Hei.
Mikä yhtiö järjestää näitä matkoja? Mihin hintaan noin?
Kertokaa kokemuksia matkoistanne, jos viitsitte , kiitos!
Miten matkalle
Utelias
3
3321
Vastaukset
- matkalle
Ei sinne seuramatkoja tehdä mutta jokainen
matkatoimisto myy lennot ja hommaa hotellin
sieltä.
Lennot yleensä 1200-1400 euroa ja hotellihuone
sellaisen 800-5000 e/viikko (kalliimpiakin on) - Mimmi
Olen lähdössä avokkaani kanssa kahden viikon päästä yhdistetylle Seychelleille ja Mauritiukselle suuntautuvalle matkalle Suomen matkatoimiston kautta. Helin matkat myös räätälöivät sopivan matkan.
- juho
kävin siellä kihlajaismatkalla -86 oli tosi mahtava matka..jumalaisen kaunista..ihmiset kauniita, ruoka hyvää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614267
- 1053475
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373100Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262578- 452247
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52019- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91348