Voiko transu olla ns. hetero?

ihminen

Eli jos on ruumiiltaan nainen ja tuntee itsensä mieheksi. Niin eikö silloin pitäisi olla seksuaalisesti kiinostunut naisista tai toisita trans-ihmisistä?
Vai onko ihan "normaalia", että miehet vain kiinostaa?

9

3706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • limppu

voi.

jos on ruumiiltaan nainen ja tuntee itsensä mieheksi voi olla seksuaalisesti kiinnostunut miehistä, naisista, transsukupuolisista, intersukupuolisista, ihan kestä ikinä sitten sattuukin tykkäämään.

transsukupuolisuus liittyy vain ja ainoastaan sukupuolisuuteen, ei seksuaalisuuteen. ensin kannattaa hoitaa kuntoon sukupuolisuus, sen jälkeen voi keskittyä siihen, keneen on seksuaalisesti mieltynyt.

myös transvestiitti voi olla seksuaalisesti kiinnostunut niin miehistä, naisista, transsukupuo.. jne.

kenenkään ei "pidä" mitään ja minusta se on hienoa.

• ihminen

Oli tosi tyhmä kysymys. Kiva, että vastasit siihen kuitenkin.

• asiasta
        ihminen kirjoitti:

Oli tosi tyhmä kysymys. Kiva, että vastasit siihen kuitenkin.

Jos on fyysisesti naiseksi syntynyt ja tuntee olevansa mies joka tykkää naisista - silloin on hetero.

Jos on fyysisesti mieheksi syntynyt ja tuntee olevansa nainen joka tykkää miehistä - silloin on hetero.

Jos on fyysisesti naiseksi syntynyt ja tuntee olevansa mies joka tykkää miehistä - silloin on homo.

Jos on fyysisesti mieheksi syntynyt ja tuntee olevansa nainen joka tykkää naisista - silloin on lesbo.

• jos on
        asiasta kirjoitti:

Jos on fyysisesti naiseksi syntynyt ja tuntee olevansa mies joka tykkää naisista - silloin on hetero.

Jos on fyysisesti mieheksi syntynyt ja tuntee olevansa nainen joka tykkää miehistä - silloin on hetero.

Jos on fyysisesti naiseksi syntynyt ja tuntee olevansa mies joka tykkää miehistä - silloin on homo.

Jos on fyysisesti mieheksi syntynyt ja tuntee olevansa nainen joka tykkää naisista - silloin on lesbo.

fyysisesti nainen ja rakastaa naisia sekä tuntee itsensä useimmiten naiseksi, mutta tykkää käyttää enempi jätkien vaatteita kuin selvästi tytöille suunnattuja vaatteita, onko silloin lesbo jossa esiintyy transvestisuutta?

• Kelju
        jos on kirjoitti:

fyysisesti nainen ja rakastaa naisia sekä tuntee itsensä useimmiten naiseksi, mutta tykkää käyttää enempi jätkien vaatteita kuin selvästi tytöille suunnattuja vaatteita, onko silloin lesbo jossa esiintyy transvestisuutta?

Ei välttämättä...rekkalesbo sopii minusta parhaiten kuvaukseesi.

• Le.Petit.Mort
        Kelju kirjoitti:

Ei välttämättä...rekkalesbo sopii minusta parhaiten kuvaukseesi.

Voi sitä olla transvestiittikin. Mutta tuo rajanveto on tosi tosi tosi hankala. Ehkä sanoisin, että butch:ista transvestismiin siirrytään viimeistään siinä vaiheessa, kun aletaan partailemaan.

• Anonyymi
        asiasta kirjoitti:

voihan se olla muukin kuin lesbo

• Anonyymi

Minä olen ruumiiltani mies mutta tunnen itseni naiseksi. Olen kiinnostunut vain miehistä ja aina naisena olen miesten kanssa ja täysin naisena mua kohdellaankin. Enn tee miehhillä mitään mitä nainen ei pysty eli minä en pane ketään. Vain mua pannaan ja otan suihin yksipuolisesti.

• Anonyymi

Lisään että hetero naiseksi siis koen itseni.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      30
      6201
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      19
      3244
    3. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      52
      1390
    4. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      18
      1345
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      25
      1234
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      165
      1199
    7. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      130
      1041
    8. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      44
      1028
    9. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      39
      926
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      145