Miten hampaiden puhkeaminen vaikuttaa kakan koostumukseen ja hajuun?Ei varmaan yhtä ainoaa,mutta olis kiva kuulla,millaista muilla lapsilla on ollut.Kuolattu on jo kuukausia ja pikku "kirveetkin" olleet näkyvissä pitkään.Puhkeamatta ovat kuitenkin vielä.Jos vois kakasta ennakoida,onko lähellä tuo hampaiden tulo.
Enpä olis uskonut muutama vuosi sitten,että mua oikeasti kiinnostaa toisten lasten kakka...
Hammaskakka!
3
5412
Vastaukset
- ...
Meiän tytöllä vatsa oli kuralla noin viikon verran kun hampaat puhkesivat. Ja useaan kertaan päivässä. Hajusta en osaa sanoa mitään kummempaa, ei näyttänyt vatsan löysyys tyttöä häiritsevän, eikä muuten hampaiden tulokaan erikseen mitenkään kärtyttänyt neitin mieltä.
- todella
että tytön vatsa oli kuralla aina ennen jokaisen hampaan puhkeamista sen viikon verran?
Jos näin on, on se aika kummallista. Jos se oli kuralla vain ensimmäisen hampaan tulon aikoihin, ei se oikein käy vastaukseksi kyselijälle.
Ns. hammaskakkaa ei ole olemssa. Kyllä ne hampaat on maltettava odottaa ilman kakan tarkkailua. - olemassa!
todella kirjoitti:
että tytön vatsa oli kuralla aina ennen jokaisen hampaan puhkeamista sen viikon verran?
Jos näin on, on se aika kummallista. Jos se oli kuralla vain ensimmäisen hampaan tulon aikoihin, ei se oikein käy vastaukseksi kyselijälle.
Ns. hammaskakkaa ei ole olemssa. Kyllä ne hampaat on maltettava odottaa ilman kakan tarkkailua.Usein ennen hampaiden puhkeamista,lapsen syljeneritys lisääntyy,mikä taas osaltaan vaikuttaa kakkaan.Kaikilla hampaiden puhkeaminen ei näy ulosteessa mitenkään,mutta osalla lapsia vatsa löystyy ja kakka tuoksuu makeahkolle.Ja kyllä,vaikuttaa usein löysentävästi ennen kaikkien hampaiden puhkeamista.
Veikkaan että alkuperäinen tarkoitti sitä,että voiko kakasta ennakoida,jos kuolan eritys on jo aiemmin ollut runsasta,puhkeaako hammas lähiaikoina.
What´s with the attitude?Ei siinä mistään malttamattomuudesta oo kysymys...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815