Mitähän koulutus pitää sisällään? Onko paljon lukemista, vai meneekö kevyesti toisen työn ohella??
Capsilin Lääke-edustaja Koulutus
26
30995
Vastaukset
- Olapallonivel
Pääsin itse ks. koulutukseen tänään, ja vaikka koulutuksessa tentitään farmakologia jne. sain sallaisen kuvan, että ne on vain monistenippuja, ainakin mulle pitäis ne tulla postissa. Olitko Lahdessa valintakokeissa?
- Henrietta
Heippa! Ja onneksi olkoon Capsiliin pääsystä! Minäkin sain juuri tänään tietää että pääsen koulutukseen, ja se alkaakin jo ensi viikolla. Todella mukavaa! Nähtiin ehkä viime lauantaina Lahdessa?!
- pääsin
Henrietta kirjoitti:
Heippa! Ja onneksi olkoon Capsiliin pääsystä! Minäkin sain juuri tänään tietää että pääsen koulutukseen, ja se alkaakin jo ensi viikolla. Todella mukavaa! Nähtiin ehkä viime lauantaina Lahdessa?!
koulutukseen, pääsiköhän koko meidän ryhmä? :D
- Henrietta
pääsin kirjoitti:
koulutukseen, pääsiköhän koko meidän ryhmä? :D
Meidän ryhmästä pääsi varmasti vain 6 henkilöä. Muutamasta oltiin kuulemma vielä epävarmoja. Kuka sinä olet? Minä olen se tyttö Turusta joka kertoi maratonitreenistä. =)
- ...
Hei ja onneksi olkoon koulutukseen pääsystä. Itse olen käynyt kurssin ja hyvin meni työnohessa vaikka raskasta välillä oli tentteihin lukeminen. Koulutus sisältää tenttien ohella myös esiintymisharjoituksia joihin pitää kotona vamistatutua ja harjoitella (jos ei harjoittele se kyllä näkyy joten muista höpistä peilille mahd.paljon :) ). Päivät menevät nopeasti, mutta itse ainakin sen verran jännitin esiintymisiä että kun päivä päättyi niin tuntui että pää hajoaa :) ja koko ajan pitää olla hereillä ja valmiina vastaamaan jos jotain kysytään. Meillä oli ainakin mukava ryhmä, kaikki kannusti kaikkia. Tsemppiä vaan!
- Henrietta
Saitko töitä heti kurssin jälkeen Capsilin kautta? Teetkö edelleen lääke-edustajan hommia? Onko sinulla ollut Capsilin koulutuksesta hyötyä työelämässä?
- Olapallonivel
Henrietta kirjoitti:
Saitko töitä heti kurssin jälkeen Capsilin kautta? Teetkö edelleen lääke-edustajan hommia? Onko sinulla ollut Capsilin koulutuksesta hyötyä työelämässä?
Juu muistan kyllä sut, ajattelinkin että pääset!
Mä kerroin siitä mun gradun aiheesta.. pitkä vaalea kaveri. Nähdään torstaina! - -Tommi
Olapallonivel kirjoitti:
Juu muistan kyllä sut, ajattelinkin että pääset!
Mä kerroin siitä mun gradun aiheesta.. pitkä vaalea kaveri. Nähdään torstaina!Myös maidolla pääsi koulutukseen. :D Molemmilla teillä oli hyvät esitykset, joten en ihmettele että juuri teidät valittiin.
Nähdään torstaina. - Henrietta
-Tommi kirjoitti:
Myös maidolla pääsi koulutukseen. :D Molemmilla teillä oli hyvät esitykset, joten en ihmettele että juuri teidät valittiin.
Nähdään torstaina.Kiitos! Niin minäkin ajattelin, että te molemmat pääsette kurssille! Hieno juttu! Odotan jo mielenkiinnolla torstaita. Kai pitäisi ruveta vähän lukemaankin... Mukavaa viikonloppua! Vi ses på torsdagen. =)
- herää kysymyksiä
Henrietta kirjoitti:
Kiitos! Niin minäkin ajattelin, että te molemmat pääsette kurssille! Hieno juttu! Odotan jo mielenkiinnolla torstaita. Kai pitäisi ruveta vähän lukemaankin... Mukavaa viikonloppua! Vi ses på torsdagen. =)
Kaikkiko sinne pääsi? Maksaako koulutus teille jotain?
