Maailmalle?!

eksyksissä

Joops... elikkä oon 15 wee likka viimeistä vuotta peruskoulussa ja tulevaisuus edessä...

Maailmalle kova hinku, tietoa vaan meinaa olla vähän..

Tarkoitus olisi vielä joskus (mahdollisimman pian)lähteä kiertelemään maailmalle ja jäädä sinne. Suunnitelmiin kuuluu mahd. monen maan "valloitus", nykyään pitää maksaa kaikesta ja se on pieni ongelma.

Mistä rahaa?

Ajattelin, että voisi mennä ensin esim. espanjaan, olla siellä 3-12 kk ja jatkaa matkaa esim. italiaan, olla siellä jonkin aikaa ja jatkaa matkaa jne.

Millaiset ovat työmahdollisuudet?
Onko tällainen käytännössä edes mahdollista?

Entä millaiset ovat nämä "viisumi-säännöt" yms.?

kerrothan jos tulee mieleen mitä mun pitäis tietää.

Ja jos ois vielä sellaista kahjoa joka voisi mahd. lähteä matkalle mukaan, niin kirjoitelkaapa.

12

2464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Sellaset sivut kun pallontallaajat.net on aika hyvät.Tietoa löytyy paljon.

    • julia

      mä oon 14 vuotta ja kans justiin smat ajatukset et oon kans miettiny iha samalla tavalla et muuttaa paikasta toisee ja "vallottaa maailma" mullakaa ei kyl tietoo oo et onks se ees mahollista mut haluisin tosi kovaa nähä eri paikkoja ja seikkailla ympäri maailmaa :)

      • eksyksissä

        mistäs päin oot? Ite olen Oulunläänistä, sen tarkemmin en täällä sano...


      • julia
        eksyksissä kirjoitti:

        mistäs päin oot? Ite olen Oulunläänistä, sen tarkemmin en täällä sano...

        oon vaasasta...:)


    • Ern3sto

      Kuullostaa tutulta. Itsellä on samanlaisia suunnitelmia. Jostain luin että rahaa saisi töitä tekemällä, liekö sitten vain ihan huhupuhetta.. No ei pidä ottaa liian vakavasti. Jos meinaat ulkomailla töitä saada/tehdä niin helpottaa varmasti jos osaat kyseisen maan kieltä edes hieman. Ei tuo mahdotonta ole jos sen vaan päättää toteuttaa oikeasti.

      • opiskella

        ammatti. Eivät ulkomailla ota yhtään sen helpommin ammattitaidottomia töihin kuin täälläkään. Ja varsinkaan ulkomaalaisia. Puhumattakaan että palkkaa maksaisivat.


    • samppa

      no nyt löyty mulle oikee palsta..:D
      eli mulla on just samanlaiset kuviot, kohta peruskoulu ois loppu ja tekis mieli lähtee maailmalle ja tartteis tietoo.

      • eksyksissä

        mistäs päin oot? :D


      • samppa
        eksyksissä kirjoitti:

        mistäs päin oot? :D

        joensuusta.. meinasitkos lähtee heti 9.lk:n jälkeen vai opiskeletko eka? :)


      • eksyksissä
        samppa kirjoitti:

        joensuusta.. meinasitkos lähtee heti 9.lk:n jälkeen vai opiskeletko eka? :)

        luultavasti käyn eka lukion ja lähen sitte...mites sinä?


    • ja miten sitä tallataan

      Isket jonkun rahakkaan äijän niin se vie sua ympäri maapalloa ihan ilokseen.

    • opettele

      opettele ensiksi hyvin etes yhtä kieltä, esim: Englantia jotta voit ilmaista itseäsi että ymmärtää vähän muita , mutta parasta että osaisit välttävää Espanjaa jos meinaat siellä olla vuodenkoska espanjalaiset ovat sen verran tyhmiä etteivät osaa muuta kieltä kuin Espanjaa!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe