Nuori

Viola

Onkohan kellään kokemusta siitä, miten 16 v nuorimies viihtyy Dominikaaneissa lomalla 2 viikkoa? Onko sen ikäiselle siellä mitään mielenkiintoista vai tuleeko aika pitkäksi?
Tietysti on nuoresta itsestä kiinni, mistä on kiinnostunut, mutta noin yleensä.
Pitäis tässä kohtapuoliin lyödä lukkoon, lähteekö mukaan vai ei.

5

1344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joni

      No sehän riippuu ihan minne menee ja mistä pitää. Cabareteen vaan niin kyllä ainakin vesiurheilumahdollisuuksia riittää ja noin 18-25 vuotiaita amerikkalaisia ja eurooppalaisia turisteja on tosi paljon.
      Retkelle voi lähteä koskenlaskuun joka oli mielestäni meidän matkan paras päivä.
      Mutta jos olet menossa joihinkin suljettuihin all inclusive alueille niin tekemistä taitaa olla aika paljon huonommin ja keski-ikä lähemmäs 50. Itse en ole ollut näissä suljetoissa alueissa mutta vanhemmat kävi viime talvena ja sanoivat että on aika eläkeläispaikkoja.

      • Viola

        Kiitos vastauksestasi Joni.
        Meillä ei edes tilattu all inclusive-juttua.
        Olemmekin vähän sellaisia kuleksijoita. Ei jakseta vaan olla ja löhöillä. Pitää nähdä paikallista tavallista elämää. Ja vielä parempi kun on jotain koskenlaskua ja sen sellaista. Luulisin, että viihtymään tullaan kaikki.


      • noora-dominicana
        Viola kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi Joni.
        Meillä ei edes tilattu all inclusive-juttua.
        Olemmekin vähän sellaisia kuleksijoita. Ei jakseta vaan olla ja löhöillä. Pitää nähdä paikallista tavallista elämää. Ja vielä parempi kun on jotain koskenlaskua ja sen sellaista. Luulisin, että viihtymään tullaan kaikki.

        heii!mina itse olen 18v tyttonen ja asun taalla dommareis. ja tekemistahan riittaa,porukka taal tykkaa pitaa hauskaa,juoda,tanssia..kayda baareis ja rannoilla. iha yleista hengailua ja vesiurheilua ja kaikkee. tervetuloa!


      • lähtijä
        noora-dominicana kirjoitti:

        heii!mina itse olen 18v tyttonen ja asun taalla dommareis. ja tekemistahan riittaa,porukka taal tykkaa pitaa hauskaa,juoda,tanssia..kayda baareis ja rannoilla. iha yleista hengailua ja vesiurheilua ja kaikkee. tervetuloa!

        Hei! Sä varmaankin osaat kertoo mulle, onko siellä myynnissä joulukalntereita mm suklaa-kalentereita? Onko se heille miten tuttu-juttu? Olen itse tulossa tässä lähipäivänä ja ajattelin tuoda tutuille lapsille suklaa-kalentereita, jos se ei ole heille mitenkään tuttu? Olisivat varmaan kovin mielissään sellaisesta.


      • noora-dominicana
        lähtijä kirjoitti:

        Hei! Sä varmaankin osaat kertoo mulle, onko siellä myynnissä joulukalntereita mm suklaa-kalentereita? Onko se heille miten tuttu-juttu? Olen itse tulossa tässä lähipäivänä ja ajattelin tuoda tutuille lapsille suklaa-kalentereita, jos se ei ole heille mitenkään tuttu? Olisivat varmaan kovin mielissään sellaisesta.

        tuota tuota. taalla on kaikki jouluvalmistelut jo aloitettu mutta en kylla ole missaan tormannyt joulukalentereihin eika kukaan ole maininnut asiasta.. joten voi oolla ihan hyva idea tuoda semmoset ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3504
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      228
      2142
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1682
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1557
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1414
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      289
      1289
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1131
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1121
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1117
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      956
    Aihe