Lääkepuolen myyntihommiin on todella vaikeata päästä, mutta neuvoisin että kannattaa tehdä myös ihan myyntiduunia pohjalle. Millään papereilla ja koulutuksilla sinnekään ei mennä. Itse olen töissä isossa lääkefirmassa ja kun minut noin vuosi sitten palkattiin niin koulustani(tradenomi) vain sivuttiin puheissa.
- rolleri
Tuolla alempana on joku kirjoittanut epävarmasta työllistymisestä.
- Olavj
Heidän mukaan 85% työllistyy, tämä 15% johtuu homman kesken jättäneistä. Tuskin tuossa asiassa menisivät valehtelemaan.
- lääke_edustaja
Noin viisitoista prosenttia valintakokeeseen osallistuneista pääsee: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=121&conference=4500000000000016&posting=22000000007850022#22000000007850022
- olavj
lääke_edustaja kirjoitti:
Noin viisitoista prosenttia valintakokeeseen osallistuneista pääsee: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=121&conference=4500000000000016&posting=22000000007850022#22000000007850022
siis nyt puhuttiin koulutukseen päässeiden työllistymisestä, ei siis siitä mitä osuus pääsee koulutukseen, haku on kaksivaiheinen ensin normaali CV- hakemus ja sitten valintakokeet. Koulutukseen päässeillä on siis se lähes 100% työllistyminen.
- Kapseli
Olavj kirjoitti:
Heidän mukaan 85% työllistyy, tämä 15% johtuu homman kesken jättäneistä. Tuskin tuossa asiassa menisivät valehtelemaan.
Onko Capsililta annettu tuo tieto, että kaikki koulutuksen läpäisseet työllistyvät? Siis että tuo 85%:n työllisyys johtuisi ainoastaan siitä, että 15% keskeyttää.
- olav
Kapseli kirjoitti:
Onko Capsililta annettu tuo tieto, että kaikki koulutuksen läpäisseet työllistyvät? Siis että tuo 85%:n työllisyys johtuisi ainoastaan siitä, että 15% keskeyttää.
kyllä, vastaava koulutus maksaa yksityisellä 5900 alv eli ei ne turhaa kouluta. Heillä on omat intressinsä, eli ns. myövät hyväksi arviovansa ja kouluttamansa henkilöt eteenpäin lääketeollisuudelle, that´s the way life goes..
- vanha lääkekaupparatsu
olav kirjoitti:
kyllä, vastaava koulutus maksaa yksityisellä 5900 alv eli ei ne turhaa kouluta. Heillä on omat intressinsä, eli ns. myövät hyväksi arviovansa ja kouluttamansa henkilöt eteenpäin lääketeollisuudelle, that´s the way life goes..
Itse pääsin lääkefirmaan tekemään töihin ilman mitään alan koulutusta. Oma koulutus on siis kaupalliselta puolelta. Sen verran tuosta firmasta tiedän, että ne tekevät kenttäsihteerin töitä eli buukkaavat aikoja yms muille firmoille.
Hyviä myyntityyppejä on niin vähän, että niitä halutaan todella himokkaasti talohin sisään. Tavallaanhan tuolta voisi saada sitä näyttöä, mutta sitä saa muualtakin ja vielä palkkaakin.
Kumman muuten itse ottaisit töihin.. Jonkun jolla on koulutusta, mutta ei työkokemusta tai näyttöä (monelta vuodelta) osaamisesta? Vai jonkun jolla on näyttöä, kokemusta, muttei jotain kurssia suoritettuna?
Lopuksi pieni viidakon sanonta:
"Mikään koulutus ei takaa sinulle hyväpalkkaista työtä myyntialalta." - caios
vanha lääkekaupparatsu kirjoitti:
Itse pääsin lääkefirmaan tekemään töihin ilman mitään alan koulutusta. Oma koulutus on siis kaupalliselta puolelta. Sen verran tuosta firmasta tiedän, että ne tekevät kenttäsihteerin töitä eli buukkaavat aikoja yms muille firmoille.
Hyviä myyntityyppejä on niin vähän, että niitä halutaan todella himokkaasti talohin sisään. Tavallaanhan tuolta voisi saada sitä näyttöä, mutta sitä saa muualtakin ja vielä palkkaakin.
Kumman muuten itse ottaisit töihin.. Jonkun jolla on koulutusta, mutta ei työkokemusta tai näyttöä (monelta vuodelta) osaamisesta? Vai jonkun jolla on näyttöä, kokemusta, muttei jotain kurssia suoritettuna?
