Tiukennettua linjanvetoa

Olen käynyt keskustelua BB-palstasta Suomi24:n kanssa ja saanut luvan puuttua samankaltaisten aloitusten tulvaan; Ote lähettämästäni mailista:

"BB-palstaa vaivaa viestin tulva. "Tosi-tv palstat" etusivulla kun katsoo niin esim "idols" palstalla uusia viestejä 39 (Sillä palstalla viime viikon luetuin viesti), niin BB-palstalla uusia viestejä 500! (palstalla viikon toiseksi luetuin viesti).

Sunnuntai on palstallakin tietysti vilkkain päivä kun tulee talkshow, mutta on se hurjaa kun tunnissa tulee sivullinen aloituksia, vaikka olenkin poistamassa asiattomimmat viestit. Palstan siis täyttävät viestit jossa kehoitetaan äänestämään joku asukas pois. Näitähän palstalle voi toki laittaa mutta kun samanlaisia viestejä tulee kokoajan omina aloituksinaan niin se tappaa kaiken keskustelun. Mikään viesti ei ehdi olemaan etusivulla kauaan, jolloin siihen ei ehditä juurikaan kommentoimaankaan."
.....................................

BB-palstan etusivulle kuvaukseen on nyt lisätty teksti: "Pidetään palsta siistinä. Tarkistathan löytyiskö aiheesta jo keskustelunavaus." Tuota voin/aion käyttää perusteena poistoille jos selvästi on kyse turhasta aloituksesta.

Edelleenkään en yritä rajoittaa mielipiteitä enkä olla puolueellinen ketään asukasta kohtaan/vastaan. Kyse on vain palstan toimivuudesta ja mielekkyydestä sellaisena palstana jota on totuttu siteeraamaan "internetin Keskustelupalstana"

5

1074

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • tyhmänä

miksei tähän systeemiin saa sellaista kuin jossain muissa keskusteluforumeissa on että viimeksi vastattu pomppaa ensimmäiseksi?

• tyhmänä kirjoitti:

miksei tähän systeemiin saa sellaista kuin jossain muissa keskusteluforumeissa on että viimeksi vastattu pomppaa ensimmäiseksi?

niin.. Tämä palsta on tällainen. Sellaisiakin palstoja on ja ovat kyllä helppoja seurata.En osaa sanoa saisiko tällaiseen palstaan tuollaista ominaisuutta

• FCD-man

Poista ketju heti jos otsikko on perseestä..

• ja lakkaa

lässyttämästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3447
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3127
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2624
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2386
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2086
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1647
    Aihe