Eli jos on ruumiiltaan nainen ja tuntee itsensä mieheksi. Niin eikö silloin pitäisi olla seksuaalisesti kiinostunut naisista tai toisita trans-ihmisistä?
Vai onko ihan "normaalia", että miehet vain kiinostaa?
Voiko transu olla ns. hetero?
9
3706
Vastaukset
- limppu
voi.
jos on ruumiiltaan nainen ja tuntee itsensä mieheksi voi olla seksuaalisesti kiinnostunut miehistä, naisista, transsukupuolisista, intersukupuolisista, ihan kestä ikinä sitten sattuukin tykkäämään.
transsukupuolisuus liittyy vain ja ainoastaan sukupuolisuuteen, ei seksuaalisuuteen. ensin kannattaa hoitaa kuntoon sukupuolisuus, sen jälkeen voi keskittyä siihen, keneen on seksuaalisesti mieltynyt.
myös transvestiitti voi olla seksuaalisesti kiinnostunut niin miehistä, naisista, transsukupuo.. jne.
kenenkään ei "pidä" mitään ja minusta se on hienoa.- ihminen
Oli tosi tyhmä kysymys. Kiva, että vastasit siihen kuitenkin.
- asiasta
ihminen kirjoitti:
Oli tosi tyhmä kysymys. Kiva, että vastasit siihen kuitenkin.
Jos on fyysisesti naiseksi syntynyt ja tuntee olevansa mies joka tykkää naisista - silloin on hetero.
Jos on fyysisesti mieheksi syntynyt ja tuntee olevansa nainen joka tykkää miehistä - silloin on hetero.
Jos on fyysisesti naiseksi syntynyt ja tuntee olevansa mies joka tykkää miehistä - silloin on homo.
Jos on fyysisesti mieheksi syntynyt ja tuntee olevansa nainen joka tykkää naisista - silloin on lesbo. - jos on
asiasta kirjoitti:
Jos on fyysisesti naiseksi syntynyt ja tuntee olevansa mies joka tykkää naisista - silloin on hetero.
Jos on fyysisesti mieheksi syntynyt ja tuntee olevansa nainen joka tykkää miehistä - silloin on hetero.
Jos on fyysisesti naiseksi syntynyt ja tuntee olevansa mies joka tykkää miehistä - silloin on homo.
Jos on fyysisesti mieheksi syntynyt ja tuntee olevansa nainen joka tykkää naisista - silloin on lesbo.fyysisesti nainen ja rakastaa naisia sekä tuntee itsensä useimmiten naiseksi, mutta tykkää käyttää enempi jätkien vaatteita kuin selvästi tytöille suunnattuja vaatteita, onko silloin lesbo jossa esiintyy transvestisuutta?
- Kelju
jos on kirjoitti:
fyysisesti nainen ja rakastaa naisia sekä tuntee itsensä useimmiten naiseksi, mutta tykkää käyttää enempi jätkien vaatteita kuin selvästi tytöille suunnattuja vaatteita, onko silloin lesbo jossa esiintyy transvestisuutta?
Ei välttämättä...rekkalesbo sopii minusta parhaiten kuvaukseesi.
- Le.Petit.Mort
Kelju kirjoitti:
Ei välttämättä...rekkalesbo sopii minusta parhaiten kuvaukseesi.
Voi sitä olla transvestiittikin. Mutta tuo rajanveto on tosi tosi tosi hankala. Ehkä sanoisin, että butch:ista transvestismiin siirrytään viimeistään siinä vaiheessa, kun aletaan partailemaan.
- Anonyymi
asiasta kirjoitti:
Jos on fyysisesti mieheksi syntynyt ja tuntee olevansa nainen joka tykkää naisista - silloin on lesbo.voihan se olla muukin kuin lesbo
- Anonyymi
Minä olen ruumiiltani mies mutta tunnen itseni naiseksi. Olen kiinnostunut vain miehistä ja aina naisena olen miesten kanssa ja täysin naisena mua kohdellaankin. Enn tee miehhillä mitään mitä nainen ei pysty eli minä en pane ketään. Vain mua pannaan ja otan suihin yksipuolisesti.
- Anonyymi
Lisään että hetero naiseksi siis koen itseni.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk306201Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin193244Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521390Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_181345Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.251234PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1651199- 1301041
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport441028- 39926
- 145840