Lopuksi pieni viidakon sanonta:
"Mikään koulutus ei takaa sinulle hyväpalkkaista työtä myyntialalta."Sulla ei nyt ihan raksuta. Synnyitkö myyntitykiksi? Yritit myydä kätilölle vaippoja? Sanottiinko sulle, kun hait kaupalliseen koulutukseen, että valitettavasti et pääse, kun sulla ei ole kokemuksia
kaupallisesta koulutuksesta... ?
Toki tällaiset kurssit antavat hyvät eväät kuinka toimia lääketeollisuudessa. Ei kaikista tietenkään tule kurssinkaan jälkeen huippumyyjiä, mutta jostain on aloitettava. - joopajoo
caios kirjoitti:
Sulla ei nyt ihan raksuta. Synnyitkö myyntitykiksi? Yritit myydä kätilölle vaippoja? Sanottiinko sulle, kun hait kaupalliseen koulutukseen, että valitettavasti et pääse, kun sulla ei ole kokemuksia
kaupallisesta koulutuksesta... ?
Toki tällaiset kurssit antavat hyvät eväät kuinka toimia lääketeollisuudessa. Ei kaikista tietenkään tule kurssinkaan jälkeen huippumyyjiä, mutta jostain on aloitettava.Internetissä kiistelystä on myös viidakon sanontoja..
Sisälukutaitoa?
kirjoitit,
"Toki tällaiset kurssit antavat hyvät eväät kuinka toimia lääketeollisuudessa. Ei kaikista tietenkään tule kurssinkaan jälkeen huippumyyjiä, mutta jostain on aloitettava."
kirjoitin edellisessä viestissä,
"Hyviä myyntityyppejä on niin vähän, että niitä halutaan todella himokkaasti taloihin sisään. Tavallaanhan tuolta voisi saada sitä näyttöä, mutta sitä saa muualtakin ja vielä palkkaakin."
Eli pointtini on se, että lääkepuolelle pääsemiseen on määräävämpää olla hyvä myyjä, kuin että olet käynyt jonkun koulutuksen/tai kurssin. Firmat kyllä kouluttavat sinut työhön, jos olet hyvä tyyppi. Myyntikokemusta saat muualtakin ja myös palkkaa. Esim. Rahmqvist ja Beltton palkkaavat jatkuvasti porukkaa. Miksi et menisi sinne?
Jotain Aztra Zenecan(valittiin Parhaimmaksi Työpaikaksi viime vuonna..) paikkaa hakee varmasti ainakin 50-100 tyyppiä, joten on todella vaikeata nousta esiin pelkillä papereilla. Sillä niitähän riittää nykyään kaikilla.
Ja parin kuukaudenkin työkokemus/harjoittelu ei valitettavasti kerro mitään siitä osaako todella toimia täysin itsenäisesti ja tulosvastuullisesti.
Onhan toki tuo Capsilsin homma ihan ok, mutta mieluummin menisin pariksi vuodeksi vaikka Rankulle opettelemman, kuinka kovaa myyntityö oikeasti on. - xxxx
joopajoo kirjoitti:
Internetissä kiistelystä on myös viidakon sanontoja..
Sisälukutaitoa?
kirjoitit,
"Toki tällaiset kurssit antavat hyvät eväät kuinka toimia lääketeollisuudessa. Ei kaikista tietenkään tule kurssinkaan jälkeen huippumyyjiä, mutta jostain on aloitettava."
kirjoitin edellisessä viestissä,
"Hyviä myyntityyppejä on niin vähän, että niitä halutaan todella himokkaasti taloihin sisään. Tavallaanhan tuolta voisi saada sitä näyttöä, mutta sitä saa muualtakin ja vielä palkkaakin."
Eli pointtini on se, että lääkepuolelle pääsemiseen on määräävämpää olla hyvä myyjä, kuin että olet käynyt jonkun koulutuksen/tai kurssin. Firmat kyllä kouluttavat sinut työhön, jos olet hyvä tyyppi. Myyntikokemusta saat muualtakin ja myös palkkaa. Esim. Rahmqvist ja Beltton palkkaavat jatkuvasti porukkaa. Miksi et menisi sinne?
Jotain Aztra Zenecan(valittiin Parhaimmaksi Työpaikaksi viime vuonna..) paikkaa hakee varmasti ainakin 50-100 tyyppiä, joten on todella vaikeata nousta esiin pelkillä papereilla. Sillä niitähän riittää nykyään kaikilla.
