meneekö 50000 euron palkinnosta verot?
jos menee niin eihän se ole mikään palkinto
maksaakohan subbari verot?
50000 e - verot?
5
1008
Vastaukset
- tässä ohjelmassa
on asiat hoidettu sillälailla että voittaja saa rahat. Toisin ku siinä ihmeen talonrakennusohjelmassa...
Yleensä mainitaan jos voitto on "puhtaana käteen". Lehtitalojen palkinnoista ja Veikkauksen arpajaisvoitoista on verot maksettu valmiiksi.
- verooo
Jotenkin tuntuu, että lisäveroprossan mukaan menee.
- Mr Knowhow
Jos hilloista ei menis veroa, niin totta munassa ne mainostais "puhtaana käteen". Esim Haluatko miljonääriksi skabassa otetaan palkinnosta lisäprosentin mukaan vero. Voitin 75000mk aikoinaan ja vitutti maksaa n60%veroa siitä....
- autsista
Verotus menee siten, että mitä enemmän tienaa, sen ankarampi veroprossa.
Kaikki kokovuoden tienestit vaikuttavat sen, että paljonko sitä veroa oikeasti maksaa. Jos päätulot sivutulot menee siten, että päätuloista maksaa 25% ja sivutuloista 60%, niin ei niistä sivutuloista lopullisessa verotuksssa joudu maksamaan -60% veroa... (paitsi jos ne sivutulot olisivat aivan massiiviset)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968