Onko kukaan lukenut näitä klassikoita?
Ja jos on, niin kuka on lempihahmonne?
Itse tykkään Sanelma-tädistä.
Anu ja Antti
4
2642
Vastaukset
- meikä
Ei yhtään hassumpi, ainakaan silloin. Pitäis kävästä kotopuolessa ja lukaista ne uudestaan läpi. näin vanhemmiten ehkä tuntuvat aika hötöltä.
- Hyrre76
luin mielelläni. Ja kyllä se suosikki oli Koikkalainen =) Pitäis katsoakin vieläkö niitä opuksia jostain kätköistä löytyis.
- Mageling
Jeremias oli äijä, sen muistan. Tosin Krimson oli vielä asteen munakkaampi... En tiedä, minulla on jokin pahisfetissi kaiketi. :D
- joku...
Loistava sarjakuva kyllä. Tehty viimevuosina pari elokuvaakin. Toisessa ihmiset näyttelee ja toinen on animaatio.
Harmi vain kun noita ei enää julkaista vaikka edelleen hollanissa noita valmistetaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532396
- 85884
- 49866
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11845- 69743
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82547- 48545
- 67529