Onko kukaan lukenut näitä klassikoita?Ja jos on, niin kuka on lempihahmonne?Itse tykkään Sanelma-tädistä.
Ei yhtään hassumpi, ainakaan silloin. Pitäis kävästä kotopuolessa ja lukaista ne uudestaan läpi. näin vanhemmiten ehkä tuntuvat aika hötöltä.0ÄänestäKommentoi
luin mielelläni. Ja kyllä se suosikki oli Koikkalainen =) Pitäis katsoakin vieläkö niitä opuksia jostain kätköistä löytyis.0ÄänestäKommentoi
Jeremias oli äijä, sen muistan. Tosin Krimson oli vielä asteen munakkaampi... En tiedä, minulla on jokin pahisfetissi kaiketi. :D0ÄänestäKommentoi
Loistava sarjakuva kyllä. Tehty viimevuosina pari elokuvaakin. Toisessa ihmiset näyttelee ja toinen on animaatio. Harmi vain kun noita ei enää julkaista vaikka edelleen hollanissa noita valmistetaan.0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 4
Vanhimmat
Ei yhtään hassumpi, ainakaan silloin. Pitäis kävästä kotopuolessa ja lukaista ne uudestaan läpi. näin vanhemmiten ehkä tuntuvat aika hötöltä.
luin mielelläni. Ja kyllä se suosikki oli Koikkalainen =) Pitäis katsoakin vieläkö niitä opuksia jostain kätköistä löytyis.
Jeremias oli äijä, sen muistan. Tosin Krimson oli vielä asteen munakkaampi... En tiedä, minulla on jokin pahisfetissi kaiketi. :D
Loistava sarjakuva kyllä. Tehty viimevuosina pari elokuvaakin. Toisessa ihmiset näyttelee ja toinen on animaatio.
Harmi vain kun noita ei enää julkaista vaikka edelleen hollanissa noita valmistetaan.