Olin taas viikon hoitamassa lapsenlastani ,kun oli pakko tilanne,koska Helsingissä ei saa noin vaan hoitajaa.
Mieheni on taas kuin perseelle ammuttu karhu,en tosiaan osaa miellyttää,enkä ehkä kauan edes jaksa enää.
Ei ole helppoa olla lapsen vahti,mutta raskaampaa on olla miehelle mieliksi.
lapsen lapsi
8
772
Vastaukset
- n 54 v.
Onko lapsenlapsesi teidän yhteisen lapsen? Ajattelin sillä meillä on "minun" lapseni muksut ihan pakkopullaa miehelleni. Kaipa nämä aikuiset vanhat miehet on uusia lapsia. Usko vaan kyllä muakin risoo nuo alaspäin olevat suupielet..ärrrr
ps. omia pojanlapsiaan ei ole nähnyt ollenkaan ja sama kaupunki asuinpaikkana. Katkerako? Mutta miksi viattomille niin minä, tyttäreni kuin hänen lapsensakin,syyttömiä tähän, tyttäreni oli vajaa 3v. aloittaessamme seurustelun. 'siedätyshoitoa',niin ehkä muutaman viikon/kuukauden jälkeen huomaa,että kaikki mitä sinulta saa on estraa ja osaa arvostaa sitä.
Varmasti jos voit keskittyä "vain" lapsesi lapsen hoitoon,ilman,että tunnet olevasi kuin pahanteossa(miehesi mielestä),se antaisi aivan eri fiilingin koko hommaan.
ps.Ei kai kenenkään työ pidä olla miellyttäminen suhteessa.Ota oma tilasi ja tee selvä ehdoista,jotka ovat itsellesi mielekkäät,jos se ei riitä,niin, no, ehkä senkin jälkeen kanattaa jatkaa neuvottelua,jos vähänkin tuntuu muutos olevan mahdollista parempaan.
Se miehesi herätys havaitsemaan käytöksensä vaikutus elämääsi,on se ensimmäinen askel ja ehkä samalla vaikein.
Yrittää aina kannattaa,joten kissa pöydälle heti,kun on riittävästi sellaista aikaa,että asiaan voi mennä riittävän syvälle ja toivottavaa lisäksi olisi,että lähtökohta neuvonpitoon olisi riidaton ja tunteet neutraalit puolin/ toisin.- vaille 54v.
sinulle, jos sopii henk. koht postia ja kerron pikkusen, "rakkaustarinan" käännetyssä järjestyksessä. Minusta tuntuu että sinä olet hyvä kuuntelija ja sitä minä juuri nyt kaipaan.
Toivottavasti huomenna saan purkaa sisintäni. vaille 54v. kirjoitti:
sinulle, jos sopii henk. koht postia ja kerron pikkusen, "rakkaustarinan" käännetyssä järjestyksessä. Minusta tuntuu että sinä olet hyvä kuuntelija ja sitä minä juuri nyt kaipaan.
Toivottavasti huomenna saan purkaa sisintäni.Tottakai, siksi osoite on näköisällä.
Toivottavasti ko.osoite toimii,sillä ainakin joillain on ollut suomi-24 postin toiminnassa häiriöitä.
Omassa ei ainakaan toistaiseksi ole häiriöitä.
- Söpöstiina
...ikävä sinua siksi nyt paikkaa turkkiaan, luulen mä. Sellaisia kiukuttelijoita ne välillä ovat varsinkin sellaiset ukon turjakkeet, jotka eivät näytä tunteitaan ulospäin - niitä helliä, meinaan.
Mutta älä ole milläskään! Voit tietenkin vihjata, että jos naamari ei normalisoidu, lähdet vähän pidemmälle keikalle piakkoin... - multiNikkix
Minun eka lapsenlapseni on niin pieni pikkuruinen että sai vasta viime sunnuntaina kasteessa nimen.
Tämä mummo joutaa lapsenvahdiksi niin usein kun töiltään pääsee ja huolitaan, eikä ole ketään kuka olisi naama nyrpyssä kotonani olemassa tai odottelemassa..:) - suna45
tällä palstalla olen lukemassa juttuja jotka voivat koskea kanssa minua ,olen jo 46vee,mutta sanon sulle pidä vain huoli lapsenlasistasi,minulla on kaksi lastenlasta 3vee ja 2vee ja kun tää nuorempi syntyi, oli nuorella äidillä vähän vaikeeta kun vauva oli koliikkivauva ,ja niin siinä sitten joudui asian eteen kumpi mulle tärkeämpi ,mies antoi ehdon joko hän ,tai lapset ei siinä tarvinnut miettiä minuuttiakaan , ja katunut en oo ne ihanat pienet "kakarat" ovat valln rakkaita ,vaikka en kovin usein enään käy kun jo pärjäävät, mutta kuitenkin miehesi voi olla mustis heille siis pienille;)
On aikamoinen paradoksi, että mustasukkainen mies saa kotiintulon tuntumaan ikävältä asialta. Eli hänen käytöksensä toimii itseään vastaan.
Kodin pitäisi olla paikka, johon on aina hyvä palata. Jos mies ottaisi hyvin vastaan, kertoisi ikävöineensä ja hemmottelisi edes hieman vaimoaan, pienillä muutoksilla elämä alkaisi maistua paljon paremmalta. Koska me oikein kasvamme aikuisiksi ja opimme? Teoriassa yksinkertaiset asiat ovat käytännössä käsittämättömän vaikeita.
Jos ottaisit asian hyvänä hetkenä esille sen mörököllisi kanssa, saisitkohan hänet huomaamaan kuinka helposti hän voisi itse parantaa teidän molempien elämänlaatua?
Eihän ihminen koskaan tule niin vanhaksi, ettei hemmottelu herättäisi positiivisia tunteita.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852429Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4822421Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211531Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771502Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101450- 671343
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔351270- 261240
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2741145Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871113