Tämän päivän aamulehdessä oli tietoa,että poliisi etsii nyt autoa jolla Raisa olisi voitu ottaa kyytiin Tampereen keskustasta katoamispäivänä.
Raisa Räisänen
7
2526
Vastaukset
- alusta alkaen
Ja jos ei ole, se vain osoittaa tutkijoiden tason. Ehkäpä joskus löytyy syyllinen, "nils", jota syytetään, jospa se tunnustaisi, että saataisiin juttu ratkaistua.
- kaikki -
vintit, kellarit, ym vastaavat paikat. Jospa joku piilottelee kadonneita luurankoja jossain..... tuli vaan mieleen käydessäni vanhan talon vintissä, vuosikausia lukittuna olleita komeroita, vanhan haju,
katoamispaikan läheisyydessä asui ainakin niihin aikoihin melkoisia hihhuleita, vaikkakin autokyyti on todennäköinen vaihtoehto, silloin voikin kysyä, oliko kyyditsijä joku tuttava.en mä vaan muista mistään lukeneeni,että vuonna 99 olisi etsitty autoa joka liittyisi Raisan katoamiseen!Vasta nyt ensimmäisen kerran kuulen siitä..
- mutta eiköhän
Leena kirjoitti:
en mä vaan muista mistään lukeneeni,että vuonna 99 olisi etsitty autoa joka liittyisi Raisan katoamiseen!Vasta nyt ensimmäisen kerran kuulen siitä..
Liikkeiden ym kameroita tarkasteltu melko tarkasti jos niistä olisi löytynyt jotain kiinnostavaa. Eipä taittu silloin kyllä haeskella tuollaisia autoja joita AL esitteli, nuo ovat melko yleisiä merkkejä, mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä löytyy.
mutta eiköhän kirjoitti:
Liikkeiden ym kameroita tarkasteltu melko tarkasti jos niistä olisi löytynyt jotain kiinnostavaa. Eipä taittu silloin kyllä haeskella tuollaisia autoja joita AL esitteli, nuo ovat melko yleisiä merkkejä, mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä löytyy.
siinä oli juttua Raisasta..poliisi tutkii katoamista kuulemma murhana..
- vai murhana
Leena kirjoitti:
siinä oli juttua Raisasta..poliisi tutkii katoamista kuulemma murhana..
En lue noita roskalehtiä, siksi ei aina kaikkea tiedä. Vai jotta murhana, onkohan se vaan päähänpisto, tähän saakka juttu on ollut katoaminen, tosin tyhmempikin alkaa tajuamaan, että jotakin epäluonnollista katoamiseen liittyy. Murha epäilys viittaisi sitten niihin tuttaviin !!! Jotenkin itse olen alusta alkaen ajatellut jonkun tutun olevan mukana jutussa. Menisikö urheilija-tyttö vieraaseen autoon, eikö yleensä urheilullisilla ole myös järkeä päässä. Jos ei päässä sitten ollut liikaa alkoholia.
- blackmagictiger
vai murhana kirjoitti:
En lue noita roskalehtiä, siksi ei aina kaikkea tiedä. Vai jotta murhana, onkohan se vaan päähänpisto, tähän saakka juttu on ollut katoaminen, tosin tyhmempikin alkaa tajuamaan, että jotakin epäluonnollista katoamiseen liittyy. Murha epäilys viittaisi sitten niihin tuttaviin !!! Jotenkin itse olen alusta alkaen ajatellut jonkun tutun olevan mukana jutussa. Menisikö urheilija-tyttö vieraaseen autoon, eikö yleensä urheilullisilla ole myös järkeä päässä. Jos ei päässä sitten ollut liikaa alkoholia.
raisa oli mua vuoden vanhempi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947803- 374127
- 483680
- 2533338
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442928Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna222827Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402782- 1482670
- 462653
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292599