Kyseessä MF35, vm-60. Mikä on imusarjassa oleva värkki? Siihen menee metallinen polttoaineputki ja yksi ohut sähköpiuha. Jos se olisi hehku, siihen pitäisi käsittääkseni mennä paksu johto. Se polttoaineputki on yhteydessä suuttimilta tankkiin tulevaan paluuputkeen aivan tankin kyljessä.
MF35 kysymys
6
2230
Vastaukset
on se hehkutulppa.
- tämä
Se on Thermostar ,jota käytetään pakkaskäynistyksessä.Imusarjassa palaa pieni liekki ja lämmittää imuilman,kun painetaan koje
taulussa olevaa nappulaa.
Onko 3 vai 4 pyttyinen,vaihtui 59-60 luvuilla.- tieto lisää tuskaa
Moottori on 3-sylinterinen.
- xxxxx
tieto lisää tuskaa kirjoitti:
Moottori on 3-sylinterinen.
jeps..imuilman esilämmitinhän se on. kannattaa katsoa aika ajoin kunto. "kierukka" tuppaa palamaan poikki. halpa osa uusia. tosin aika vaikeaa on varaosakaupan myyjä saada ymmärtämaan jos hehkuna kyselet. imuilman esilämmittimenä ne typerykset löytää sen luetteloistaan. sitä se teettää kun koulun penkiltä varaosamyyjäksi.....
- tehtävänä..
on päästää kaasuuntunutta polttoainetta imusarjaan, joka sitten syttyy helposti sylinterissä?
Hehkutusta ei kannata jatkaa 20:tä sekunttia pitempään. tehtävänä.. kirjoitti:
on päästää kaasuuntunutta polttoainetta imusarjaan, joka sitten syttyy helposti sylinterissä?
Hehkutusta ei kannata jatkaa 20:tä sekunttia pitempään.se polttoaine sähkövastuksen hehkuessa syttyy siinä "hehkussa"ihan ilmiliekillä palamaan ja ilma lämpenee
siinä imusarjassa helpottaen käynnistymistä.
Se pitää kyllä pienen hupsauksen kun liekki syttyy ja silloin voi startata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427