Tietääkö kukaan, mistä johtuu puoliautomaatti haulikon syöttö ongelma? Ensimmäinen laukaus lähtee, toinen laukaus jää ampumatta, kun ei syötä patruunapesään! Vika ilmenee silloin tällöin. Aseen olen puhdistanut.
Winchester 1500 xtr
6
2998
Vastaukset
- on.........................
se että aseesi on sekunda. myi pois ja osta parempi merkki sillä se vika korjaantuu.
- Rahvajello
Niin, henkilökohtaisesti en tiedä ketään, jolla ko. asemerkki olisi toiminut edes siedettävän hyvin (itselataavana). Jos aseesi on jokin magnum-malli, käytä vain magnumeita. Voipi auttaa vähän aikaa! Mutta...rehellisesti sanottuna toimivampiakin aseita on olemassa!!!Jopa itselataavia.
- Rahvajello
...Winsuissa on juuri mainitsemasi, eka lähtee mutta seuraavasta ei ole niin varmaa!!
- eliittiä
osta merkki ase kuten benelli tai beretta niin ei tarvitse huolehtia mistään syöttöhäiriöistä.
- jepjep
minulla on aina toiminut moitteetta tuo samainen ase
- afsd
eka lähtee, tokan lataa ja samalla tiputtaa kolmannen syliin fiftisixti todennäköisyydellä... ainakin keveillä latauksilla Win1500XRT siis. Makasiinin päässä on se kierteellä oleva nuppi, jossa on paineraja ja jos sen jousi on löystynyt niin sitten tekee tuota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418