatellut jonkun tutun olevan mukana jutussa. Menisikö urheilija-tyttö vieraaseen autoon, eikö yleensä urheilullisilla ole myös järkeä päässä. Jos ei päässä sitten ollut liikaa alkoholia.

        raisa oli mua vuoden vanhempi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe