fffin forum

kunhan vain tulin ajatellee...

itse meinasin joskus rekisteröityä tuohon, mutta sitten olin kuullut, että sieltä bannataan aika paskojen syitten kanssa.

Eli kertokaapas kokeneet syyt miksi teidät on bannattu (tai jos menee liian henkilökohtaiseksi niin vain se, että teidät on bannattu ja oliko mielestäsi huono peruste)

Onko jotain muitakin syitä miksi sinne ei kannattaisi liittyä?

9

1502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus

KOSKA SUURIN OSA PENNUISTA JOTKA SINNE REKISTERÖITYY RUPEAA PEELOILEMAAN!

• Kiwi

Minä olen fffinin jäsenenä ollut jo jonkin aikaa..Minusta siellä on hyvä meininkin, jos osaa käyttäytyä eikä peeloile.
      Tyyppejä on bannattu ulos huonon käytöksen, liiallisen kiroilun,tms. takia.
      Sen kuin liityt, mutta peeloja sinne ei kaivata enää yhtään lisää.
      Ja minua ei ole bannattu.

• .--.

1. Sieltä ei bannata turhaan
      2. Bannit tulee huonon käytöksen sekä myös spammin ansiosta.
      3. FFfin ei ole samanlainen chattifoorumi kuin suomi24.
      4. se ei ole chatti ollenkaan.
      5. Ei tarvi tulla jos ei tykkää.

Itse olen postannut foorumeille yli 1000 viestiä

• LizzieFox

Eihän sieltä ilman syytä bannata ketään. Ja vieläpä vähemmän 'paskojen syiden'

Itse olen ollut kyseisellä foorumilla yli kolme vuotta eikä minua ole edes uhkailtu banneilla (ainakaan vielä :D). Kunhan vaan muistaa käyttäytyä asiallisesti niin sinulla ei ole mitään huolia bannatuksi tulemisen varalta.

• Juusto84

Aika hurjaa että jossain toisella foorumilla käydään asiasta tehden keskustelua FFfinistä ja vieläpä tähän sävyyn. Herättää tunteita näköjään se paikka.

FFfini on laadukas ja iso foorumi, jonka säännöt sattuvat vain olemaan omanlaisensa. Eikä niitä vaikeaa ole noudattaa edes, jos vähän jaksaa yrittää tottua paikan tavoille. Turhaa pelottelua tämmöinen täällä selän takana.

• Ehin sanoa tervetuloa, ja menoa topicciin "moi", ja sain Ip Bännit peelo epäilyksestä, not nice ya.... :/
      Siksi siirryinkin Final Fantasy Forever Fantasyyn, ja siel sentää toivotettiin tervetulleeksi muulla tavoin ku IP Bänneillä...

• Narx
    • Tiff

Noh noh. Siellähän saa aika harva bannia. Eikä siellä nipoteta liikaa kiroilusta, ei ainakaan vitutus-ketjussa. Eksyin muuten tänne fffinin ansiosta/syystä. Itse olen rekannut sinne vuonna 2002 eikä vielä ole banneja eikä edes mitään uhkauksia niistä tullut.

Mutta. Luulempa että Kadaj-kun sai bannit asiattomuuden takia. FFfin on katsokaas aika iso keskustelufoorumi, jossa kyllä vaaditaan postauksen kirjoittajilta enemmän kuin muissa keskustelupaikoissa yleensä. Eihän hommasta tulisi mitään jos kaikki saisi tehdä mitä lystää. Eiköhän joka paikassa ole omat säännöt.

Joo, ja ne bannit saa pois. Nyt kun Kadaj-kun ei ole bannattu enää häntä näkeekin tuolla FFfinissä aika paljon. Lisäksi adminit vielä kertoivat syytkin banniin jossain ketjussa.

Jupps, mutta minä taidan lähteä nukkumaan.

Vielä loppuun: Jos haluaa FFfiniin liittyä niin siitä vaan. Banneja ei tule jos muistaa olla asiallinen sekä kirjoittaa useamman rivin postauksia :]

• Ho-

Nyt kun bannit on otettu pois, niin näyttää kyllä postaaminen taas maistuvan. Kaikkien haukkujen jälkeen... mutta eipä tästä tämän enempää. hauskaa vaan tavallaan. Tervetuloa vaan takasin sinne finin puolelle...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      6639
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5719
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4881
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3882
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3051
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2392
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      35
      2248
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2187
    Aihe