Onkohan kellään kokemusta siitä, miten 16 v nuorimies viihtyy Dominikaaneissa lomalla 2 viikkoa? Onko sen ikäiselle siellä mitään mielenkiintoista vai tuleeko aika pitkäksi?
Tietysti on nuoresta itsestä kiinni, mistä on kiinnostunut, mutta noin yleensä.
Pitäis tässä kohtapuoliin lyödä lukkoon, lähteekö mukaan vai ei.
Nuori
5
1363
Vastaukset
- Joni
No sehän riippuu ihan minne menee ja mistä pitää. Cabareteen vaan niin kyllä ainakin vesiurheilumahdollisuuksia riittää ja noin 18-25 vuotiaita amerikkalaisia ja eurooppalaisia turisteja on tosi paljon.
Retkelle voi lähteä koskenlaskuun joka oli mielestäni meidän matkan paras päivä.
Mutta jos olet menossa joihinkin suljettuihin all inclusive alueille niin tekemistä taitaa olla aika paljon huonommin ja keski-ikä lähemmäs 50. Itse en ole ollut näissä suljetoissa alueissa mutta vanhemmat kävi viime talvena ja sanoivat että on aika eläkeläispaikkoja.- Viola
Kiitos vastauksestasi Joni.
Meillä ei edes tilattu all inclusive-juttua.
Olemmekin vähän sellaisia kuleksijoita. Ei jakseta vaan olla ja löhöillä. Pitää nähdä paikallista tavallista elämää. Ja vielä parempi kun on jotain koskenlaskua ja sen sellaista. Luulisin, että viihtymään tullaan kaikki. - noora-dominicana
Viola kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi Joni.
Meillä ei edes tilattu all inclusive-juttua.
Olemmekin vähän sellaisia kuleksijoita. Ei jakseta vaan olla ja löhöillä. Pitää nähdä paikallista tavallista elämää. Ja vielä parempi kun on jotain koskenlaskua ja sen sellaista. Luulisin, että viihtymään tullaan kaikki.heii!mina itse olen 18v tyttonen ja asun taalla dommareis. ja tekemistahan riittaa,porukka taal tykkaa pitaa hauskaa,juoda,tanssia..kayda baareis ja rannoilla. iha yleista hengailua ja vesiurheilua ja kaikkee. tervetuloa!
- lähtijä
noora-dominicana kirjoitti:
heii!mina itse olen 18v tyttonen ja asun taalla dommareis. ja tekemistahan riittaa,porukka taal tykkaa pitaa hauskaa,juoda,tanssia..kayda baareis ja rannoilla. iha yleista hengailua ja vesiurheilua ja kaikkee. tervetuloa!
Hei! Sä varmaankin osaat kertoo mulle, onko siellä myynnissä joulukalntereita mm suklaa-kalentereita? Onko se heille miten tuttu-juttu? Olen itse tulossa tässä lähipäivänä ja ajattelin tuoda tutuille lapsille suklaa-kalentereita, jos se ei ole heille mitenkään tuttu? Olisivat varmaan kovin mielissään sellaisesta.
- noora-dominicana
lähtijä kirjoitti:
Hei! Sä varmaankin osaat kertoo mulle, onko siellä myynnissä joulukalntereita mm suklaa-kalentereita? Onko se heille miten tuttu-juttu? Olen itse tulossa tässä lähipäivänä ja ajattelin tuoda tutuille lapsille suklaa-kalentereita, jos se ei ole heille mitenkään tuttu? Olisivat varmaan kovin mielissään sellaisesta.
tuota tuota. taalla on kaikki jouluvalmistelut jo aloitettu mutta en kylla ole missaan tormannyt joulukalentereihin eika kukaan ole maininnut asiasta.. joten voi oolla ihan hyva idea tuoda semmoset ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822