Ja parin kuukaudenkin työkokemus/harjoittelu ei valitettavasti kerro mitään siitä osaako todella toimia täysin itsenäisesti ja tulosvastuullisesti.
Onhan toki tuo Capsilsin homma ihan ok, mutta mieluummin menisin pariksi vuodeksi vaikka Rankulle opettelemman, kuinka kovaa myyntityö oikeasti on.Kyllä näin on. Vanha sanonta tosin kuuluu, ettei työkokemus korvaa koulutusta ja päin vastoin. On hyvä tietää mitä, ja paljon sitä enemmänkin. Kannattaa myös muistaa ettei lääke-esittelijä suoraa myy mitään. Vuosien myyntikokemuksesta jossain muussa firmassa ei välttämättä esittelijän työhön ole mitään hyötyä.
Oletetaan, että olemme molemmat "hyviä tyyppejä". Itselläni on yli 300ov terveystieteiden saralta, kummalla olisi paremmat edellytykset lähteä lääkäreiden maailmaan esittelemään lääketeolli-
suuden tuotteita? - joopppi
xxxx kirjoitti:
Kyllä näin on. Vanha sanonta tosin kuuluu, ettei työkokemus korvaa koulutusta ja päin vastoin. On hyvä tietää mitä, ja paljon sitä enemmänkin. Kannattaa myös muistaa ettei lääke-esittelijä suoraa myy mitään. Vuosien myyntikokemuksesta jossain muussa firmassa ei välttämättä esittelijän työhön ole mitään hyötyä.
Oletetaan, että olemme molemmat "hyviä tyyppejä". Itselläni on yli 300ov terveystieteiden saralta, kummalla olisi paremmat edellytykset lähteä lääkäreiden maailmaan esittelemään lääketeolli-
suuden tuotteita?Terveystieteet auta paskan vertaa!
Markkinointiosaaminen on se mitä esittelijän työ vaatii. Lääkärit ei paljon terveystieteilijöitä kunnioita.
- koulutuksesta..
Katsokaa www.capsil.fi Yritys kouluttaa siis ilmaiseksi
lääke-esittelijöitä, jotka on valittu kaksivaiheisen
valintakokeen jälkeen, sen jälkeen koht. varma työllistyminen. - xxxxxxxxxxxxx
Kaikki "faktat" tulevat tarjoajalta. Eli tyypillistä "objektiivista" tietoa myyjältä..
- Eviina
kävin viime vuoden puolella ko. koulutuksen ja en työllistynyt ko. firman kautta. Paremmin työllistyt kyllä suoraan olemalla aktiivisesti firmoihin yhteydessä. Firma jossa nyt itse olen ei voisi kuvitellakaan rekrytoivansa porukkaa Capsilin kautta. Koulutus oli ihan Ok, mutta kouluttajana ollut sitten ei taasen ollut... tsemppiä kuitenkin kaikille pyrkijöille!
Ai niin sieltä kurssilta potkitaan joka kerta joku pois, meitä aloitti 18 ja valmistui 5 joten olkaa todella yliaktiivisia!- Pavika
Heippa! Oho onpas kovat karsinnat. Itse olen menossa valintapäivään 27.8.07.
Te jotka olette olleet siellä niin pitikö teidän pitää joku esittely siellä jostain itsestään kiinnostavasta aiheesta vai annettiinko se aihe sieltä? Tuolla alussa kun joku kirjoitti että kertoi maratonista, maidosta jne? Kuinka pitkä "esitys"?
Kertokaa keikkea Capsilsiin ja valintapäivään liittyvää:) Jänskättää. - Pavika
Pavika kirjoitti:
Heippa! Oho onpas kovat karsinnat. Itse olen menossa valintapäivään 27.8.07.
Te jotka olette olleet siellä niin pitikö teidän pitää joku esittely siellä jostain itsestään kiinnostavasta aiheesta vai annettiinko se aihe sieltä? Tuolla alussa kun joku kirjoitti että kertoi maratonista, maidosta jne? Kuinka pitkä "esitys"?
Kertokaa keikkea Capsilsiin ja valintapäivään liittyvää:) Jänskättää.Valintapäivä meni kai ihan hyvin koska tänään tuli ilmoitus että minut on valittu:) Muita? Aloittelen kai sitten 13.9. Ou nou, nyt kirjastoon hakemaan vähän lukemista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483080Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272884- 1212316
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111296
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121073- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802